וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטנועי מנהלים: קימקו AK550 בישראל

23.11.2017 / 9:23

דגם הדגל של יצרנית הקטנועים קימקו ה-AK550 מתייצב לקרוא תיגר על קטנועי הספורט היוקרתיים. עם מנוע חדש בהספק 51 כ"ס (וגרסה מוגבלת של 46.5 כ"ס) שלדת אלומיניום ומחיר של 60 אלף שקלים

קימקו AK550 בישראל. יצרן, ניר בן טובים
עיצוב קרבי ואבזור עשיר לצד יומרות גבוהות/ניר בן טובים, יצרן

עופר אבניר, יבואנית קימקו לישראל הודיעה על תחילת השיווק של ה-AK550 החדש, קטנוע הדגל של החברה שבא לא רק להציג את החזון שלה לכלים העתידיים שלה ולהוות תצוגת תכלית של יכולותיה ההנדסיות, אלא לקרוא תיגר על לא פחות מאשר ימאהה T MAX המלך הבלתי מעורער של קבוצת קטנועי הספורט.

מתחת לעיצוב החיצוני המחודד, שלדת אלומיניום חדשה המשלבת לטענת היצרנית משקל קל וקשיחות לטובת יכולת דינאמית, היגוי מדויק וחלוקת משקל המפזרת את 226 הק"ג שלו ביחס של 51:49 בין החלק הקדמי לאחורי.


המנוע, שני צילינדרים מקבילים מקורר נוזל בעל גל זיזים כפול ובנפח 550.4 סמ"ק מספק 51 כ"ס ב-7,500 סל"ד (ובגרסה לרשיון A1 מוגבל ל-46.5 כ"ס) ו-5.67 קג"מ ב-5,500 (בשתי הגרסאות). מערכת ניהול המנוע מאפשרת מעבר בין שני מצבי רכיבה "רגיל" בו מועבר מלוא הכוח ומצב "גשם" בו ממותנת תגובת המצערת.

מערכת הבלמים מציגה דיסק כפול 270 מ"מ בחזית עם קאליפרים של ברמבו ודיסק 260 בודד מאחור, כמובן עם מערכת ABS.

סעיפי הנוחות והאבזור מציגים משקף מתכוונן לשני מצבים, לוח מחוונים דיגיטלי עם תצוגת מידע כולל זמני טיפולים מומלצים. המסך המרכזי מציג מידע מהטלפון הנייד באמצעות קישוריות בלוטות'. ידיות הכידון מחוממות, הנעה ללא מפתח, מערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים, תאורת LED ועוד.

תא האחסון מתחת למושב יכיל קסדה מלאה ועוד קסדת חצי וכן שני תאים קטנים בצידי הקורה הקדמית.

מחיר ה-AK550 בשתי גרסאותיו יעמוד על 60 אלף שקלים ואת רכיבת המבחן המקומית הראשונה עליו תוכלו לקרוא כאן ממש בקרוב.

קימקו AK550 בישראל. יצרן, ניר בן טובים
קימקו AK550 בישראל/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully