וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיני קופר פטריוטית: חידושים ויזואלים ו-תיבה דו-מצמדית

11.1.2018 / 10:42

מיני מרעננת את הקופר עם עדכונים ויזואלים בשם הממלכה, ליטושים בפנים וכן מציידת חלק מהגרסאות בתיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות כאופציה. בארץ בהמשך השנה

מיני קופר 2018. יצרן, אתר יצרן
מיני קופר מתחדשת/אתר יצרן, יצרן

מותג MINI חשף השבוע מתיחת פנים לסדרת הקופר, קופר קבריולה ואחיותיה; זהו עדכון מוגבל במאפייניו שמתמקד בין היתר בהדגשת ארץ מוצאה של המיני החביבה על ידי שימוש בפיסול של נורות התאורה האחוריות בסגנון "דגל האיחוד" הממלכתי, חלילה שנצא מנקודת הנחה שהיא נפלטה משערי בעל הבית הגרמני, ב.מ.וו.

הקופר המחודשת מוסיפה גם חישוקי סגסוגת להיצע, עיטורי כרום קלים פה ושם וכן לוגו מורחב "2D" שלדברי מיני מבליט באופן רוחני את תכונותיה הדינמיות של המכונית. בפן הטכנולוגי, היא מאמצת ב-2018 תאורת לד-מטריקס עם שינוי גובה אדפטיבי למניעת סינוור ומגדילה את רשימת האופציות בתשלום.

מבנה הקוקפיט נותר כפי שהיה במינימום מהפכות, להוציא גלגל הגה חדש ופקדים ששובצו לשימוש יעיל יותר לשליטה במערכות הבטיחות האקטיביות ומערכות השמע. כל המתגים מעבירים פקודות לצג ראשי בגודל 6.5 אינטש עם רזולוציה קצת יותר טובה מבעבר.

מתחת למעטה מוסתרת פלטפורמה משותפת ל-ב.מ.וו סדרה 2 גראן טורר המיניוואנית, אבל בניגוד מוחלט כמובן למוביל הנוסעים הפושר, מיני מנצלת את הפלטפורמה לטובת השחזת יכולותיה, וכן ומקבלת חיזוק גם במנוע ותיבת ההילוכים; יחידת ה-3 צילינדרים טורבו בנפח 1.5 ל' תוגברה ל-20 קג"מ והביצועים עם 136 כ"ס מורים על האצה ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות (שיפור של כמעט שניה לדגם שלפני מתיחת הפנים).

ואולם, הבשורה המשמעותית במיני קופר היא המצאותה של תיבת הילוכים דו-מצמדית 7 מהירויות, שמצטרפת לתיבת ה-8 הילוכים המצוינת של ZF וכן לתיבת ששה הילוכים ידנית קלאסית. ב.מ.וו מעולם לא היו מעריצים גדולים של תיבות רובוטיות אבל מתיאורי הפרסום - "העברות מהירות, האצה ספורטיבית ו-גמישות מומנט", נדמה שהם תומכים גם בטכנולוגיה הזו עבור המיני החשובה.

ההספקים של המיני נעים בין 102 כ"ס ל-136 כ"ס, עבור ל-192 כ"ס ועד 231 כ"ס בגרסת JCW הקרבית.

מיני קופר. יצרן, אתר יצרן
אלוהים נצור את המלכה/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully