וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מבצעים ופחות בזבוז זמן: ככה קונים מכונית במאה ה-21

14.1.2018 / 7:37

יש רבים שנרתעים מבכלל להניח רגל באולם תצוגה ולו מחשש מסיבון וגרירה לעסקה שתהיה גדולה עליהם. כיום לא רק שאפשר לקנות מכונית אונליין - ברשת מחכות לכם העסקאות הטובות ביותר

קניית מכונית דרך האינטרנט. ShutterStock
עוברים מאולמות התצוגה לאינטרנט/ShutterStock

זירת הרכב משתנה - ומשתנה במהירות. העולם הדיגיטלי בוא אנו חיים הולך וחודר עמוק יותר לכל רובד ומגיע גם לעולם צרכנות הרכב. ואם עד לא מזמן התפקיד העיקרי של האינטרנט היה רק לספק מידע ולעזור במחקר - ללקוח המחפש רכב חדש - כלים חדשים אשר נוספו לאחרונה מאפשרים לכל אחד ליהנות מחוויית קניה מלאה - כמו אצל יבואן רכב - מבלי לעזוב את מסך הלפטופ בבית הקפה.

עד לא מזמן רכישה של מכונית הייתה אירוע ברמה שבטית כמעט. מתייעצים עם המשפחה, עם חברים, מה לקנות? איזה חוויות טובות או רעות היו עם הרכב - משפטים כמו "קנה כל אוטו שאתה רוצה העיקר שיהיה יפני" היו חלק מהפולקלור. עכשיו לך תסנן מה רלוונטי ומי רוצה להפיל אותך כי צרת רבים חצי נחמה היא - נכון?

ובכן עכשיו אתה סגור על המכונית ומתחיל מסע לרובעים של אולמות התצוגה. שם, בתוך עולם התוכן של המותג - ואלו מאוד מקפידים ליצור את האוויר הנכונה כולל ריחות, ומכונות אספרסו - ממתין לך נציג מכירות. חביב, ידען ובעיקר תחת סד לספק תוצאות ו"לעמוד ביעדים" ואלו לא תמיד מתיישרים עם הצרכים שלך. ויש רבים שנרתעים מבכלל להניח רגל באולם תצוגה ולו מחשש מסיבון וגרירה לעסקה שתהיה גדולה עליהם. עובדה - סקרים אחרונים מגלים כי בעולם המערבי לקוח נכנס לכ-1.3 אולמות תצוגה לעומת כ-3.5 אולמות תצוגה רק לפני שנתיים שלוש. ודי בצדק - כמה מותגי רכב אפשר לראות באולם תצוגה אחד? (אחרי שנסעתם בפקקים, שילמתם בחניון, הברזתם את הילד מבית הספר) - לרוב מותג יחיד. במקרים נדירים שניים.

אז מה הפלא שהמסע אותו עובר הלקוח - מהרגע שבו ניצת הצורך לרכוש רכב חדש ועד קבלת המפתחות - כבר הוסט מהנ"צ של אולמות התצוגה וראיונות אישיים מייגעים עם אנשי מכירות?

אז האם ניתן לרכוש מכונית חדשה באמצעות האינטרנט? התשובה היא שכן, בהחלט!

קניית מכונית אונליין. ShutterStock
הלקוח הדיגיטאלי החכם ייהנה ממערכת שיודעת לתת את כל מה שהוא יכול לקבל אצל כל יבואן רגיל/ShutterStock

שורה ארוכה של כלים טכנולוגיים מאפשרת ללקוח לעבור את המסע כולו ולחסוך לעצמו זמן רב, לקבל מידע אובייקטיבי ונקי מלחצי מלאים ויעדים. הלקוח הדיגיטאלי החכם ייהנה ממערכת שיודעת לתת את כל מה שהוא יכול לקבל אצל כל יבואן רגיל ופעמים רבות יותר מאשר בכל אולם תצוגה. ומעל לכל זה יש ערכים מוספים של עסקות סופר-אטרקטיביות וזמינות מהירה של כלי רכב.

למשל אפשר להיכנס לאתר carbay.co.il בו הלקוח - אני - מוצא מגוון עצום של מכוניות בכל סגמנט - ממיני קטנות ועד טנדרים ורכבי עבודה. תוך ניצול כוח הקניה של צי רכב גדול, המחירים שמופיעים באתר הם הרבה יותר זולים ממה שכל לקוח פרטי יכול להשיג בעצמו מול סוכן המכירות - אפילו שהכיר את המנהל שלו מהמילואים.

אם אני עדיין לא "סגור" איזה רכב מתאים לצרכיי יש יועץ אונליין - אנושי, לא רובוט, וידען - שיעזור לי לסנן את מה שחשוב, לברר צרכים ולבחור נכון - גם לפי התקציב הכולל או גובה התשלום החודשי. ויש כלים נוספים שעוזרים לי לסגור הכול במקום. צריך מימון? בטח מבלי לקום מהכורסה. מה עם ביטוח? בוודאי! ולא צריך אפילו לעבור לאתר אחר או להתקשר.

אם הדגם לא נמצא באתר ובא לי דווקא גרסה מיוחדת של נאמר, אלפא רומאו ג'ולייטה, אפשר להזמין אותה מראש.

השלמתי את העסקה - התשלום הועבר באמצעים המאובטחים של carbay.co.il - הביטוח כבר מסודר. עכשיו אמתין לשיחה עם נציג מטעם החברה אשר יתאם את המסירה של הרכב בבית - או במקום אחר - נאמר בבית הקפה שממנו התחלתי את התהליך.

אלא אם אתם ממש רוצים לכתת רגליים, לעשות דברים כמו פעם ובסוף גם לא לקבל עסקה טובה - לכו לאולמות התצוגה. לקוח רכב של העידן הדיגיטלי - ייהנה מערך מוסף רב כשירכוש את הרכב אונליין.

עד 35% הנחה על מגוון רכבי מיני: ניסאן מיקרה ב-65,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף carbay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully