וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי ולוסטר טורבו החדשה - חשיפה רשמית בדטרויט

16.1.2018 / 10:26

הולוסטר החדשה מאמצת את פלטפורמת אלנטרה ומבטיחה קפיצה בחווית הנהיגה הספורטיבית בסיועם של מנועי טורבו חזקים ומהדורת N מושחזת. הצגת בכורה בדטרויט

יונדאי ולוסטר. יצרן, אתר יצרן
יונדאי ולוסטר טורבו החדשה/אתר יצרן, יצרן

יונדאי חשפה הלילה (שלישי) בתערוכת הרכב בדטרויט את יונדאי ולוסטר טורבו 2019 ו-ולוסטר N האתלטית, שמתייצבת לצידה של ה-i30N. הדור השני של דמוית הקופה המשפחתית זכה לטיפול היקפי לעומת הדור היוצא עם שינויים טכנולוגיים פולשניים שעתידים לשפר את יכולותיה דרמטית.

יונדאי שמרה על התכנון ה-אסימטרי של הוולוסטר מ-2011 עם שתי דלתות בצד אחד ודלת אחת מהצד השני, ובתוך כך ביצעה שינויים בפנסים, הפגושים והחישוקים והגדילה אותה בכמה סנטימטרים. אולם, מה שקורה מתחת לפני השטח מלמד על הנכונות של מהנדסיה לשדרג את מעמדה מקישוט איזטורי לרכב דינמי; הפלטפורמה של האקסנט הושלכה הצידה, ובמקומה נשענת הוולוסטר על פלטפורמת אלנטרה GT עם כיול ספורטיבי הנגזר משימוש בזרוע רב-חיבורית מאחור, חיזוק של המוטות המייצבים והלבשת צמישי מישלן פיילוט ספורט בגרסאות הממוקדות.

לוולוסטר יהיו מספר מנועים בהיצע, החל במנוע 2.0 ל' עם 150 כ"ס שמחליף יחידת 1.6 ל' מיושנת, ומעליו מנוע 1.6 ל' טורבו עם 202 כ"ס ו-26.5 קג"מ מ-1,800 סל"ד. מבחינת תיבות ההילוכים, הדגם האטמוספרי ודגם הטורבו ממשיכים עם שש מהירויות ידנית, אך תיבת שש מהירויות פלנטרית מחליפה תיבה דו-מצמדית 6 הילוכים. דגם הטורבו ממשיך עם תיבה דו מצמדית 7 מהירויות ובורר מצבי נהיגה לכיול של המצערת, ההיגוי והעברת ההילוכים.

בצמרת ההיצע, תתברג וולוסטר N, שאם לשפוט על פי המחמאות שחולקו ל-i30N במבחני הדרכים על כבישי אירופה, בהחלט יש סיבה טובה להמתין לה בקוצר רוח; היא חמושה במנוע 2.0 ל' טורבו המפיק קרוב ל-280 כ"ס והיא הוכשרה לקרוא תגר על מכוניות כמו הונדה סיוויק טייפ R, גולף R, לאון קופרה ועוד.

חלל הפנים עבר רפורמה קיצונית, עם עליה באיכות החומרים, המושבים וכן התקנת מערכות חדישות; במרכז הקונסולה צג 8 אינטש עם שליטה מלאה על שמע, מידע, בלוטות', אפליקציות וכדומה ובדגמים הבכירים תמצא מערכת שמע של Infinity, תצוגה עלית וכן הטענה אלחוטית לטלפון. עוד שיפור גדול הוא בתחום הבטיחות; דגמי בסיס מצוידים כעת עם בלימה אוטונומית והתרעה מפני התנגשות, בעוד גרסאות קצת יותר מאובזרות מקבלות גם בקרת סטיה מנתיב, פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, תאורה אדפטיבית מונעת סינוור ועוד.

בארה"ב היא תהיה זמינה כבר באביב. מהיבואנית לישראל כלמוביל נמסר לוואלה! רכב כי עדיין לא ידוע מתי תגיע הוולוסטר החדשה לארץ.

יונדאי ולוסטר. יצרן, אתר יצרן
יונדאי ולוסטר/אתר יצרן, יצרן
יונדאי ולוסטר. יצרן, אתר יצרן
יונדאי ולוסטר/אתר יצרן, יצרן
יונדאי ולוסטר. יצרן, אתר יצרן
יונדאי ולוסטר/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully