וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תולה את הצילינדרים: אודי R8 על הכוונת של פולקסווגן

24.12.2017 / 7:17

אודי מסמנת יעדים חדשים לקראת שנת 2020, אבל מכונית הספורט המפורסמת שלה, ה-R8 לא תהיה שם כנראה. במקומה, עשוי להופיע קרוסאובר ספורטיבי ממוקד

אתר יצרן

אם אתם רוצים לרכוש אודי R8, יכול להיות שזמנכם אוזל; על פי דיווח של ירחון הרכב 'אוטומוביל', מכונית הספורט העילאית אינה כלולה בהתכנות של המותג הגרמני משנת 2020 והלאה. הסיבה? ביקוש דל, וכן הפצעת קרוסאוברים בהם למבורגיני אורוס (תחת בעלות פולקסווגן). יתרה מכך, אודי ביטלה גם את גרסת ה-E טרון ההיברידית של ה-R8 לה מעל 1,000 כ"ס (מבוסס מנוע 1.2 ל' של דוקאטי) - עוד פרויקט שגזל משאבים והניב מעט תמורה.

למרות זאת, חטיבת AUDI-SPORT לא מורידה את הרגל מדוושת ההאצה; היא כבר מכינה דגמים חדשים, בהם מחליפים ל-RS7, ה-RS6, וה-S8. בולטת בחסרונה היא גרסת קצה של מכונית הפאר. במקום זאת, אודי תייצר קרוסאובר בשם Q8 עם חבילת RS שיחלוק את המכלולים שלו עם למבורגיני אורוס (כולל מנוע המפיק 650 כ"ס).

הפתעה אחת אחרונה שאודי רוקחת היא מעין מהדורה היברידית משוכללת של מכונית 5 דלתות ברוחה של אודי קוואטרו המיתולוגית. כאן מסתבר ישנם הרבה חילוקי דעות אם לאשר או לגדוע את הרעיון הזה בחיתוליו; חלק מבכירי אודי טוענים שמוטב להפנות את האמצעים לטובת קרוסאוברים משפחתיים שיזרימו עוד כסף לקופה. מנגד, יש מתי מעט שרוצים לנער את פרופיל הדגמים הסטרילי של אודי ו-אודי-ספורט. אם היא תגיע לכבישים, תתחרה ישירות בפורשה מישן E הסאלונית.

אודי מייצרת את ה-R8 משנת 2006 במרכב קופה ותצורת ספיידר. היא נמכרת כיום בישראל על בסיס הדגם מ-2015 עם מנוע 10 צילנדרים המפיק 540 כ"ס (0-100 קמ"ש ב-3.5 שניות) בתמורה ל-1.5 מיליון שקלים, לפני תוספות. צ'מפיון מוטורס מכרה בשנה האחרונה בסביבות 7-8 מכוניות מסדרת ה-R8.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully