וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר-על היברידי בדרך לארץ? בנטלי תציג בנטיאגה פלאג-אין

7.1.2018 / 11:23

בתערוכת הרכב בז'נבה ייחשף הבנטיאגה עם מערכת פלאג-אין משוכללת על בסיס טכנולוגיות של פורשה מישן E. בעתיד הוא ינדוד לישראל באמצעות היבואנית 'אורכיד ספורטס קארס'

אתר יצרן

מערכות הפלאג-אין ההיברידיות צוברות תאוצה בקבוצת הפרמיום, וגם בנטלי ממהרת לעלות על הגל עם הרכב הכי פופולרי שלה בתקופה האחרונה, ה-בנטיאגה קרוסאובר. ואכן, דיווחים מכלי התקשורת בגרמניה מצביעים על בכורה של דגם היברידי שיוצג רשמית בתערוכת הרכב הקרבה בז'נבה, עם תג מחיר שיתחיל בגזרת ה-200 אלף יורו.

פרטים חלקיים על הדגם ההיברידי טפטפו לרשת לפני כמה חודשים, אולם רק בימים האחרונים פורסמו נתונים שאומתו על ידי בכירים ביצרן הבריטי. כך עולה, כי מערכת ההנעה ההיברידית של הבנטיאגה חולקת את מכלוליה עם פורשה מישן E - מכונית הסאלון ההיבירידת של היצרן משטוטגרט ויריבתה הישירה של טסלה. המשמעות היא מנוע בנזין 2.9 ל' ששה צילינדרים בעל הספק מרבי של כ-330 כ"ס מחובר אל מנוע חשמלי המוסיף עוד כ-140 כוחות סוס, הנערמים אל תפוקה היברידית משוקללת של כ-470 כ"ס ויותר מ-70 קג"מ בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית והנעה כפולה.

הבנטיאגה צפוי להיות כבד מ-מישן E בכמה עשרות קילוגרמים נכבדים, ועל כן סימן שאלה מרחף מעל יכולתו לחקות את מרחק הנסיעה החשמלי של הפורשה, שמסוגלת לכסות טווח של כ-50 קילומטרים עד אוזלת כוחן של הסוללות. מנוע זה יחבור אל גרסאות נוספות בסדרת בנטיאגה עם שמונה צילינדרים, שניים-עשר צילינדרים ודגמי דיזל. מנכ"ל החברה וולפגנג דורהיימר מבטיח כי בעתיד כמעט כל דגמי בנטלי יצוידו במערכות הנעה היברידיות.

יריביו הישירים של ה-בנטיאגה יהיו ריינג' רובר, ב.מ.וו X7 (לאחר שייחשף רשמית), וכן קרוסאוברים מבית Audi ובעתיד גם מקבוצת אסטון מרטין וכמובן למבורגיני אורוס החדש שנמצא יחד עימו תחת אותה קורת גג של VW.

כזכור, בנטלי עתידה להגיע לישראל קצת לפני מחצית שנת 2018 דרך צינורות הייבוא של יבואנית דגמי פורשה לישראל 'אורכיד ספורטס' קארס; החברה כבר הודיעה כי המחירים ההתחלתיים יהיו 1.5 מיליון שקלים ועד יותר מ-2.5 מיליון שקלים. כל הסדרות תוצענה למכירה בארץ, החל ב-GT, מולסאן, פליינג ספר ו-בנטיאגה כאמור. האולם המרכזי של בנטלי יקום בהרצליה פיתוח ב"שדרת" היבואנים היוקרתיים והשירות ללקוח יהיה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר, כפי שהם מוכתבים על ידי מטה בנטלי.

  • עוד באותו נושא:
  • בנטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully