וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך: לבדוק רכב כמו מקצוען, לפני שנכנסים למכון הבדיקה

29.1.2018 / 7:43

בדיקה של מכונית במכון בדיקה מקצועי הינה שלב מרכזי בתהליך קניית מכונית משומשת. אבל רגע לפני שאתם משלמים כמה מאות שקלים, נעזרנו ביוסי בן שפרוט, מנהל טכני ברשת מוסכי בוש קאר סרוויס כדי לרכז לכם כמה בדיקות קטנות שיכולות לתת לכם מושג טוב לגבי המועמדת

לבדוק רכב כמו מקצוען. לדיקו מערכות וחלפים לרכב, ניר בן טובים
עוד לפני שמגיעים למכון הבדיקה, מה כל אחד יכול לגלות על המכונית הבאה שלו?/ניר בן טובים, לדיקו מערכות וחלפים לרכב
ישנן לא מעט בדיקות מקדימות שגם אדם נטול ידע מכאני לחלוטין יכול לבצע, ועל סמך הממצאים האלו להחליט האם להמשיך למכון הבדיקה או למועמדת הבאה

אחד ההיבטים המרכזיים ביותר ברכישת מכונית משומשת נוגע לעניין של מצבה המכני. בעוד את המכונית החדשה, זו באולם התצוגה אנחנו נכיר מהקילומטר הראשון, את המכונית המשומשת אנו מקבלים אחרי שבילתה אצל הבעלים הקודמים שלה, בתקווה שבנעימים, אבל חוסר הוודאות קיים תמיד.

על מנת לבדוק את מצבה באופן מקצועי, מציעים מכונית הבדיקה לפני קנייה שירות שבכללו בדיקה מקיפה של כלי הרכב, החל בהתאמה של הניירת והרישיונות למכונית, עבור במרכב, מערכות ההינע וכלה בסקירת תקלות מחשב. את תוצאות הבדיקה מגישים על גבי טופס ובו הסבר על הממצאים. בכתבה עתידית גם נפרק לגורמים את טופס זה ונסביר את המשמעויות של הניסוחים השונים בו.

אולם, עוד בטרם ניגש למכון הבדיקה ונשלם סכום הנע בין 400 ל-500 שקלים עבור מכונית פרטית ועד 600 שקלים לרכב שטח, ישנן לא מעט בדיקות מקדימות שגם אדם נטול ידע מכאני לחלוטין יכול לבצע, ועל סמך הממצאים האלו להחליט האם להמשיך למכון הבדיקה או למועמדת הבאה.

ביקשנו מהמומחים של רשת "בוש קאר סרוויס", המפעילה בין השאר מכוני בדיקה לפני קניה למכוניות כמה טיפים שיאפשרו לכל אחד לקבל את ההחלטה הנכונה. זו רשימת הבדיקות המומלצות לפני ההחלטה על רכישת רכב או כניסה לבדיקת רכב במעבדה מקצועית. הרשימה מחולקת למספר קטגוריות על פי: מנוע ותיבת הילוכים, מרכב, בולמים וצמיגים.

מבחן סיטרואן C4 פיקאסו מנוע 1.6 ל' טורבו. ניר בן טובים
"צלקות" על הברגים בראש המנוע יעידו על פתיחה שלו, חפשו אותן/ניר בן טובים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully