וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חושבים לנהל מו"מ קשוח על מכונית חדשה באולם התצוגה? יש דרך קלה יותר

30.1.2018 / 8:34

תופעת מכירת רכבי ,"יד ראשונה אפס קילומטרים" משנה את עולם הרכב והלקוחות הפרטיים יכולים ליהנות מוח קנייה חדש. כך תיהנה מהשינויים בשוק הרכב

קניית רכב באמצעות סמארטפון. ShutterStock
הלקוח הפרטי - אתה - נהנה מכוח הקנייה של חברת ליסינג אשר קונה בשנה אלפי מכוניות חדשות מיבואני הרכב/ShutterStock
רכבי הליסינג זהים בכל לאלו שמוצעים לשוק הפרטי - בוודאי בפרטים החשובים. כך שהלקוח בעצם מקבל את אותה המכונית שעומדת באולם התצוגה של היבואן רק במחיר שהוא זול בעשרות אחוזים

ענף הרכב הישראלי נחשב לענף יציב למדי, הנמצא זה מספר שנים במגמת צמיחה מתמדת. על פי נתוני איגוד יבואני הרכב הישראלי, בשנת 2016 נמסרו כ-287 אלף מכוניות חדשות. בשנת 2017 צפוי השוק לרשום ירידה קלה של אחוזים בודדים. אחת הסיבות העיקריות לצמיחה החזקה שאירעה בשנת 2016 הייתה הבשלתה של תופעת מכירת רכבי ,"יד ראשונה אפס קילומטרים".

מהי השיטה המאפשרת לרכוש מכונית חדשה בזול וכיצד היא התפתחה? ובכן, בעבר חברות הליסינג רכשו מכוניות חדשות - והחכירו אותן ללקוחות, כלומר הצמידו אותן לעובדים בחברות הייטק וכיוצא בזאת. חברות הליסינג רוכשות את המכוניות מיבואני הרכב בהנחה ניכרת מכיוון שהן רוכשות עשרות אלפי מכוניות בשנה - וכך מצאו עצמן חברות הליסינג עם מכוניות חדשות לחלוטין - שנרכשו בזול.

כך בעצם הלקוח הפרטי - אתה - נהנה מכוח הקנייה של חברת ליסינג אשר קונה בשנה אלפי מכוניות חדשות מיבואני הרכב. ולא משנה עד כמה שאתה חושב שתוכל לנהל מו"מ קשוח מול נציג המכירות באולם התצוגה - אתה לעולם לא תוכל להתקרב אפילו בקצב להנחות שחברות הליסינג מקבלות - גם אם אתה והמנכ"ל אכלתם מאותו המסטינג.

זה המקום להזים מיתוס אורבני. שאולי פעם היה נכון אבל היום כבר ממש לא. רכבי הליסינג זהים בכל לאלו שמוצעים לשוק הפרטי - בוודאי בפרטים החשובים. כך שהלקוח בעצם מקבל את אותה המכונית שעומדת באולם התצוגה של היבואן רק במחיר שהוא זול בעשרות אחוזים. וכאן הבשורה האמיתית. בשורה שאגב לקוחות רבים כבר הבינו וניצלו במספרי הולכים וגוברים מדי שנה.

קניית רכב אונליין. ShutterStock
אפשר לוותר על ההגעה לאולם תצוגה או מגרש מכוניות ופשוט לקנות את הרכב - בהנחה גדולה ועם שורה ארוכה של מוצרים משלימים אונליין/ShutterStock

בתחילת הדרך ניסו יבואני הרכב להתנגד ל-0 ק"מ, אך עם השנים הם הבינו שהתופעה חזקה אפילו מהם וכי לא יוכלו לעצור את הדרישה שמגיעה מהלקוחות אשר רוצים פשוט עסקה הרבה יותר טובה.

שונא ירידת ערך? ברור! בעסקת 0 ק"מ אתה מוגן יחסית מירידת הערך החדה שיש לרכב חדש. עובדה המורגשת כיום במיוחד לאור העובדה שמכוניות "יד ראשונה אפס קילומטר" הפכו פופולאריות במיוחד בשוק המשומשות, לנוכח התפשטות התופעה. אנשים מבינים שקנייה במחיר נמוך יותר מקטינה מראש את הפער למחירון כיד 2. לראיה, כמעט שליש מעסקאות הרכב ללקוחות פרטיים היו לאחרונה למכוניות "0 ק"מ" - ומספר האנשים אשר ממש נכנסים לאולם תצוגה של יבואן ירד לרבע - נכון 1/4.

אפשר לוותר על ההגעה לאולם תצוגה או מגרש מכוניות ופשוט לקנות את הרכב - בהנחה גדולה ועם שורה ארוכה של מוצרים משלימים אונליין. אתר carbay.co.il הוא המוביל בתחום. תמצא בו עשרות מותגים ודגמים בהנחות של עשרות אלפי שקלים וחווית קנייה מלאה כמו אצל היבואן. ולא רק. CARBAY תיתן ללקוח שלה את מלא הביטחון כאילו רכש רכב חדש מיבואן. זאת בזכות ביטוח אשר במקרה של גניבה או טוטאל לוס הוא יוכל לקבל רכב אחר - שווה ערך - או פיצוי כספי כמקובל עם מכונית חדשה מהיבואנית. אז אם אתה בשוק למכונית חדשה, כדאי לך להגיע למקום שבו אתה יכול לחסוך עשרות אלפי שקלים בקניית רכב חדש - "0 ק"מ" אלא מה? יש עסקה טובה מזה?

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 35% הנחה על מגוון רכבי מיני: ניסאן מיקרה ב-65,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים


לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף carbay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully