וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות רשמיות ראשונות – ג'יפ רנגלר JL החדש

2.11.2017 / 8:06

פיאט-קרייזלר חושפת תמונות ראשונות של רנגלר 2018 הכול-חדש, לקראת הצגתו בתערוכת לוס אנג'לס בסוף החודש. החדשות הטובות – הם לא שינו אותו יותר מדי... טובות עוד יותר? התמונות מציגות נטיית שטח מודגשת, ושמירה על מקורות האייקון המוטורי

ג'יפ רנגלר. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ רנגלר החדש/אתר יצרן, יצרן

הדור הרביעי של Jeep Wrangler הוצג השבוע בתערוכתSEMA הנערכת בימים אלה בלאס ווגאס. אנשי Jeep הדגישו כי העיצוב המודרני נשאר נאמן למקור, בן יותר משבעים שנה. המעצבים שמרו על המראה הקובייתי בעל החזית עם שבעת חריצי הקירור והפנסים העגולים, נשארו תצורות מרכב עם 2 ו-4 דלתות, והעיקר – אופציית הברזנט לא ננטשה, והיא כוללת חלון קדמי המתקפל באלגנטיות מרשימה על מכסה המנוע. "הללויה!" שואגים שוחרי המותג שהתחיל את הכול. הפגוש הקדמי מגולף ומעובד יותר מאשר בעבר.

ג'יפ רנגלר הוצג לראשנה ב-1987, נצר ל-וויליס הקשיש ממלחמת העולם השנייה. למרות השנים שחלפו, שמרו האמריקנים אמונים ליכולות השטח ולעיצובו הארכאי משהו של הרנגלר – והיום הוא כבר נחשב לקלאסיקה שידעה להתעדכן עם השנים, תוך שהיא שומרת על ה-DNA המקורי. לרנגלר אין את עידון הכביש של מתחריו (ג'יפ גרנד צ'ירוקי, וכול המוצרים האחרים), אבל הוא נשאר רכב שטח אמין ואותנטי.

בניגוד לשמועות מוקדמות, הרנגלר נשאר מבוסס על שלדת סולם ושני סרנים חיים, למרות שהמפעל ערך ניסויים אינטנסיביים במתלים עצמאיים המקובלים היום בתעשייה. הרנגלר החדש יהיה קל מקודמו, אם כי המרכב לא יהיה עשוי מלוחות אלומיניום (כפי שהוצהר בעבר). תיבת ההילוכים תגיע בגרסת 8-הילוכים אוטומטית, או 6-ידנית. כמובן שהילוך ה"כוח" יישאר, לטובת ביצועי השטח – כך גם גרסת רוביקון המבוקשת מאוד. הדגם החדש יהיה חסכוני ובטיחותי יותר מזה היוצא, ויציע תא נוסעים נוח יותר – אבל אל תצפו למהפכות בסעיף נוחות ועידון הנסיעה.

ב-2018 יגיע הרנגלר עם מנוע הבנזין V6 הנוכחי (בשיפורים קלים), וגם עם דיזל VM שישווק באמריקה. באירופה (ואולי גם אצלנו?) ישווק בעתיד דיזל 4-בוכנות חסכוני. בעתיד הרחוק מאוד צפויות גרסה היברידית וגם טנדר, המצופה להיות להיט בטוח בשוק האמריקני.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully