וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל דגמי מיצובישי אאוטלנדר 2018 - עם מערכות בטיחות אקטיביות

17.12.2017 / 10:24

כל דגמי מיצובישי אאוטלנדר בישראל שודרגו עם מערכות בטיחות אקטיביות החל מדגמי הבסיס. עדכון גם במערכות המדיה עם צג גדול יותר ושיפור בממשק

מיצובישי אאוטלנדר. יצרן, ניר בן טובים
מיצובישי אאוטלנדר/ניר בן טובים, יצרן

שדרוג מהותי בדגמי מיצובישי אאוטלנדר בישראל; היבואנית 'כלמוביל' הודיעה כי החל מימים אלו ישווק הקרוסאובר המשפחתי עם מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות החל מדגמי הבסיס של הסדרה. כן נמסר כי צג מערכת המולטימדיה 'קונקטד קאר' הוגדל ל-8 אינטש בטכנולוגיות הדור הרביעי, ה-4G LTE.

מארז הבטיחות של האאוטלנדר כולל מעתה בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי במהירות של 65 ו-80 קמ"ש בהתאמה. מערכת תאורה אדפטיבית למניעת סינוור, מערכת התרעה על סטיה מנתיב, ובדגמים הבכירים ה-'פרמיום' ו'-לקשרי' הייבריד פלאג-אין, התווספה גם בקרת התרעה על שטח "מת" במראות הצד והתרעה על קרבה מסוכנת של עצמים בחלק האחורי.

מיצובישי אאוטלנדר נמכר בישראל עם מנוע 2.0 ל' בנזין 150, מנוע 2.2 טורבו דיזל בהספק של 150 כ"ס ומנוע 2.0 ל' PHEV בהספק של 203 כ"ס. כל המנועים, למעט גרסה כניסה ידנית חמש מהירויות ומנוע הדיזל לו תיבת 6 מהירויות אוטומטית, מחוברים אל תיבת הילוכים רציפה.

יאיר טיטלבאום, מנהל חטיבת מיצובישי בכלמוביל אומר: "האאוטלנדר שהינו ה- SUV בעל 7 מקומות ישיבה הנמכר ביותר בישראל משודרג משמעותית באבזור הבטיחות ומוזל במחיר גרסאות הבסיס, מה שהופך אותו לרכב המשתלם ביותר בקטגוריה".

מחירי אאוטלנדר בישראל נעים בין 140 אלף שקל לדגם הידני ועד 240 אלף שקלים לדגם הפלאג-אין הייבריד המפואר ביותר. הדגמים הנמכרים ביותר בארץ הם במחירי 160-185 אלף שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully