וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית ספר לרכיבת שטח: מתאמנים עם ג'וני ווקר, על הבוקר

22.1.2018 / 12:45

ידענו שמדובר באחד מרוכבי האנדורו והאקסטרים הצעירים הטובים בעולם, אבל כאשר ג'וני ווקר, רוכב המפעל של קי.טי.אם שחרר מצמד, הלסת שלנו צנחה

הדרכת רכיבה עם ג'וני ווקר. ראובן סביו, ניר בן טובים
בסוף זה נראה ככה, ההתחלה הייתה לא פשוטה בכלל/ניר בן טובים, ראובן סביו

שבע בבוקר והגשם לא מפסיק לרדת כבר כמעט חצי שעה. הבוץ הפך את הסלעים, שלאורך כל חודשי הקיץ היוו את נקודות האחיזה הטובות ביותר, למלכודות חלקלקות ובוגדניות ואני מתחיל לחשוש.

אני בדרך להדרכה אצל ג'וני ווקר, אחד משלושת רוכבי האקסטרים והאנדורו הטובים בעולם, ודווקא היום הגשם לא מפסיק וזה עוד לאחר יומיים של סופה. כמויות הגשם שירדו גורמות לכל מכשול להיות פי כמה יותר קשה ומסוכן! מהר מאוד החששות נשכחו ולאחר כמה הסברים קצרים והדגמות עוצרות נשימה של ג'וני ווקר אני יחד עם עוד כ-10 רוכבים משולהבים נכנסנו עמוק לתוך ההדרכה והגשם והבוץ של שעות הבוקר רק הוסיפו אתגר לרכיבה והוסיפו הרבה צבע ועניין לאירוע.

הדרכת רכיבה עם ג'וני ווקר. ראובן סביו, ניר בן טובים
ווקר שמתגלה כלא רק רוכב מעולה אלא גם טיפוס צנוע מאוד, מתחיל בהסבר קצר וישר מתחילים לרכוב/ניר בן טובים, ראובן סביו

לא וויסקי, אבל יודע לטפל בסינגל

ג'וני ווקר הוא אחד מרוכבי המפעל של קי.טי.אם בתחום האקסטרים הארד-אנדורו, שהפך לפופולרי ביותר בשנים האחרונות. למרות שהוא חוגג בעוד כמה ימים יום הולדת 27, הוא כבר הספיק להתחרות בטריאל, מוטוקרוס ואנדורו ולזכות במרוץ הארצברג היוקרתי בנוסף לשני מרוצי HELLS GATE ושני מרוצי ROMANIACS.

הגעתו לארץ התאפשרה בזכות פעילותם של איתמר ציפורי, דור שוורץ ופרדי עמר העומדים בראש קבוצת RIDERS FOR RIDERS שהוקמה בכדי לקדם את רכיבת האנדורו בישראל ולגרום לתחום ספורט זה להיות יותר מקצועי, מסודר ומהנה עוד יותר. בזכות פעילות זו הגיעו לישראל בשנים האחרונות כבר כמה רוכבים מהשורה העולמית הראשונה ובקרוב צפויות הפתעות נוספות.

מכיוון שג'וני הוא רוכב רשמי של קי.טי.אם וד.ל.ב מוטוספורט יבואנית המותג לישראל שותפים מאז ומעולם לאותה מטרה, הם חברו לאיתמר וחבריו וארגנו יום מיוחד עם ג'וני לרוכבים ולסוכנים מובילים של המותג בישראל. בכדי להעניק לאירוע תוקף חוקי ולהתקדם עוד שלב בהנחלת תרבות ספורט מוטורי בישראל, גם עומר שושני מנכ''ל ההתאחדות לספורט מוטורי בישראל נרתם לעניין והעניק את חסותו לאירוע וכך למעשה נוצר שילוב נכון בין קהילת רוכבים, יבואן ורשויות המדינה לטובת קיומו של אירוע הדרכת רכיבה ברמה הגבוהה ביותר.

למרות השלל המכובד כל כך של הישגים, ג'וני הוא אדם צנוע, חביב וידידותי מאוד וזה בהחלט עוזר לו להיות מדריך מעולה. מכיוון שיום ההדרכה יועד לרוכבים מנוסים, מבלי לבזבז זמן על יותר מידי דיבורים על תנוחות רכיבה ותפעול האופנוע, התרגול התחיל בהתמודדות עם עליות בוץ מסולעות שבגלל התנאים היו בהחלט לא פשוטות. ג'וני כמובן הדגים ונתן כמה דגשים עיקריים ומיד לאחר מכן כולם הסתערו על המעלה והחגיגה החלה. מהר מאוד הבנתי שבגלל תנאי הרטיבות חוקי המשחק השתנו ושמחתי מאוד על כך שקיבלתי את ה-250 TPI ליום ההדרכה בגלל אופי אספקת הכוח הלינארי והלא מאיים, של המנוע הדו פעימתי המוזרק. מהר מאוד המשכנו למדרגות שהלכו וגבהו יותר ויותר, כולל אחת שרק ג'וני ועוד שני רוכבים העזו להתמודד אתה וסיפקו לנו הופעה מרשימה במיוחד. ג'וני התמקד בטכניקות של סיבוב האופנוע במקום בשיפועי צד, יצירת אחיזה במקומות בעייתיים וכמובן התגברות על מדרגות גבוהות ולאורך כל ההדרכה בלטה מאוד סבלנותו והיחס החם שהפגין כלפי כל המשתתפים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הדרכת רכיבה עם ג'וני ווקר. ראובן סביו, ניר בן טובים
אבל בסוף מצליחים/ניר בן טובים, ראובן סביו

טעם של עוד

למרות הניסיון האישי העשיר ברכיבה ובהדרכות בשטח, סיימתי את היום עם הרבה תובנות חדשות לגבי אופן ההתגברות על מכשולים ועם הרבה חשק להמשיך לתרגל ולהתקדם. אני בטוח שבעקבות אירועים שכאלו, רמת הרכיבה והמקצועיות של רוכבי השטח בישראל תמשיך לבצע קפיצת מדרגות למעלה כפי שקורה בשנים האחרונות. תודה רבה לכל אנשי RIDERS FOR RIDERS, ד.ל.ב מוטוספורט וההתאחדות לספורט מוטורי בישראל, שבזכות שיתוף הפעולה שלהם זכיתי ללמוד עוד משהו על רכיבת שטח ולהכיר את ג'וני ווקר, רוכב על ובן אדם מדהים.

הדרכת רכיבה עם ג'וני ווקר. ראובן סביו, ניר בן טובים
מי אמר שבשטח לא משכיבים אופנועים.../ניר בן טובים, ראובן סביו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully