וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יפון חדש מסתער על השוק: יונדאי Kona נחת בישראל

2.1.2018 / 11:23

יונדאי קונה נכנס לקטגוריה הלוהטת של הג'יפונים הקטנים עם עיצוב בולט, מנוע חזק ומימדים גדולים. המחיר: החל מ-134 אלף שקלים

יונדאי קונה. קינן כהן, ניר בן טובים
יונדאי קונה בישראל/ניר בן טובים, קינן כהן

בכלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל מכנים את שנת 2018 "שנת ההשקות" אחרי שבסוף השנה הקודמת היא הציגה את קו הדגמים המחודש שלה, i30 האצ'בק, סונטה, טוסון וגם איוניק חשמלית שנמצאת בתהליכי תקינה אחרונים לצד בשורה של הבאת בשורת הבטיחות לכלל הדגמים.

אבל אחד המנופים החשובים והחזקים בשנה הזו הוא הרכב הזה – יונדאי קונה. ג'יפון קומפקטי שנועץ את עצמו בתוך קבוצת המכוניות הצומחת ביותר בכל העולם וגם בישראל.

יונדאי קונה. קינן כהן, ניר בן טובים
יונדאי קונה/ניר בן טובים, קינן כהן

לקונה אורך כללי של 417 ס"מ, רוחב של 180 ס"מ וגובה של 157 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על 260 ס"מ ולתא המטען 361 ליטרים. מרווח הגחון למי שחושב לרדת איתו מהאספלט הוא 17 ס"מ.

העיצוב החיצוני, אחד הגורמים המשמעותיים בשיקולי הקניה של לקוחות הסגמנט, בהחלט מקבל פה טיפול ותשומת לב. החל בתאורת ה-DRL שנמצאת בקו יחידות התאורה העליונות, כאשר הפנסים ממוקמים בחלק התחתון בצידי הגריל. בתי הגלגלים התפוחים ופסי ההגנה בצדדים. גרסת ה"סופרים" הבכירה מגיעה עם צביעה בשני גוונים. בעתיד תגיע מהדורת "איירון מן" מוגבלת עם עיצוב ספורטיבי קרבי במיוחד בשילוב אלמנטים מסרטי איירון מן.

הקונה מגיע בשתי רמות גימור, פרימיום וסופרים מאובזרת. רשימת האבזור כוללת, כפתור הנעה, משטח טעינה אלחוטי ברמת הגימור הגבוהה, חישוקי 17 אינץ' ברמת הגימור פרימיום ו-18 אינץ' ברמת הגימור סופרים. מערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינץ' ועוד.

ברשימת הבטיחות הרשימה ארוכה עם שמירת נתיב עם תיקון אקטיבי, התראה על אי שמירת מרחק, התראת עייפות, התראת תנועה חוצה, עמעום אורות, בלימה אוטונומית, התראת רכב בשטח מת וכמובן בקרות היציבות המקובלות. ציון הבטיחות של משרד התחבורה עומד על 7.

יונדאי קונה. קינן כהן, ניר בן טובים
יונדאי קונה/ניר בן טובים, קינן כהן

בנוסף לאלו מערכת ה-connected car, של יונדאי שממשיכה להתפתח ותציע בנוסף למולטימדיה, ניווט ורשת אינטרנט אלחוטית גם בקרת ביצועי נהיגה עם תיעוד של בלימות חריגות או חריגה מערכי מהירות מוגדרים.

קונה מגיע לישראל במפרט מכאני יוצא דופן בקבוצה שלו, מתוך החלטה אסטרטגית של היבואנית להעמיד את החבילה המקיפה ביותר בסגמנט. הוא בהחלט מציב רף גבוה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס 27 קג"מ ב-1,500 סל"ד, תיבת הילוכים כפולת מצמד בת שבעה הילוכים והנעה כפולה. שמציב אותו לפחות ברמת הביצועים גבוה מאוד עם תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.9 שניות מהירות מאוד.

עוד בהבטחה הדינאמית, מתלה אחורי רב חיבורי, שגם הוא יוצא דופן בקבוצה שלו וקשיחות גבוהה של הרכב לכוחות פיתול.

ביונדאי גם מצהירים על השקעה בבידוד הרכב מרעשים, כולל שיכוך רעשים מגל ההינע ובידוד נוסף של רצפת תא הנוסעים.

מחיר הקונה יתחיל ב-134 אלף שקלים לרמת הגימור פרימיום ו-140 אלף שקלים לרמת הגימור סופרים.

עם הקצאה שעומדת כרגע על 1,000 כלי רכב בלבד לחלק הראשון של שנת 2018 וחלק גדול מאותה הקצאה כבר מכור לדברי היבואנית כאשר החלוקה היא 70 אחוזים לגרסת הסופרים המאובזרת ו-30 אחוזים לפרימיום.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully