וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תקנו מכונית חדשה לחלוטין במחיר זול יותר ממחיר היבואן

11.3.2017 / 7:13

מכוניות חדשות אשר משווקות על ידי חברות הליסינג, הרוכשות את המכוניות ישירות מהיבואנים, מספקות לשוק הרכב כיוון חדש שבסופו מי שנהנה ממחירים זולים וממבצעים טובים הוא אתם. איך זה קורה? התשובה בפנים

סוחר רכב. ShutterStock
מה שכתוב על חלון המכונית אינו בהכרח המחיר הנכון והסופי/ShutterStock

האם מחירי המכוניות החדשות בישראל יורדים? ובכן, תלוי את מי שואלים ובאילו דרכים שואלים. אם תשאלו את יבואני הרכב, אשר משווקים מכוניות חדשות לציבור בישראל, התשובה היא שלא: מחירי המכוניות החדשות לא יורדים. אם תבדקו ממש לפרטי פרטים, תגלו שיבואני הרכב לפעמים אפילו מעט מעלים את מחירי המכוניות משלל סיבות: למשל שערי מטבע, או שינויים במבנה המיסוי על אביזרים המאפשרים להם לדחוף את מחירי המכוניות לפעמים באופן ספונטאני במאות שקלים מדי תחילת שנה, לפעמים אפילו יותר. אך אם תבדקו במקומות החדשים, תגלו עובדה מעניינת: מחירי המכוניות החדשות לפעמים אפילו יורדים.

כיצד? ובכן, כאן יש להבין את הענף ולצלול פנימה כדי להבין שמה שכתוב על חלון המכונית אינו בהכרח המחיר הנכון והסופי. ראשית, יש לנו מכוניות "יד ראשונה אפס קילומטרים", מכוניות חדשות אשר משווקות על ידי חברות הליסינג, הרוכשות את המכוניות ישירות מיבואני הרכב. המכוניות חדשות, לא נסעו אפילו עשרה קילומטרים מיום הגעתן לישראל, אך חברות הליסינג שרכשו אותן מיבואני הרכב, מנצלות את ההנחה שקיבלו מיבואן הרכב כדי להעביר את המכונית הלאה ללקוח במקום להכניס אותה למעגל הליסינג. התוצאה: מכונית חדשה לחלוטין אך במחיר זול יותר ממחיר היבואן.

צריך להבין מחירי המחירון של היבואן הם מלאכת מחשבת ונגזרים משורה של חישובים של הרווחיות של המכירה שתעשה לאחר המכירה לחברות הליסינג, הנחה או סבסוד לחברות הטרייד - אלו הלוקחות ממך הלקוח את עסקת הטרייד אין, וכמובן ההבנות שקיימות בין היבואן והיצרן שמטרתן לייצב את המחירים ולעלות את רמת הרווחיות המשותפת.

עסקאות ה-0 ק"מ מייצרות הפרעה להליך החשיבה ה"יצרני" ומאפשרות לצרכן ליהנות מהטבות שהיו מיועדות בעבר למגזר העסקי.

מכוניות. ShutterStock
העולם הולך כיום לקנייה מגוונת של רכבים באתרים מקצועיים/ShutterStock

בעבר הצרכן ביצע סוג של פשרה מודעת הוא נכנס לאולם היפה והמושקע של יבואן הרכב מתוך רצון לקבל סוג של נינוחות ותחושת ביטחון. בנוסף, גם ליהנות מההיבטים הפונקציונאליים כגון: מימון, פתרונות, ביטוח, טרייד אין וכדומה. העולם הולך כיום לקנייה מגוונת של רכבים באתרים מקצועיים כמו למשל CARBAY, כאן הצרכן יכול ליהנות מכל העולמות: הוא קונה רכב חדש באחריות היבואן עם הנחות גבוהות שיועדו בעבר ללקוח עסקי וגם נהנה מהפתרונות הפונקציונאליים שהיו חסרים לו בעבר שלא במסגרת היבואן.

לסיכום - ניתן להגיע להנחות של עשרות אחוזים ממש כפי שהבטיח שר התחבורה רק לפני מספר שנים, וזאת בעקבות השינוי המבני החשוב שנוצר המאפשר קנייה של כלי רכב כגון רכבי 0 ק"מ. ליסינג פרטי מימוני וכדומה.

כך למשל אלפא רומאו מיטו - גרסת 1.4 ל' טורבו Competezione שעולה אצל היבואן 139,900 שקלים תעלה באתר CARBAY.co.il רק 114,900 שקלים וגם תקבלו אותה עד הבית. מהמם.

עד 20% הנחה על מגוון רכבי מיני: קיה פינקטו ב-67,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף carbay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully