וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חווית קניה אחרת": דלק מוטורס פותחת את שנת 2018

26.12.2017 / 7:44

פתיחת 4 אולמות תצוגה חדשים ומרשימים מאוד בצומת לה גרדיה בת"א, מסמנים את השלב הראשון בשינוי רובע שלם באזור. בנוסף, אלה הדגמים שיצטרפו לשורות ב.מ.וו, מיני, מאזדה ופורד בשנת 2018

אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ

דלק מוטורס פתחה רשמית את אולמות התצוגה החדשים שלה בצומת לה גרדיה בת"א. אולמות התצוגה החדשים יאכלסו את מותגי ב.מ.וו, מיני, מאזדה ופורד, ומחליפים את האולמות ששרתו את המותגים עד היום. אולם ב.מ.וו הישן ברחוב המסגר, הוא היחיד שימשיך לשרת את החברה וכעת יתפקד כאולם ומוסך לאופנועי ב.מ.וו וכאולם לדגמי הטרייד-אין של ב.מ.וו.

אולמות התצוגה החדשים גדולים ומרשימים מאוד ולא רק ביחס לאולמות הקודמים שהתיישנו. שטחם גדל משמעותית, סה"כ 8,000 מ"ר לארבעת המותגים כשהם נחלקים שווה בין שני בניינים בשלוש קומות כפולות גובה. "במקור התוכנית היתה שאולם ב.מ.וו ומיני יהיה צמוד לרחוב החרש ואילו מאזדה ופורד קרוב יותר לנתיביי איילון." אומר שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס, "אבל תוך כדי תנועה הגענו למסקנה שתחלופת הדגמים בתוך אולם ב.מ.וו גבוהה יותר ושינועם יהיה נוח יותר בבניין השני. אז נאלצנו לתכנן הכל מחדש. כמו הדוגמה הזו יש עוד רבות אשר נובעות מכך שרצינו ליצור חווית לקוח שונה. ניסינו ליצור תחושת חיבור רגשי ושייכות לכל אחד מהמותגים. לכן החלטנו לבנות אולם תצוגה שייצג את התפיסה של - איך צריך לקנות היום את המוצר השני הכי יקר."

ואכן המתחם נראה מרהיב ושונה מכל דבר שהכרנו עד עתה. וזה כשבינתיים רק אולמות התצוגה קיימים באזור. עוד מתוכננים בקרוב - בר-מסעדה שיוקם על גג אולם ב.מ.וו ובהמשך עוד רובע שלם במורד הרחוב.

דלק מוטורס רכשה את המגרש בגודל 5 דונם בשנת 2008 - עוד לפני קבלת זיכיון מותגי ב.מ.וו ומיני - תמורת 64 מיליון שקלים. בשנת 2012, מעט אחרי קבלת זיכיון ב.מ.וו ומיני, הם רכשו את המגרש הצמוד בגודל 7 דונם תמורת 76 מיליון שקלים. שני המגרשים אוחדו לשטח אחד בגודל כולל של כ-12 דונם כדי למקסם את זכויות הבניה ועל הדרך לשנות את צביון האזור שכעת יהפוך למסחר, משרדים, מגורים ומלונאות ב-4 מגדלים בני למעלה מ-30 קומות.

השלב הראשון בפרויקט אדיר הממדים נפתח רשמית אתמול (יום ב') עם חשיפת אולמות התצוגה שלמעשה מהווים את הבסיס למגדל בגובה של 32 קומות ועם כ-40,000 מ"ר. מתחת לבניין עוד 6 קומות של חניה בהן, לדברי שמש, ישכנו 100 מכוניות מבחן.

ב.מ.וו X2. יצרן, אתר יצרן
בקרוב, ב.מ.וו X2/אתר יצרן, יצרן

חידושי ב.מ.וו, פורד ומאזדה לשנת 2018

כבר כעת האולמות גדושים בכלי רכב כשבשנה הבאה צפויים להצטרף כמה דגמים חדשים בעיקר של ב.מ.וו. ברבעון הראשון תשיק ב.מ.וו את 6GT החדש – מחליפת 5GT שחודשה לחלוטין, X2 – דגם פנאי-קופה על בסיס X1 שמכניס את ב.מ.וו לנישה נוספת ו-X3 – דור שלישי לרכב הפנאי. ברבעון השני תשיק היבואנית את i3s - גרסה ספורטיבית ומחוזקת ל-i3 שכבר נמכרת כאן. היא גם מסמלת את הרחבת גבולות הדגמים ההיברידיים כשב.מ.וו מתכננת להציג את אותו הדגם בכמה גרסאות היברידיות – בעיקר חזקות יותר. בהמשך גם תגיע M5 חדשה. ברבעון שלישי יושק כאן X4 – דור שני לדגם, וברבעון הרביעי i8 קופה לאחר מתיחת פנים. בנוסף יש גם את סדרה 8 החדשה, אולם נראה שזו תגיע רק בתחילת 2019.

פורד העולמית עוברת מהפך וזה מורגש מאוד בהיצע הדגמים. דלק מוטורס שמה לה כמטרה להציע בישראל רק דגמים עם מערכות בטיחות מתקדמות וכתוצאה מסינון זה נפלו דגמים רבים, כמו אקוספורט – קרוסאובר קטן בקטגוריית שברולט טראקס. דגמים אחרים הפכו יקרים מידי, כמו מונדיאו שמיוצרת בגרמניה. לדברי שמש לא רק שהיא יקרה יותר, הגרסה ההיברידית למונדיאו לא מתברגת בקבוצה 2 עפ"י נוסחת המס הירוק, אלא לקבוצה 3 ולכן אינה זכאית להנחה הגדולה במיסוי בדומה למתחרות. מה בכל זאת צפוי להתחדש בשורות פורד ב-2018? ובכן: פיאסטה החדשה (דור שביעי) תגיע אלינו בקיץ. היא אגב הוצגה בעולם כבר לפני שנה אבל לא הגיעה בשל העדר מערכות בטיחות מתקדמות. לקראת סוף השנה תגיע אלינו פורד פוקוס חדשה (דור רביעי) שתמונותיה נחשפו לאחרונה.

מאזדה היא יצרנית קטנה יותר מהאחרות הנזכרות ובעלת מעט דגמים יחסית. בשורותיה צפוי ב-2018 חידוש בודד: מתיחת פנים ל-6 שתגיע אלינו ברבעון הרביעי. בעבר דובר על שיווקו של CX-9 – רכב פנאי גדול – והמכונית הגדולה ביותר של המותג. אבל נראה שגם השנה הדגם לא יגיע, בעיקר בגלל ביקוש גבוה ל-CX-5 שמיוצר בכמה מפעלים ברחבי העולם וגם במפעל שבו מיוצר CX-9.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ
אולמות דלק מוטורס. יחצ,
אולמות דלק מוטורס/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully