וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי מולטיסטרדה 1,260 בישראל

25.1.2018 / 10:30

אופנוע האדוונצ'ר-ספורט הגדול של דוקאטי מתחיל שיווק בישראל, עם שלדה חדשה קלה וקשיחה, מנוע חדש ומערכות אלקטרוניות מתקדמות. המחיר: החל מ-140 אלף שקלים

דוקאטי מולטיסטרדה 1260 החדש. יצרן, ניר בן טובים
קצת יותר סוסים, הרבה יותר טכנולוגיה/ניר בן טובים, יצרן

ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל הודיעה על תחילת שיווק המולטיסטרדה 1,260 החדש. הסמן הימני של קבוצת האדוונצ'רים הגדולים בכל הקשור להתנהגות כביש מקבל בדור החדש שלו ערימה של חידושים.

למרות המראה החיצוני שמזוהה מיד עם משפחת המולטיסטרדה, לדור החדש שלדה חדשה קשיחה וקלה מבעבר עם שינויים באורך הזרוע האחורית שהתארכה ב-48 מ"מ, זווית ההיגוי גדלה ל-25 (במקום 24) מעלות ובסיס גלגלים ארוך יותר ב-55 מ"מ. מאחורי שורת המספרים האלו המשמעות היא שיפור ביציבות הכלי, מקווים שלא על חשבון הדינאמיות המצוינת של הדור היוצא. שאר המידות והמימדים: 20 ליטרים של דלק במיכל, 1,585 מ"מ בבסיס הגלגלים, גובה מושב של בין 825 ל-845 מ"מ ומשקל יבש של 209 עד 213 בהתאם

מבחינת מתלים, הדור החדש מקבל בגרסת הבסיס מזלג קדמי 48 מ"מ של קאיבה עם כיוון עומס ושיכוך כיווץ והחזרה, גרסת ה-S מצטיידת במזלג מתוצרת זאקס. מאחור, בולם של זאקס גם הוא עם כיוון עומס קפיס, שיכוך והחזרה. המהלכים מלפנים ומאחור עומדים על 170 מ"מ.

עוד בגרסת ה-S מתלים אקטיביים עם שליטה על מידת השיכוך והכיווץ המשתנים בבחירה בכל אחד ממצבי הרכיבה (ספורט, תיור, עירוני ואנדורו) או בהתאם לעומס במקרה של רכיבה בזוג, ציוד או שניהם יחד.

המנוע, שעלה בנפח מ-1,200 ל-1,264 מציע 6 סוסים יותר מאשר קודם ל-158 כ"ס שמגיעים ב-9,750 סל"ד ו-13.2 קג"מ ב-7,500 סל"ד. המנוע מקבל את מערכת ה-DVT של תזמן השסתומים המשתנה באלו של היניקה והפליטה. המנוע והמצערת החדשים גם הם כמו בעבר משנים את אופי התגובה שלהם בהתאם למצב הרכיבה הנבחר.

תיבת ההילוכים מגרסאות ה-S ומעלה מקבלת קוויקשיפט להעלאה והורדה של ההילוכים.
המערכות האלקטרוניות כוללות בין השאר סיוע לזינוק בעליה, ש"מחזיקה" את האופנוע בזיהוי של תחילת נסיעה בשיפוע, בקרת ווילי בעלת שמונה מצבים ובקרת משיכה. בלמי ה-ABS משלבים יכולת פעולה גם בהטיה.

מולטיסטרדה החדש ישווק בארבע גרסאות, מעל גרסת הבסיס שתיקרא 1,260 ומחירה הוא 140 אלף שקלים, יש את גרסת ה-S, שמקבלת כאמור בולמים מתכווננים ומוסיפה תאורת לד, מערכת מולטימדיה ועוד ומחירה יעמוד על 167 אלף שקלים. כמו כן תגיע גרסת הפייקס פיק, שמתמקם בפסגת ההיצע ומעבר למראה קרבי וצביעה ייחודית מקבל גם בולמי אוהלינס, תאורת לד מלאה בחזית, דוד סיבי פחמן של טרמיניוני, משקף שחור ונמוך, מיגוני קרבון ועוד. מחיר גרסה זו יהיה 199,260 שקלים.

דוקאטי מולטיסטרדה 1260 החדש. יצרן, ניר בן טובים
כל המשפחה, מימין גרסת הפייקס פיק, באמצע ה-S ומשמאל הדגם הרגיל/ניר בן טובים, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully