וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאווה לעיניים: נחשפה מרצדס CLS החדשה

30.11.2017 / 11:12

הדור החדש של מרצדס CLS מבצע עוד קפיצת מדרגה טכנולוגית באריזה מסורתית דמוית קופה, ארוכה ומפוארת. חטיבת AMG כבר נכונה להשתיל בחזיתה מעל 600 כ"ס, בעתיד הקרוב

אתר יצרן

מרצדס חתומה כמעט באופן בלעדי על עיבוד קטגוריית "דמויות הקופה" למיניהן, כאשר החלה לפתח וריאציה מכובסת של ה-E קלאס סדאן לפני למעלה מעשור תחת הכותר CLS, ראשית תיבות ל-Coupe Long Wheel Base. שני דורות הוצגו בסדרה הזו, הראשון ב-2005, השני ב-2010 וכעת בתערוכת לוס אנגל'ס מגיע הפרק השלישי, שכמו רוב דגמי דיימלר זוכה למעטפת טכנולוגית מוקפדת בזכות מכונית הדגל, ה-S קלאס.

ה-CLS לא הרבה יותר גדולה מקודמותיה, אבל צמחה היכן שחשוב לשועי העולם – בבסיס הגלגלים. היא כבר מעודכנת כמובן בשפת העיצוב המודרנית של מרצדס שבחרה במיעוט קפלים וקווים נקיים עבור כל דגמיה העתידיים. בתא הנוסעים כל הפאר שאפשר רק לדמיין, עם שני צגים ענקיים מעל המפלס הראשי בגודל 12 אינטש, אינטרנט אלחוטי, כורסאות מהודרות מעור, כיוון חשמלי רב מצבי, כניסות USB, התאמה מלאה לכל הסמארטפונים ותאורת אמביינט לפי בחירה. כן היא כוללת את בקרת האקלים ה"אינטיליגנטית" המשולבת בתאורה, צליל ומושבים, ה-ENERGISING comfort control לה ששה מצבים מובחנים בהתאם למצב רוחו של הנהג. מובן שגם בנושא הבטיחות לא החסירו ממנה מאומה, והיא מצוידת בכל שלל היכולות של ה-S קלאס.

את הכוח היא תקבל מהיצע רחב מאוד של מנועים, החל ב-286 כ"ס, 340 כ"ס, 367 כ"ס וכלה בגרסת ה-AMG שתגיע מצוידת בשמונה צילינדרים ותפוקה מרבית של 600 כ"ס – חומר למחשבה בקרב חסידי פורשה פנמרה ודומותיה מאודי (A7) ו-ב.מ.וו עם הגראן קופה.

מרצדס תחל לשווק אותה באופן רשמי במרץ של שנת 2018 במחירים שיחלו ב-60 אלף יורו. אלינו היא כנראה תגיע קצת לאחר מכן.

מרצדס CLS. יצרן, אתר יצרן
מרצדס CLS/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully