וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכה בקליק אחד: צפו במומחים דנים בשינוי הגדול שעובר שוק הרכב

16.1.2018 / 8:32

האינטרנט משנה לחלוטין את האופן שבו אתם קונים מכונית וגורם לטלטלה בעולם הרכב: אולמות התצוגה אאוט, המחשב הביתי אין. איך זה משפיע על המחירים, ממה מורכבת חוויית הרכישה ומהם היתרונות שכולנו נהנים מהם? צפו בפאנל המומחים בעולם הרכב והשיווק דן בתופעה

ShutterStock

הטכנולוגיה משנה את העולם ולא פוסחת על שוק הרכב. כמו שמזמינים כרטיסים למופע או רוכשים שמלה דרך האינטרנט, כך גם המוכנית הופכת למוצר נגיש ברשת. במילים אחרות: לא צריך לנסוע לאולמות התצוגה בדרום תל אביב, מספיק לגלוש מהבית, לקבל את כל המידע והנתונים ולהחליט מהי המכונית שמתאימה לנו. כן, מהפכת האינטרנט הגיעה לענף הרכב.

באיזה אופן נקנה מכונית בעתיד הקרוב ואפילו כבר עכשיו? בעבר הצרכן ביצע סוג של פשרה מודעת הוא נכנס לאולם היפה והמושקע של יבואן הרכב מתוך רצון לקבל סוג של נינוחות ותחושת ביטחון. בנוסף, גם ליהנות מההיבטים הפונקציונאליים כגון: מימון, פתרונות, ביטוח, טרייד אין וכדומה. העולם הולך כיום לקנייה מגוונת של רכבים באתרים מקצועיים, בהם ישנם דגמים רבים ובמחיר אטרקטיבי.

האתר שנושא את הבשורה בישראל, לדוגמה, הוא אתר CarBay, שמאפשר לראשונה רכישה מלאה של הרכב ישירות מהאתר עם מסירה של המכונית עד הבית. באתר ניתן למצוא מגוון עצום של דגמים בהנחות ענק ממחירי היבואנים ולחסוך עד עשרות אלפי שקלים בקניית רכב 0 ק"מ. כאן הצרכן יכול ליהנות מכל העולמות: הוא קונה רכב חדש באחריות היבואן עם הנחות גבוהות שיועדו בעבר ללקוח עסקי וגם נהנה מהפתרונות הפונקציונאליים שהיו חסרים לו בעבר שלא במסגרת היבואן.

כינסנו באולפן וואלה! NEWS את המומחה לשיווק ד"ר יניב זייד, מנכ"ל קבוצת קל אוטו אבי צור, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל AIG גיל שגיב, סמנכ"לית שיווק אאוטבריין סופי מלניק, סמנכ"ל קבוצת לוי יצחק לוי מי-רון ועורך וואלה! רכב קינן כהן, לפאנל מומחים שדן במהפכה הגדולה שעובר שוק הרכב.

עד 35% הנחה על מגוון רכבי מיני: ניסאן מיקרה ב-65,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף CarBay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully