וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה כל הקסם: בעידן האינטרנט אפשר להתחדש במכונית בלי להתייבש

6.2.2018 / 8:30

מסירת רכב חדש היא אירוע מרגש בו אנו מקבלים לחיינו "חבר" שילווה אותנו ביום יום. בניגוד לעידן הישן, שבו נאלצנו למהר לתחנת הדלק הקרובה אחרי המתנה מורטת עצבים באולם התצוגה, כיום יש את שירות MAGICar שמביא לנו את הרכב עד לבית

סוחר רכב. ShutterStock
כיום כבר לא צריך לחכות שסוחר הרכב יתפנה אליכם/ShutterStock

אנו מדברים הרבה על קניית רכב באינטרנט, ולא רק על תהליך הקנייה ומחקר השוק שעושה לקוח הרכב החכם באינטרנט - אלא קנייה ממש. סיום תהליך הבחירה, תשלום ולבסוף קבלת הרכב. בעבר - בשיטת המכירה המיושנת היה טקס של "עלייה לרגל" בו נקראתם לאולם התצוגה וקבלתם הסבר והדרכה על הרכב החדש. משם נשלחתם לדרך עם חמישה ליטרים במכל הדלק וכיוונים לתחנת התדלוק הקרובה. במקרים קיצוניים יותר נעשו גם "מסירות המוניות", שבהן לקוחות מוסעים במיניבוס לאתרים שבהם מכינים את המכוניות - ואלו קיבלו את המכונית בשיטת סרט נע, כשכל תהליך המסירה די מאכזב, בעיקר למי שממש התאמץ להגשים את החלום ולקנות סופסוף רכב חדש מהניילונים.

דווקא בעידן האינטרנט, לכאורה עידן פחות אישי ויותר מנוכר, תהליך קניית הרכב ומסירותו עברו מהפכה לא צפויה. אם בעבר קניית רכב אילצה אותנו ללכת לאולמות תצוגה ולהתמקח עם נציגי מכירות, כיום הכול נעשה מהבית. מדובר בלא פחות מאשר מהפכה צרכנית שמסמלת את שינוי הרגלי הצריכה של הציבור ביחס לקניית רכב ברשת. ולא רק הקנייה משתנה, גם אופן קבלת המכונית אחר מבעבר. עם השקת CarBay, אתר האינטרנט הראשון למכירת רכב חדש בישראל מקבוצת קל אוטו, השירות הוא עד הבית. כלומר, מכונית חדשה אינה שונה מכל קנייה אחרת שאתם עושים דרך האינטרנט. מקריאת המידע, דרך ההחלטה ועד לקבלת המוצר בכל מקום שבו נבחר.

סוחר רכב. ShutterStock
קוראים, מחליטים, מזמינים ומקבלים/ShutterStock

מסירת רכב חדש היא אירוע מרגש בו אנו מקבלים לחיינו "חבר" שילווה אותנו ביום יום, אך ב- CarBay התהליך אינו מסתיים במועד הרכישה. למעשה, ההפתעה רק מתחילה: בעוד שלקוח רגיל שרוכש מכונית ישירות מיבואני הרכב צריך להגיע אל מרכזי המסירה של יבואני הרכב שנמצאים בדרך כלל מחוץ לערים הגדולות, ב- CarBayהלקוחות יכולים לבחור בשירות MAGICar - מדובר בשירות שמוצע בתשלום ללקוחות אשר מעוניינים במסירה אישית ומרגשת, שבמסגרתו המכונית החדשה מסופקת עד 14 ימי עסקים על ידי שירות משלוחים מיוחד.

במסגרת השירות מועמסת המכונית על רכב הובלה מיוחד ומועברת באמצעות נהג מקצועי ישירות אל בית הלקוח. כאשר הרכב מגיע אל בית הלקוח, מומחה מסירה מיוחד מטעמה של CarBay מבצע מסירה אישית של הרכב, אשר כוללת תהליך הדרכה מפורט ואישי בו הוא מסביר לקונה המאושר את כל פונקציות הרכב השונות, נהלי התחזוקה והאופציות השונות.

המסירה ללקוח היא מסירה אישית, תוך שימת דגש מיוחד על הלקוח, על הרכב וכמובן על המעמד המיוחד והחגיגי. המסירה מתועדת בסרטון ווידאו מרגש ונשארת כזיכרון מתוק של הבחירה החכמה שעשיתם. המסירה מתבצעת בלי שהלקוח יצטרך להגיע אל מרכז מסירה, בתנאים אשר נוחים ללקוח מבחינת זמנים וגם כמובן במקום בו הלקוח בוחר. כך תוכלו לעשות את כל התהליך ב-CarBay משלב המחקר הראשוני, דרך השוואת מתחרים והתייעצות עם יועץ אובייקטיבי, לרכוש את המכונית החדשה, לסגור פינות של ביטוח, וגם לקבל את המכונית אליכם מבלי לקום כלל מהמקום הקבוע שלכם בבית הקפה השכונתי.

עד 25% הנחה על מגוון ג'יפונים: פיג'ו 2008 ACTIV GO ב-102,900 שקלים

עד 35% הנחה על מגוון רכבי מיני: ניסאן מיקרה ב-65,900 שקלים

עד 25% הנחה על מגוון רכבי סופר-מיני: פיג'ו 208 ב-74,900 שקלים

עד 15% הנחה על מגוון רכבי SUV: קיה ספורטאז' ב-138,500 שקלים

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף CarBay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully