וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לשטח – פולקסוואגן אמארוק בארץ עם מנוע דיזל החזק בקטגוריה, ומתיחת פנים מסיבית

7.11.2017 / 7:48

החל שיווק אמארוק עם מנוע V6 דיזל המספק 224 כוחות סוס, מה הופך אותו לטנדר החזק בקטגוריית ה-1-טון. האם זה יספיק כדי לשכנע את החקלאים והקבלנים, לנטוש את הטנדרים היפאנו-תאילנדיים?

פולקסווגן אמארוק V6. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן אמארוק V6/אתר יצרן, יצרן

פולקסוואגן אמארוק היה תמיד עוף מיוחד; הוא היה אירופאי, הייתה לו תיבת 8-הילוכים שאינה מקובלת בסגמנט הטנדרים, הנעת 4X4 קבועה, הוא היה נוח יחסית וההיגוי מצוין, אבל לא היה לו הילוך כוח. אמארוק לא זכה לתפוצה נרחבת בישראל בגלל מחירו הגבוה יחסית, וחוסר האמון של הקיבוצניקים ברכב האירופאי. אנחנו, לעומת זאת, לא חסכנו ממנו מחמאות. אמארוק היה הטנדר הנוח בקבוצתו, היו לו מנהגי כביש מצוינים וניחוח אירופאי שאהבנו מאוד. אבל הוא היה יקר והמכירות נחלשו. היום הוא מקבל שדרוג.

העיצוב החיצוני הושבח במקצת, לא משהו לכתוב עליו הביתה. אמארוק נשאר אלגנטי ועוצמתי למדי, אנחנו אוהבים – בוודאי בהשוואה לחלק מהמתחרים, המוחצנים מאוד. אנשי פולקסוואגן מנסים למצב את האמארוק כ'טנדר-פרימיום', בעזרת תא נוסעים שעבר שדרוג רציני הכולל חלונות מבודדי חום, מושבים קדמיים מתכווננים לגובה, מסך מגע 6.33 אינץ', חיבוריות, קישוריות, בקרת שיוט ומוביל-איי. מערכות בטיחות אקטיבית? עוד לא.

פולקסווגן אמארוק V6. יצרן, אתר יצרן
פולקסווגן אמארוק V6/אתר יצרן, יצרן

החידוש הגדול מתחבא תחת מכסה המנוע; בתקופה בה מצמצמים רוב היצרנים את נפחי המנוע וההספקים, בחרו בפולקסוואגן בכיוון ההפוך; מנוע הארבע בוכנות 2.0 ליטר 180 כוח סוס הוחלף ביחידת ששה צילינדרים מודרנית בנפח שלושה ליטר, המספקת 224 כוח סוס ו-7.9 שניות מאפס ל-100.

יכולות השטח לא הוזנחו, עם תיבת 8-הילוכים אך ללא הילוך כוח; מניסיון העבר אנו יכולים לומר שההילוך הראשון קצר למדי, אם כי לא ברמה של תיבת העברה ייעודית לשטח. מערכת ABS מותאמת לשטח ובקרת בלימה במורד ישפרו את השליטה ברכב בתנאים קשים. פולקסוואגן טוענים לארגז הרחב ביותר בקטגוריה, וכושר העמסה עד 828 קילוגרם. אני מחכים להניח את ידינו על אמארוק 3.0 ליטר, כדי לראות כיצד יתמודד עם הדור החדש של טנדרים המסתובבים בכבישינו. בקרוב!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully