וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה רשמית: ב.מ.וו X2 החדש. רוח צעירה

26.10.2017 / 11:03

מתקפת הקרוסאוברים של ב.מ.וו נמשכת עם הצגת ה-X2 החדש שמגיע לכבישים שלנו במהלך השנה הבאה. בינתיים, מתחילים עם מנוע טורבו דיזל, יכולת דינמית גבוהה ומערכות בטיחות חכמות

ב.מ.וו X2. יצרן, אתר יצרן
ב.מ.וו X2 החדש. עיצוב מחודד, גם ליד ה-X4/אתר יצרן, יצרן

ב.מ.וו חשפה רשמית את ה-X2 החדש שיתברג בין ה-X1 ל-X3, ועתיד לשדר משהו מעט יותר נועז מהקרוסאוברים הבכירים במשפחה הענפה הזו. רכב הכביש-שביל הגרמני חובר לעוד ששה מסוגו, כולל דגם הפאר X7 שצפוי להצטרף לסגל כבר בשנה הבאה. ה-X2, יחל את דרכו בנובמבר הקרוב אחרי בכורה בתערוכת לוס אנגל'ס שעה שהמחירים באירופה, יחלו בסביבות ה-33 אלף יורו.

ה-X2 חולק את הפלטפורמה שלו, ה-UKL עם ה-X1, גראן-טורר, רכבי מיני ועוד, שכן כולם מותאמים גם הם להנעה קדמית. עם אורך של 4.3 מ', רוחב של 1.82 מ' ובסיס גלגלים של 2.67 מ', הוא קצת יותר גדול מאודי Q2, בעוד נפח תא המטען עומד על 470 ל', לעומת 405 ל' באודי.

מערכות הפנים מבוססות על צג ראשי 6.5 אינטש עם תפעול חוגה מסורתי מתעלת ההילוכים. אופציה בתשלום היא תצוגה עלית בחבילת הטכנולוגיה המקרינה את כל המידע החשוב (ניווט וכדומה). בקרת ה- Connected פלוס של ב.מ.וו תחבר את הסמאטרפון שלכם למחשב בזריזות, עם כל הפונקציות המוכרות ותמיכה באפליקציות, חיבור אינטרנט אלחוטי ועוד.

חבילת הבטיחות המורחבת של ה-X2 מוסיפה מגוון רחב של מערכות מבוססות חיישנים ומצלמות, עם בקרת סטיה מנתיב, תאורה אדפטיבית למניעת סינוור, התרעה מפני קרבה מסוכנת לעצמים, התרעה מפני התנגשות חזית-אחור, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית וסיוע אקטיבי בנהיגה בפקקים (תיקון היגוי).

לפחות בשלב ההשקה שלו, ה-X2 משווק עם מנוע אחד - טורבו דיזל 20D עם הספק של 190 כ"ס ו-41 קג"מ, בחיבור להנעה כפולה ותיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות. ההאצה ל-100 קמ"ש, לפי היצרן אורכת 7.7 שניות בלבד. בהמשך דרכו, יורחב קו המנועים עם גרסאות בנזין 20i לה 190 כ"ס והנעה קדמית, וכן מהדורות דיזל נוספות.

מיבואנית מותג ב.מ.וו לישראל, דלק מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי ה-X2 החדש יגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של השנה הבאה.

  • עוד באותו נושא:
  • BMW
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully