וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתול פרמיום: יגואר E פייס החדש נחת בישראל

29.1.2018 / 11:06

חברת המזרח החלה לשווק את הקרוסאובר היוקרתי יגואר E פייס החדש שלוטש עיניים לתוצרת הגרמנית. בתפריט - מנוע בנזין טורבו, מספר רמות אבזור ומחיר השקה של 295 אלף שקלים

אתר יצרן

באירוע שהתקיים היום (שני) בהרצליה חשפה 'חברת המזרח', יבואנית דגמי לנד-רובר ו-יגואר לישראל את הקרוסאובר החדש E פייס. דגם זה יתחרה מול הקרוסאוברים הקומפקטיים בקטגוריית הפרמיום, בהם ה-X2 החדש שעתיד להגיע לארץ בעתיד, וולוו XC40 וכן ה-Q4 שטרם נחשף. בינתיים, קורא תגר על ה-X1 וה-Q3 עם מספר חבילות אבזור וההערכות הן כי יזכה להצלחה מסחרית, עם תג מחיר אטרקטיבי שמתחיל ב-295 אלף שקלים לזמן ההשקה, שלאחר מכן יתייצב על 315 אלף שקלים.

ה-E פייס ממשיך את המומנטום של ה-F פייס שהוכתר ב-2016 לרכב הנמכר בתולדות יגואר. אחיו הקטן מבוסס בחלקו על רכיבים של ריינג' רובר איווק על פלטפורמת D8 של יגואר ולנד רובר ומעוצב ברוחו, בהתאם לפרופורציות של הסגמנט; בהשוואה לקרוסאוברים אחרים, הוא מציג מידות סטנדרטיות יחסית עם בסיס גלגלים של 2.69 מ', אורך של 4.41 מ', רוחבו 1.95 מ' וגובהו 1.65 מ'. נפח תא המטען כ-580 ל'.

בשלב זה, חברת המזרח תייבא לארץ באופן סדיר רק את מנוע ה-2.0 ל' טורבו בחיבור אל תיבת הילוכים אוטומטית 9מהירויות והנעה כפולה. ההספק המרבי עומד על 250 כ"ס ב-5,500 סל"ד ו-36.5 קג"מ הזמינים מטווח של 1,500 סל"ד. המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 7 שניות ועד 230 קמ"ש מרביים. צריכת הדלק הממוצעת לפי היצרן היא כ-12.5 ק"מ לליטר בנזין. דגם הדיזל לו 300 כ"ס (AWD גם כן) זמין רק בהזמנה מיוחדת.

רמות האבזור של ה-E פייס נחלקות ל-3, בין דגם הכניסה, דגם ה-S לדגם ה-S פלוס. כולם מגיעים, כסטנדרט עם גג-פנורמי, תאורת FULL LED, מושבי עור חשמליים בגוון אפור-בהיר, חיישני גשם, חיישני תאורה, בקרת אקלים מפוצלת דו-אזורית, מצלמת נסיעה לאחור, שקעי USB, בלוטות' מקורי ומערכת שמע ששה רמקולים מחוברת לצג 10 אינטש.

הרמה הבכירה ביותר מוסיפה גם כניסה ללא מפתח, מערכת שמע 11 רמקולים של 'מרידיאן סאונד' עם סאב-וופר, חישוקי 19 אינטש, לוח שעונים וירטואלי וחבילת 'פארק-פאק', עם חיישני חניה 360 מעלות, חניה אוטומטית (במקביל ו-ניצב). ניתן לצייד את ה-E פייס גם בערכת R-דיינמיק בתוספת תשלום בתמה ספורטיבית במושבים ועם נגיעות קוסמטיות מובחנות על המרכב החיצוני.

מפרט הבטיחות של ה-E פייס כולל 6 כריות אוויר, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בלימת חירום אוטונומית, סייעני נהיגה בשטח ו-מערכת בקרת עירנות נהג. אופציה בתשלום היא מערכת פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, תאורה אדפטיבית מונעת סינוור ובקרת שיוט אדפטיבית.

יגואר E פייס. יצרן, אתר יצרן
יגואר E פייס/אתר יצרן, יצרן

ביגואר ישראל סגרו את 2017 עם פחות מ-200 מסירות, כאשר הדגם הנמכר ביותר של המותג הבריטי בארץ היה ה-F פייס עם כ-45 מכירות, ואחריו ה-XE עם 30 מסירות. מסדרת הרודסטר נמסרו 4 יחידות. ביבואנית מעריכים שהיקף המכירות השנתי של ה-E פייס יעמוד על כ-100 כלים והוא יהפוך לאחד הכלים האסטרטגיים החשובים ביותר שלה.

המחירים לגרסאות הבכירות, ה-S ו-S פלוס עומדים על 357 אלף שקלים ו-386 אלף שקלים בהתאמה. נהיגה ראשונה ביגואר E פייס תפורסם כאן בוואלה! רכב בקרוב.

עוד באותו נושא

יגואר ישראל מתכוננת לזינוק

לכתבה המלאה
יגואר E פייס. יצרן, אתר יצרן
יגואר E פייס/אתר יצרן, יצרן
יגואר E פייס. יצרן, אתר יצרן
יגואר E פייס/אתר יצרן, יצרן
יגואר E פייס. יצרן, אתר יצרן
יגואר E פייס/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully