וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי 2018 – הולכים על בטוח

12.11.2017 / 15:03

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל מרעננת את כל קו הדגמים העדכני שלה עם מכוניות חדשות, טכנולוגיות, רמות אבזור וגרסאות. כמו כן, הכריזה על מהלך להשקת הדגמים מצוידים במירב מערכות הבטיחות כבר ברמת הבסיס

יונדאי בישראל ל-2018. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי איוניק חשמלית - כאן בינואר 2018/ניר בן טובים, יצרן

התחרות הגוברת בשוק הרכב הישראלי יחד עם ההאטה שנרשמה השנה במסירות יוצרות אקלים המאתגר את היבואניות הבכירות ומכוון אותן למצוא דרכים חדשות "לפצח" את הלקוח – הן המוסדי והן הפרטי.

ב"כלמוביל" יבואנית יונדאי לישראל ניגשים לאתגר הזה בשתי חזיתות, הראשונה אבזור בטיחות עשיר, מתקדם ומקיף וכן רענון כללי של היצע הדגמים המרכזיים שלהם – סונטה, i30 וטוסון.

במסיבת עיתונאים שערכה הבוקר היבואנית, היא חשפה כמה מהמרכיבים המרכזיים שיהוו את הציר המרכזי של הפעילות שלה. בנוסף לחידושים בדגמים הקיימים נערכת היבואנית גם לתחילת השיווק של הגרסה הכל חשמלית של יונדאי איוניק הצפויה בינואר. למכונית סוללת ליתיון יון 28 קילוואט-שעה, טעינה ביתית מכבל MODE2 המאפשרת טעינה מלאה ב-4.5 שעות או טעינה מהירה ב-30 דקות, התאוצה ל-100 קמ"ש עומדת על 9.9 שניות, המהירות המירבית 165 קמ"ש וטווח הנסיעה המוצהר של היצרנית עומד על 250 ק"מ.

יונדאי בישראל ל-2018. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי סונטה, הצלחה היברידית מקומית/ניר בן טובים, יצרן

סונטה 2018

על הכניסה של מערכות הבטיחות המתקדמות החדשות במכוניות יונדאי תוכלו לקרוא בידיעה נפרדת שתסקור אותן אחת לאחת, ותעלה ממש כאן בהמשך. בינתיים, אלו החידושים שצפויים בדגמים השונים של היצרנית.

עדכון לעיצוב החיצוני שיחד עם האבזור הפנימי של הסונטה, לוקח את אחת ההפתעות הגדולות של שוק הרכב המקומי בשנתיים האחרונות למחוזות הפרימיום. זה כנראה המפתח להתמודדות של המשפחתיות הגדולות מול מתקפת הג'יפונים מהם היה הסגמנט הזה לנפגע המרכזי.

בפן הטכני מקבלת הסונטה מחשב חדש לניהול מערכות ההנעה החשמלית והבנזין. שמביא לפחות לפי הצהרות היצרן לחיסכון של 23 אחוזים בצריכת הדלק. הטווח והיכולות ההיברידיות אמורים להשתפר גם כן בזכות סוללת ליתיון יון פולימר חדשה.
מערכת הבלימה הרגרנטיבית, זו שאחראית לניצול של אנרגית הבלימה לצורך טעינת הסוללות שופרה. במסיבת העיתונאים ציינו אנשי היבואנית כי מהנתונים שבידיהם, מלבד החיסכון בדלק, המערכת מציגה ירידה של 88 אחוזים בבלאי הבלמים של המכונית כתוצאה מהורדת העומס מהם.

ההספק נותר זהה ועומד על 193 כ"ס, אך נתון המומנט שופר ועלה מ-32.3 קג"מ ל-37.4 קג"מ.

מערכות בטיחות מתקדמות מוצעות כסטנדרט כבר בגרסת הכניסה. בהן ניתן למנות את בקרת הסטייה מנתיב, בלימה אוטונומית, זיהוי רכב ב"שטח מת", התראת רכב חוצה בנסיעה לאחור, חיישני ומצלמת רוורס ועוד. בסעיף אבזור הנוחות מציגה הסונטה כבר ברמת הכניסה "פרימיום" את מערכת ה-connected car הכוללת דיבורית, רדיו אינטרנטי, מערכת ניווט של וויז, תאורת לד, פתחי מיזוג למושב האחורי, חישוקי 17 אינץ', מושב נהג חשמלי עם זיכרונות, וילונות לחלונות האחוריים ועוד. רמת הגימור " לימיטד" מוסיפה פנימה גג פנורמי נפתח, חימום להגה, כיוון חשמלי למושב הנוסע, אוורור וחימום מושבים קדמיים, טעינה אלחוטית לנייד ועוד.

מחיר הסונטה המחודשת נותר 165 אלף שקלים לגרסת הפרימיום ו-180 אלף שקלים לגרסת הלימיטד (לעומת 185 בעבר). לסונטה אחריות של 5 שנים לרכב ו-7 שנים למערכות ההיברידיות.

עוד באותו נושא

שיתוף הפעולה החדש בין ישראל וקוריאה: בטיחות ורכב חכם

לכתבה המלאה
יונדאי בישראל ל-2018. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי i30 החדשה נכנסת לעידן הטורבו/ניר בן טובים, יצרן

יונדאי i30

משפחת הגרסאות של i30 בדור החדש מתפרסת מהאצ'בק, דרך סטיישן וספורטבק עד גרסת ה-N הספורטיבית. כולן עתידות להגיע אלינו, לפחות לכך שואפת היבואנית כאשר ברבעון הראשון אנחנו עשויים לראות את ה-N החמה וברבעון השני את הספורטבק והסטיישן.

החידוש המרכזי ב-i30 נמצא מתחת למכסה המנוע, כאן יונדאי צועדת לעידן מנועי הבנזין צנומי הנפח והמוגדשים עם מנוע טורבו 1.4 ליטרים, 140 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-24.7 קג"מ ב-1,800 סל"ד. הכוח עובר דרך תיבת ההילוכים רובוטית כפולת מצמד עם שבעה יחסי העברה.

עוד שינויים שעוברת ה-i30 נוגעים לעדכון למערכת ההיגוי, מתלים משופרים, בלמים חדשים, שילוב מתכות קלות ומחוזקות לשלדה ועוד.

בהתאם להחלטה לצייד את כלל דגמיה במערכות בטיחות מתקדמות כבר מרמת הבסיס, מקבלת ה-i30 חבילת בטיחות הכוללת בין השאר בלימה אוטונומית משולבת בהתראה מבוססת רדאר ומצלמה, מערכת לניטור עייפות נהג, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת סטייה מנתיב, התראת רכב בשטח מת, התראת תנועה חוצה ומובילאיי.

אבזור הנוחות כולל מסך מולטימדיה 8 אינץ' מקורי עם תאימות למכשירי אפל או אנדרואיד, מערכת connected car הכוללת ניווט WAZE ומצלמה אחורית בקרת אקלים מפוצלת עם יציאות מיזוג למושב האחורי, קיפול מראות חשמלי. רמת הגימור לקשרי מוסיפה משטח טעינה אלחוטי, חישוקי 17 אינץ', חיישני גשם, גג שמש פנורמי, מושב נהג חשמלי, הנעה ללא מפתח ועוד.

מחירי ה-i30 מתחילים ב-130 אלף שקלים לפרימיום ו-136 אלף שקלים לרמת הגימור לקשרי.

יונדאי בישראל ל-2018. יצרן, ניר בן טובים
יונדאי טוסון: עוד גרסאות אבזור ומנוע טורבו 1.6 ליטר/ניר בן טובים, יצרן

יונדאי טוסון 2018

הדגם הנמכר ביותר של יונדאי והג'יפון הנמכר ביותר ללקוחות פרטיים הוא למעשה אחד מהמרכיבים המשמעותיים בתוכנית הצמיחה של יונדאי בישראל ל-2018.

על מנת "לרצף" את כל טווח המחירים מוסיפה יונדאי בישראל מספר רמות גימור חדשות ומעדכנות את מחירי רמות הגימור הקיימות.

כך, לרמת הגימור PRIME בעלת מנוע ה-1.6 ליטר ב-143 אלף שקלים מצטרפת רמת גימור PRIME PLUS הזהה לה (מסילות גג, קיפול מראות חשמלי, מגיני בוץ, שמשות כהות, תאורת יום LED ועוד) אך עם מנוע ה-2.0 ליטרים 155 כ"ס ו-19.6 קג"מ. מחיר גרסה זו יעמוד על 145 אלף שקלים.
רמת הגימור PANOEAMIC בעלת הגג הפנורמי הנפתח תעלה 157 אלף שקלים וגרסת ה-OPEN SKY PLUS שתעלה 167 אלף שקלים מוסיפה לה חישוקי 19 אינץ', יציאות מיזוג למושב האחורי, הנעה ללא מפתח ובקרת אקלים. ברמת הגימור LAXURY תקבלו תמורת 174 אלף שקלים ריפודי עור, תאורת לד בתאורה האחורית, חיישני רוורס מקוריים, מושב נהג חשמלי ועוד.

אולם החידוש המעניין ביותר במשפחת הטוסון, הוא מנוע הטורבו 1.6 שמצטרף להיצע. המנוע בעל 177 כ"ס ב-5,000 סל"ד ו-27 קג"מ מ-1,500 סל"ד. תיבת ההילוכים היא רובוטית כפולת מצמד בעלת שבעה יחסי העברה וההנעה היא קדמית. מבחינת ביצועים מאיץ הטוסון טורבו ל-100 קמ"ש בתוך 9.1 שניות ועד ל-201 קמ"ש מירביים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully