וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה סופרב 2018 בארץ עם מערכות בטיחות אקטיביות בדגמי בסיס

5.12.2017 / 10:34

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את הסופרב עם בקרות בטיחות אקטיביות החל מדגמי הכניסה לסדרה. המחירים, ללא שינוי משנת הדגם היוצאת

סקודה סופרב ספורטליין. אתר יצרן
סקודה סופרב/אתר יצרן

צ'מפיון מוטורס, יבואנית קבוצת VW לישראל החלה לשווק בארץ את דגמי סקודה סופרב 2018. הבשורה החשובה עבור מכונית המנהלים הגדולה מצ'כיה היא הימצאותן של מערכות בטיחות אקטיביות החל מדגמי הבסיס של הסדרה, ללא שינוי במחירים ביחס לשנה הקודמת.

מערכות הבטיחות החכמות תהיינה זמינות כבר במפרטי 'אמבישן' ו-'סטייל'. אלה מגיעות כעת, בנוסף לבקרת Front assist עם מערכת לתיקון סטיה מנתיב עם סיוע אקטיבי, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה המזהה עצירת חירום ומגבירה את עוצמת הבלימה, התרעה על עצמים בשטח "מת" במראות הצד כולל פיקוח על איזורים מאחורי הרכב ו-שבע כריות אוויר. דגם ה-'ספורטליין' מגיע גם עם מצלמת נסיעה לאחור מקורית, ובדגמי 'אקסקלוסיב' ולורן-קלמנט' שדרוג ל-9 כריות אוויר.

הסופרב נמכרת כיום בישראל עם מנועי בנזין ודיזל בהספקים שנעים בין 150 ל-190 כ"ס ועד 280 כ"ס בגרסאות הנעה כפולה, בחיבור אל תיבת הילוכים דו-מצמדית. מהיבואנית נמסר: "לאחר שפתרה את בעיית הביקוש וצמצמה משמעותית את זמן ההמתנה לרכב, עם חלק מהדגמים במלאי זמין ומועד אספקה של מספר ימים, סקודה ישראל מתפנה להשיק את הגרסאות הבטוחות ביותר אי פעם של הסקודה סופרב בישראל".

המחיר לסקודה סופרב בישראל מתחיל ב-167 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully