וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלצות פלדה: הכלים הכבדים של רכבת ישראל

וואלה!רכב ורכבת ישראל

25.11.2017 / 8:15

בואו להכיר את "הקרנף", "המפלצת הצהובה" ושאר הכלים הכבדים של רכבת ישראל שבונים לנו את מסילת הרכבת. הצצה בלעדית לפועלים במשקל כבד במיוחד

הכלים הכבדים של רכבת ישראל. אורן בן נעים/דוברות רכבת ישראל, ניר בן טובים
כמה מכלי הרכב על רקע מרכז התחזוקה של הרכבת בלוד/ניר בן טובים, אורן בן נעים/דוברות רכבת ישראל

כאשר יותר ויותר מכוניות הולכות וסותמות את הכבישים, כאשר ברור שהפתרון לבעיית התחבורה שתוקפת את גוש דן בכלל ומטרופולין תל אביב בפרט - הוא תחבורה ציבורית זמינה, מהירה ויעילה, הרכבת, היא אחד מעמודי התווך העיקריים של השינוי הזה שחייב להגיע וכמה שיותר מהר.

קדחת הפיתוח של קווים חדשים והוספת מסילות לקווים הקיימים היא מן הסתם לא תהליך שעובר חלק לחלוטין. אם גם אתם עובדים באיזור המרכז, אזי את פקקי הענק המטורפים שחווינו בימים בהם הושבתה הרכבת לצורך תחזוקה - יהיה קשה מאוד לשכוח.

אז לקראת הפעם הבאה שבה תשמעו על סגירת קטעי מסילה לצורך עבודות ברכבת, רגע לפני שאתם מתקשרים לבטל את כל הפגישות ומכינים את עצמכם לבילוי של שעות בעמידה בטורי המכוניות, כדאי שתכירו את הכלים שבזכותם כל העסק הזה קורה.

קיבלנו הצצה ראשונה ובלעדית לכמה מהבולטים בהם, קבלו את קרונית הריסוס והאולטרסאונד, המנוף הענק שמניף את הפסים והמפלצת שמהדקת אותם בכוח של מאות סוסים. אלו הפועלים במשקל כבד (מאוד...) של בנייה ותחזוקת מסילות הרכבת בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully