וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בייבי S קלאס": המכונית הכי זולה של מרצדס מהודרת מאי פעם

24.11.2017 / 7:37

מרצדס מכינה את הקרקע לקראת חשיפת ה-A קלאס בתחילת 2018 ומציגה מספר תמונות רשמיות של תא הנוסעים, שאימץ לא מעט פיתוחים ממכונית הדגל של המותג הגרמני

מרצדס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס A קלאס. הגיע הזמן לרענון משמעותי/אתר יצרן, יצרן

מרצדס A קלאס הפכה לאחת הכוכבות הגדולות של דיימלר בזמן יחסית קצר מאז שהושקה ב-2012 בעיבוד המודרני שלה, עם כמות נכבדה מאוד של מכירות באירופה - בשנת 2016 נמסרו מעל 140 אלף יחידות ביבשת המערבית וכאן אצלנו היא הצליחה להתברג היטב בין ב.מ.וו סדרה 1 ו-אודי A3 עם שפע גרסאות.

הדור החדש שיצא לדרך בתחילת השנה הבאה טרם נחשף במלואו, אולם החברה הגרמנית הפיצה מספר תמונות רשמיות של תא הנוסעים כדי לאותת על הכיוון החדשני אליו היא מכוונת את המכונית הכי זולה שלה, שאספה אלמנטים יוקרתיים מסדרות ה-S קלאס וה-E קלאס.

הדבר הראשון שניתן להבחין בו הוא שימוש בצגים כפולים ("וירטואלים") שבמהדורות בכירות מקרינות את המידע על גדלים זהים של 10.2 אינטש מול עיני הנהג ובמרכז הקונסולה. מרצדס ויתרה על הממשק הקודם והחוגה המרכזית ובמקומם המערכות מתופעלות דרך משטח מגע (כמו בלקסוס) - מוטיב טכנולוגי שממשיך גם לגלגל ההגה עליו פקדים שמופעלים כמעט בליטוף.

מעבר לכך, איכות החומרים תהיה הרבה יותר גבוהה (נקודת תורפה של הדגם היוצא), המרחב הפנימי שומר וכן הוגדל נפח תא המטען ל-372 ל' (תוספת של כ-30 ל' על פני ה-A קלאס הקודמת). תהיינה גם הרבה אפשרויות להתאמה אישית (64 גווני אמביינט בקבינה) ועוד שילובי גוונים חיצוניים לחישוקים ספורטיביים. אגב ענייני ספורט, גרסת ה-AMG הבאה עתידה לחלץ קצת יותר מ-400 כוחות סוס. מקצה השדרוגים של ה-A קלאס יזלוג לאחר מכן ל-CLA ולדגמים הכביש-שביל הקומפקטיים במשפחה.

כיום נמכרת ה-A קלאס בישראל במחירים שנעים בין 175 אלף שקלים (122 כ"ס), ועד 381 כ"ס (AMG) תמורת 391 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully