וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשגיא ברייטנר מנסה לשרוד את תל אביב על אופניים חשמליים

15.11.2017 / 8:03

אמנם רכיבה של שני קילומטרים בלבד אבל לא מעט סכנות בדרך. הביטבוקס האנושי הרכיב קסדה, עלה על אופניים חשמליים ושמר על כל החוקים, צפו בהפתעות שצצו לו במהלך הרכיבה

צילום מסך

האחריות האישית עומדת במרכז שבוע הבטיחות בדרכים 2017, ביוזמתה של הרשות לבטיחות בדרכים, ששמה דגש על חשיבות האחריות האישית של כלל משתמשי הדרך ולמחויבותם להתנהגות אחראית, כחלק חשוב במלחמה בתאונות הדרכים.

בשנים האחרונות האופניים החשמליים הפכו לכלי תחבורה פופולרי וחלים עליהם כללי נסיעה בדומה לרכבים דו גלגליים ומכוניות. שגיא ברייטנר, אותו אתם מכירים כאתם מכירים אותי כ"שגיא ביטבוקס" מהתכנית "הישרדות", חבש קסדה ויצא לרכיבה של כשני קילומטרים ברחובות תל אביב. שגיא שמר על עיקרון האחריות האישית כשנהג כחוק, אולם זה לא מנע מסגנות לצוץ במהלך הדרך. כן, יכול להיות שאתם תנהגו באחריות אישית, אבל כנראה שהסביבה לא.

הניסוי הזה הוא חלק מהרצון לעורר מודעות לנתונים שריכזה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים: כשליש מההרוגים בתאונות הדרכים בישראל הם הולכי רגל, מרביתם ילדים וקשישים. כשליש מהולכי הרגל שנפגעו בתאונת דרכים – נפגעו במעבר חציה. לצורך השוואה, במדינות ה-OECD, אחוז הולכי הרגל מתוך סך ההרוגים בתאונות דרכים הוא כ-20% בממוצע.

וואלה! NEWS בשיתוף הרשות לבטיחות בדרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully