וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה CRF250R החדש בישראל

26.11.2017 / 8:03

הונדה מציגה את המתחרה החדש שלה בקטגוריית ה-MX2. ה-CRF250R החדש ל-2018 עם מנוע חזק יותר עם תוספת מתנע חשמלי, שלדה זהה לזו של ה-CRF450R ועוד המון חידושים

הונדה CRF250R בישראל. יצרן, ניר בן טובים
מנוע גיבור בשלדת האח הגדול, CRF250R החדש/ניר בן טובים, יצרן

עכשיו זה כבר רשמי, בכל הנוגע לאופנועי שטח מקצועיים הן בתחום האנדורו והן בתחום המוטוקרוס, אנחנו עדים לשיטפון של ממש בתחום הכלים האלו. הדור החדש של אופנועי המוטוקרוס מביאים את הטכנולוגיה החדשה ביותר בתחומי השלדה, המנועים והבולמים היישר ממסלולי המירוצים. המצטרף האחרון לגל הזה הוא ההונדה CRF250R החדש ל-2018 שהשיווק שלו החל בימים אלו בישראל.

הדגם החדש בנוי על השלדה של ה-CRF450 שתוכננה על מנת להעניק מצד אחד נוחות רכיבה, בזכות יכולת ספיגת זעזועים ומצד שני קשיחות מבנית לטובת דיוק ברכיבה אגרסיבית.

המנוע חדש לגמרי עם גל זיזים עילי כפול, יחס קדח/מהלך בוכנה גדול יותר ומתנע חשמלי. בזכות הגדלת קוטר הבוכנה התאפשר להתקין שסתומים גדולים יותר לטובת ביצועים טובים יותר בכל טווח הסל''ד. יחד עם מערכת פליטה משופרת ומערכת הזרקת דלק PGM-FI עם מגופה בקוטר של 46 מ"מ, התקבלה עלייה בהספק של 9% בקצה העליון של טווח הסל''ד. כל זה הביא לשיפור ביחס בין הספק המנוע למשקל האופנוע של 5% ביחס ל-2017 CRF250R.

לעומת הדגם הקודם, הדגם החדש השיג תאוצות משופרות בהרבה ומהירות תגובה גבוה ב-3% ממצב עמידה למרחק 10 מטר, וב-3.6% למרחק 30 מטר. המשמעות היא שיפור של כמחצית אורך אופנוע ואורך אופנוע מלא בהתאמה. תוצאות אלו חשובות מאוד במיוחד עבור אופנוע מוטוקרוס בגלל החשיבות המכרעת של השגת מקום טוב בזינוק. שינוי משמעותי נוסף במנוע נמצא במערכת השימון שחזרה להיות קונבנציונאלית שזה אומר ששמן המנוע מסכך גם את המצמד וגם את תיבת ההילוכים. כתוצאה מכך, קיבולת השמן הכוללת היא 1,250 סמ"ק בהשוואה ל-850 סמ"ק עבור המנוע ו-750 סמ"ק עבור תיבת ההילוכים בדגם היוצא (קיבולת כוללת של 1,600 סמ"ק).

גיאומטריית השלדה ומרכז כובד נמוך יותר מעניקים אחיזה משופרת לגלגל האחורי. ה-250R החדש משתמש במזלג קדמי הכולל קפיצי פלדה בקוטר 49 מ"מ מתוצרת חברת SHOWA, ומאפשר את כל אפשרויות הכיוון המוכרות.

הונדה CRF250R בישראל. יצרן, ניר בן טובים
הונדה CRF250R בישראל/ניר בן טובים, יצרן

עוד אלקטרוניקה

הפלסטיקה החיצונית של ה-250R דומה לזאת של ה- ה-R450 ומספקת תצורה אווירודינמית, חלקה וארגונומית, ומאפשרת לרוכב חופש תנועה מלא. הגרפיקה מוזרקת לפלסטיקה וכוללות ציפוי להגנה משריטות המבטיח מראה אופנתי וגימור עמיד.

מבחינת האלקטרוניקה נוסף מתג כיבוי המנוע ומתג ניהול המנוע (EMSB) משולבים בבית מתגים קטן שממוקם בצדו השמאלי של הכידון. שלושה מצבים זמינים כדי להתאים לתנאי הנהיגה השונים ולהעדפות הרוכב: מצב 1 (סטנדרט), מצב 2 (חלק) ומצב 3 (אגרסיבי). נורת מחוון קטנה מציגה את המצב הנבחר.

אין ספק שמדובר במהפכה של ממש בדגם חשוב זה ולפי כמות החידושים המשמעותיים באופנוע החדש, נראה שחברת הונדה באמת השקיעה המון בפיתוח הדגם החדש. האופנוע החדש נמכר במחיר השקה של 42,900 שקלים ובקרוב אנו נזכה לרכוב עליו ולספר לכם איך הוא מתנהג על המסלול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully