וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו 308SW המחודשת בישראל

31.12.2017 / 9:17

פיג'ו 308SW שעברה מתיחת פנים במהלך השנה מגיעה לישראל עם מנועים נקיים יותר, תא נוסעים מחודש אך מערכות בטיחות פסיביות בלבד. המחיר- החל מ-135 אלף שקלים

פיג'ו 308 המחודשת – נהיגה ראשונה. אתר יצרן
נגיעות העיצוב החיצוניות מינוריות, סמל האריה עבר לגריל/אתר יצרן

חברת דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל הודיעה על תחילת שיווק הגרסה מתוחת הפנים לפיג'ו 308 בתצורת הסטיישן.

המכונית שעברה מתיחת פנים קלה במהלך השנה החולפת, תגיע לישראל ברמת גימור אחת "אקטיב" ותוצע עם שני מנועים, בנזין ודיזל.

גרסת הסטיישן מרווחת יותר מתצורת ההאצ'בק לא רק בתא המטען (בעל פטנט חביב בדמות טבעות עיגון הנעות על מסילה), אלא גם בעלת בסיס גלגלים ארוך יותר ב-11 ס"מ המייצר נתון של 273 ס"מ. תא המטען בנפח 599 ליטרים שצומח ל-1,613 בקיפול המושבים.

מתיחת הפנים שנוגעת גם בתא הנוסעים קלה מאוד וכוללת ידית הילוכים חדשה, מסך מולטימדיה גדול יותר עם אפשרות להטמעת מערכת המולטימדיה והקישוריות של לובינסקי ה-Touch ועוד. מערכות הבטיחות כוללות התראה על סטייה מנתיב, זיהוי תמרורי מהירות והתאמה בין מהירות הנסיעה לתמרורים אלו בשימוש בבקרת השיוט, שליטה אוטומטית על אלומת האור וחיישני חניה. את מערכת הבלימה האוטונומית, בקרת השיוט האדפטיבית השומרת מרחק מהרכב מלפנים וזיהוי הולכי הרגל המקוריות תחליף בישראל מערכת מובילאיי.

כאמור, תוצע המכונית עם שני מנועים. מנוע הבנזין הוא הגלגול העדכני ביותר של משפחת ה-Pure Tech בנפח 1.2 ליטר, שלושה צילינדרים מוגדש טורבו עם 130 כ"ס ו-23.4 קג"מ. המנוע עבר שורת שיפורים על מנת לשפר את צריכת הדלק וצמצום פליטת המזהמים.

מנוע הדיזל בנפח 1.6 ליטר מספק 120 כ"ס ו-30.6 קג"מ. יצוין כי מנוע זה הינו של טרום מתיחת הפנים, ולא זה שהוצג בחו"ל בנפח 1.5 ליטר ו-130 כ"ס ובו נהגנו בהשקה העולמית ביוני.

שני המנועים עושים שימוש בתיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית מתוצרת אייסין ולה שישה יחסי העברה.


מחירי ה-308SW מתחילים ב-135 אלף שקלים לגרסת הבנזין ו-138 אלף שקלים לגרסת הדיזל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully