וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה הרכב האולטימטיבי להורים?

20.11.2017 / 8:58

רנו קדג'אר הוא רכב פנאי משפחתי, מעוצב ומרווח, אבל כמה הוא פרקטי עבור אמא לילד בן שנתיים וחצי? ענת דניאל יצאה, בדקה וחזרה עם ממצאים

רנו קדג'אר הוא רכב פנאי משפחתי, מעוצב ומרווח, שהגיע לפתחי למטרה שונה הפעם – בדיקת שימושיות. פרקטיות, שימושיות, פונקציונאליות ובדיקת אבזור הנוחות ברכב. מה שהכי חשוב, בסופו של דבר, הוא כיצד האוטו הזה משרת אותנו, אמא וילד בן שנתיים וחצי (ואבא, שרוכב על דו גלגלי לרוב).

ענת דניאל בוחנת רנו קאדג'ר. אלכס רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
מרווח מספיק בשבילכם?/מערכת וואלה! NEWS, אלכס רבינוביץ'

בבוקר אני מסיעה את הילד לגן. הילד בן שנתיים וחצי, ויושב על מושב בטיחות די גדול. בתא המטען, נחה לה עגלה לפעוטות, שרואה אור רק בעתות של ביקורים בסופר וסידורים. הטענת מושב הבטיחות כמו גם הטענת העגלה נעשים בקלות יחסית, בזכות זווית פתיחה רחבה של הדלתות, ותא מטען שטוח ונמוך יחסית. עדיין מדובר ברכב פנאי/קרוסאובר.

ברנו קדג'אר יש הרבה תאים להטעין בהם את המטלטלין הקבוע שלנו: רק בתא הנהג יש מגבונים בתא התחתון במרכז הדשבורד, נייר טואלט וארנק בתא הכפפות, בקבוקי שתייה לי ולילד במחזיק הכוסות הקדמי (יש גם זוג מחזיקי כוסות במשענת יד ייעודית במרכז מושב הנוסעים מאחור, ומטען מוכן ומזומן נעוץ בשקע USB). אה, ויש גם מקום ייעודי למטבעות שעלולים להתרגל אליו. מניחים את המטבעות בחריצים ולוחצים אותם פנימה עד להיקבעות , שלא יברחו.

ענת דניאל בוחנת רנו קאדג'ר. אלכס רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
מרווח, אבל גם פונקציונלי?/מערכת וואלה! NEWS, אלכס רבינוביץ'

במרכז תא הנהג רדיו דיסק עם 6 רמקולים, שליטה על המערכת מההגה, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע וממשק מלא בעברית (חלק מהקוראים ממש יעריכו את זה). ישנה מצלמת רוורס, דיבורית, שקע USB שימושי מאד ו-AUX פחות. יש גם מערכת start and stop שמדוממת את המנוע ברמזורים, שאני כיביתי בכל כניסה לרכב. זה אולי יביא לחיסכון בדלק, אבל זה מציק. ובל אשכח את בקרת האקלים המפוצלת, למניעה ריבים בתוך המשפחה.

ברמת האבזור הבכירה "אינטנס" יש גג שמש פנורמי, שעושה לי ולבן שלי את הבוקר, בעיקר בבקרים שמעטרים אותו לכל אורכו ורוחבו טיפות גשם. זה פשוט מקסים. בצהריים, כשהשמש הופכת להיות פחות סימפטית אפשר להגיף את הסוכך בלחיצה על כפתור מעל הראש.

אם עסקינן במעט גשם שיורד עלינו מדי פעם, חלק מרשימת האבזור החיצוני בקדג'אר כוללת חיישני גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, חיישני תאורה שיפעילו את הפנסים באופן אוטומטי גם כן. כשמחשיך יש פסי נורות לד קדמיים ולתאורת יום ישמשו אתכם פנסי ערפל וחישוקים נאים.

ענת דניאל בוחנת רנו קאדג'ר. אלכס רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
יש גם מקום למטבעות/מערכת וואלה! NEWS, אלכס רבינוביץ'

תא המטען יכול להפוך לתא גדול במיוחד בלחיצת כפתור. הוא נמצא בצידי תא המטען ומ-472 בנפח ליטר במצבו הסגור אפשר ללחוץ עליו ולקבל 1,478 ליטר עם קיפול המושבים. לאורך מקבלים נתוך מקסימלי של 1,620 מ'. ישנו גם מדף נחמד (זה שיוצר תא שטוח ונוח להטענה), שניתן לשלוף ולקבל נפח הטענה קטן נוסף.

מאבזור נוחות למילה על אבזור בטיחות (עדיין, משפחה). מערכות בטיחות מתקדמות הן כבר לא המלצה בימינו. ברנו קדג'אר מערכת לזיהוי סטייה מנתיב, שמתריעה ברגע שאתם גולשים מהנתיב לצדדים, מערכת לזיהוי שטח מת – נורות קטנות במראות הצד ידלקו ויהבהבו כשמכוניות נוסעות בסמוך לכם, ונמצאות בזוויות בעייתיות. ישנה גם מערכת לזיהוי רמזורים, שתציג לכם על גבי לוח המחוונים את גובה המהירות בכביש בו אתם נוסעים, ותאורה אדפטיבית שתשלוט באופן אוטומטי בעוצמת האורות, בהתאם למשתמשי הדרך שמולכם.

ממדי הרכב מאפשרים לנהג גבוה או גדול לשבת בנינוחות ולא בדוחק, עם מרווח ראש ראוי, ומאחור ייכנסו שלושה פעוטות - שני מושבי בטיחות ובוסטר, או 3 בוסטרים.

רנו קאדג'ר הוא רכב פנאי מאובזר ומרווח שמקל על ההתנהלות היומיומית בין הבית לעבודה, והסידורים. הוא מרווח, נוח להטענה ומספק סביבת נהג נוחה שימושית מאד, ולא פחות חשוב - ידידותית למשתמש.

ענת דניאל בוחנת רנו קאדג'ר. אלכס רבינוביץ', מערכת וואלה! NEWS
תא כפפות גדול/מערכת וואלה! NEWS, אלכס רבינוביץ'
ענת דניאל - מלכת הכביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully