וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי השבוע: כריות אוויר, מרשלים, מוניות ומובון מגיעה לאירופה

1.1.2018 / 12:54

השבוע בפינת מבזקי הרכב שלנו, א.ד.י מערכות מקבלת את זיכיון ההפצה של מובון באירופה, הארלי דיווידסון מחויבת לבטיחות הרוכבים, מי האופנוע הנמכר ביותר ב-2017 וכרית האוויר החדשה של יונדאי

ניר בן טובים
מבזקי הרכב של השבוע. יח"צ, ניר בן טובים
מבזקי הרכב של השבוע/ניר בן טובים, יח"צ

בטיחות במשקל כבד

אלבר מוטו, יבואנית אופנועי הארלי דיווידסון לישראל מתגייסת לשמירה על בטחון הרוכבים שלה וסיימה השבוע את סבב ההכשרה הראשון של מרשלים לטובת הובלת קבוצות רוכבים בטיולי המועדון.

קורס המרשלים שהועבר על ידי כפיר לווין וצוות המדריכים של חברת "פרו-ריידינג" ארך יומיים ששילבו הכשרה עיונית ומעשית. בין השאר בהעברת סימנים מוסכמים, שפה משותפת, נהלי בטיחות בפן העיוני וכן פרק מעשי של רכיבה נכונה.

בסבב ההכשרה הראשון הוסמכו 12 רוכבים, ממובילי קהילת הרוכבים של הארלי דיווידסון בישראל. במהלך החודש הקרוב תצא קבוצת רוכבים נוספת להכשרה.

מבזק ידיעות רכב. יח"צ, ניר בן טובים
מערכת ההתראה של מובון, עכשיו גם לאירופה/ניר בן טובים, יח"צ

חברת א.ד.י מערכות תשווק את מובון באירופה

תשעה חודשים אחרי שהחלה לשווק בישראל את מערכות הבטיחות מבוססת המצלמה לנהג מבית מובון הקוריאנית, מקבלת א.ד.י מערכות את זיכיון השיווק, ההפצה וההתקנה של מערכות אלו באירופה.

תחת השקעה של 5 מיליון דולר, תקים החברה שישה מרכזי שיווק והפצה באירופה שישרתו על פי התוכנית 22 מדינות ביבשת עד 2019-2020, כאשר המטה המרכזי יוקם בבודפשט, הונגריה.

הצפי בחברה הוא להקיף מכירות של החברה בשווי כולל של 30 מיליון דולר כבר בשנת 2018.

מבזק ידיעות רכב. יח"צ, ניר בן טובים
הונדה CB500X, האופנוע הנמכר ביותר בישראל/ניר בן טובים, יח"צ

בתוך שנה שהייתה מוצלחת מאוד בתחום הדו גלגלי בהיבט של מספרי מכירות, חברת מאיר, יבואנית אופנועי הונדה לישראל מציינת שנת שיא והישג משל עצמה.

עם 1,500 מסירות בשנת 2017 היא מציינת עלייה של 34 אחוזים ביחס לשנה הקודמת, זאת לעומת עליה של 7 אחוזים בכלל השוק הדו גלגלי.

אבל את ההישג המרשים יותר היא מסמנת עם אופנוע ה-CB500X גרסת דו"ש רך מאוד עם תנוחת ישיבה גבוהה במשפחת ה-500 של הונדה. ה-CB500X הינו האופנוע הנמכר ביותר בישראל עם יותר מ-250 מסירות. לצידו רושם הסופר-סקוטר-אדוונצ'ר ה-X ADV כמות של 110 כלים מחצית השנה בה הוא משווק ועם צפי לגדילה בשנה הבאה עם הגעת גרסה נוספת מותאמת לרישיון A1.
בקבוצת הכלים הגדולים, ממשיך האפריקה טווין להוביל את האדוונצ'רים הגדולים עם 160 מסירות.

מבזק ידיעות רכב. יח"צ, ניר בן טובים
שלוש שנות אחריות למוניות מרצדס/ניר בן טובים, יח"צ

סומכים עליה: שלוש שנות אחריות למוניות מרצדס

כלמוביל, יבואנית מרצדס לישראל יוצאת בימי מכירות מיוחדים למכוניות המותג המיועדות למוניות. ככלל, לא סיבה מיוחדת לקבל פה במה, אבל הפעם הטוויסט הוא בדמות ההטבה שמקבלים הרוכשים בימים אלו - חבילת אחריות בת שלוש שנים לעומת השנתיים הרגילות למוניות מדגם ה-E קלאס וה-C קלאס. דגם נוסף שיזכה להטבה במסגרת ימי המכירות הוא ה-B קלאס שמחירה כמונית מתחיל ב-99 אלף שקלים.

עוד מציגה היבואנית את מערכת ה- Connected Car, הכוללת יישומי אינטרנט אלחוטי, ניווט, מולטימדיה ועוד בגרסה ייעודית למוניות.
אירוע המכירות הראשון ייערך בתל אביב ב-10.1 ואחריו ייערכו אירועים דומים בירושלים, חיפה ובאר שבע.

מבזק ידיעות רכב. יח"צ, ניר בן טובים
כרית האוויר לגג השמש/ניר בן טובים, יח"צ

כרית לכל חלון: כרית אוויר חדשה של יונדאי תגן מגג השמש

גגות שמש פנורמיים הולכים והופכים לנפוצים יותר במכוניות נוסעים. אבל לצד האור והאווירה שהם מעניקים, במקרה התהפכות למשל, גוש הזכוכית הענק הזה לאורך תא הנוסעים עלול להיות גם מסוכן.

בדיוק למצבים האלו מבקשת יונדאי לתת מענה עם פטנט חדש שהגישה לכרית אוויר בתצורת ווילון, בדומה לאלו המותקנים בדלתות ובניגוד לכריות בתצורת הבלון שמול הנהג והנוסע.

המערכת מתבססת על חיישנים המודדים את זווית הגלגול של כלי הרכב ובמידה וזו חוצה רף מסוים, נפתחת כרית האוויר במהירות של 0.08 שניות.

לדברי החברה היא מונעת הן היזרקות של נוסע לא חגור מהמכונית וכן הגנה מהזכוכית תוך שהיא מאפשרת גישה לחלל הרכב גם לאחר פתיחה שלה במקרה בו יש לחלץ אנשים מכלי הרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully