וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'יף הקטן: הצצה ראשונה לג'יפ צ'ירוקי 2018

21.12.2017 / 10:00

קרייזלר עדכנה את ג'יפ צ'ירוקי לקראת שנת 2018 עם חידושים סמליים על חזותו והתחמשות טכנולוגית במנועים חסכוניים. בארץ במהלך השנה הבאה

ג'יפ צירוקי. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ צ'ירוקי החדש/אתר יצרן, יצרן

ג'יפ צ'ירוקי הוחזר לחיים ב-2013 אחרי קרוב לתריסר שנים מחוץ לזירה, ובניגוד לקודמו הרבוע (1984-2001), עשה זאת כשהוא מתהדר בעיצוב אטרקטיבי ועתידני, אולי מהבוטים ביותר בקרב Jeep האמריקנית שבין שורותיה אפשר למנות עוד מספר כלי רכב חדשים או מחודשים - רנגייד, קומפאס, גרנד צ'ירוקי (שמחכה לשינויים קלים) וכמובן ה-רנגלר 2018 עליו דיווחנו לאחרונה.

בקרייזלר החליטו שבמסגרת מחזור "אמצע-החיים" של הצי'רוקי, מוטב יהיה למתן את קווי המתאר שלו לטובת אחידות משפחתית קונבציונלית. בראש ובראשונה, התוצאה היא ויתור על יחידות התאורה המופרדות לטובת מבנה ריבועי מוטה מעט כלפי הגריל (במקום פנסים חדים מפוצלים שנראים כמו גבות כועסות). בקומה האמצעית-תחתונה, פגושים גבוהים יותר עם שילוב של נורות תאורת-דרך עגולות שקועות.

החלק האחורי נותר פחות או יותר דומה, עם העלאת לוחית הרישוי למרכז מהפגושים (כמו בצ'יף הגדול) וחיפויים מעט שונים ליחידות התאורה. גם בתא הנוסעים נדמה שלא ביצעו מהפכות גדולות אולם בקרייזלר מבטיחים נגישות טובה יותר למכשירים החכמים ופעולה קצת יותר מהירה של הצגים במערכת ה-UConnect.

ב-ג'יפ מנסים לנער את הצ'ירוקי לקראת השנה הבאה כדי לשפר את מאזן המכירות שלו; אם ב-2015 היה הדגם הנמכר ביותר ב-Jeep, הרי שבשנה האחרונה הוא חווה צלילה של כמעט 20% במכירותיו בארה"ב. ג'יפ גרנד צ'ירוקי למשל, צבר נתוני מכירות גבוהים ממנו ב-25%.

סימן שאלה עוד מרחף מעל המנועים והתיבות של ג'יפ צ'ירוקי הבא, אולם בחברה מצהירים על "מנועים חסכוניים". הבכורה הרשמית מתוכננת ל-16 בינואר במסגרת תערוכת הרכב בדטרויט.

ג'יפ צירוקי. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ צירוקי/אתר יצרן, יצרן
ג'יפ צירוקי. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ צירוקי/אתר יצרן, יצרן
ג'יפ צירוקי. יצרן, אתר יצרן
ג'יפ צירוקי/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully