וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה משודרגת: קיה סורנטו המחודש נחת בישראל

30.10.2017 / 10:22

קיה סורנטו מקבל עדכונים במנוע, רמות אבזור, עיצוב הפנים והחוץ וכן במערכות הבטיחות. המחירים, החל ב-200 אלף שקלים

קיה סורנטו. יצרן, אתר יצרן
קיה סורנטו המחודש בארץ/אתר יצרן, יצרן

טלקאר, יבואנית דגמי קיה, הכריזה כי החלה לשווק בישראל את הסורנטו המחודש בתום מקצה עדכונים לו זכה לפני מספר חודשים. הקרוסאובר המשפחתי מדרום קוריאה מגיע אלינו עם מקבץ שיפורים במערכות הפנים, עיצובו החיצוני, התקני הבטיחות, המנועים ותיבות ההילוכים. הוא ישווק עם 2 מנועי בנזין ומנוע דיזל. על פי נתונים שפורסמו לאחרונה, עולה כי מתחילת 2017 נמכרו קרוב ל-900 דגמי סורנטו בישראל.

הסורנטו ("Upgraded") כפי שמכנים אותה בחברה אימץ מראה מעט יותר מודרני מוקדמו עם שינויים קלים בשבכה והפנסים בשני קצותיו, וכן מקבל עיצובים חדשים לחישוקי הסגסוגת בקטרים של 18 ו-19 אינטש. תוספות קוסמטיות נוספות הן בתכנון נורות ה-LED מלפנים ומאחור. במידותיו לא חלו שינויים, עם שלוש שורות ו-7 מושבים, כאשר בקרביו תא מטען בנפח שנע בין 320 ל' ועד ל-2,000 ל' פלוס (בקיפול כל השורות).

בתא הנוסעים ליטוש סמלי, המורכב מגלגל הגה ולוח מחוונים מחודשים ותצוגה גרפית שונה לבקרת האקלים. בתוך כך, טלקאר התאימו לסורנטו מסך ראשי 8 אינטש שלראשונה מגיע עם תמיכה מלאה בעברית. רמות האבזור התקניות, החל ב-'אורבן' מוצעות כעת גם עם בלם יד חשמלי, מפתח חכם, שקע USB לטעינה מהירה ועוד. גם במפרטי הבטיחות חלה התקדמות, שכן הסורנטו תוגבר עם בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, מערכת להתרעה מפני הירדמות בזמן נהיגה, בקרות סיוע לבלימה, סייעני יציבות ועוד.

הרכב המנועים של הסורנטו מתחיל במנוע ה-2.4 ל' בנזין לו 188 כ"ס בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 6 מהירויות (12 ק"מ לליטר). מעליו, מנוע בנזין 3.5 ל' בנזין ששה צילינדרים עם הספק מרבי של 277 כ"ס בשידוך לתיבת 6 מהירויות אוטומטית (0-100 קמ"ש ב-7.8 ש'), ומשלים את ההיצע מנוע טורבו דיזל 2.2 ל' עם 200 כ"ס ו-45 קג"מ מ-1,750 סל"ד. מנוע זה, מחובר אל תיבת הילוכים אוטומטית 8 מהירויות ומניב צריכת דלק ממוצעת של 15.3 ק"מ לליטר סולר.

המחירים לסורנטו המחודש בישראל:
סורנטו בנזין 2.4 ל' אורבן: 200 אלף שקל.
סורנטו בנזין 2.4 ל' אי-אקס (גג זכוכית פנורמי, ריפודי עור ועוד), במחיר של 225 אלף שקלים.

סורנטו 2.2 ל' טורבו דיזל פרמיום: 276 אלף שקלים.
סורנטו 3.5 ל' ששה צילינדרים פרמיום: 280 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully