וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מכוח המשיכה: הרגע המדהים בו ג'יפ הצליח לטפס על קיר

7.2.2018 / 8:27

צ'אק קונברס בן ה-35 הוביל את כלי הרכב המפלצתי לאורכו של קיר האבן הכמעט מאונך לחלוטין, שנמצא בפארק "סנד הולו" ביוטה. לא כדאי להחמיץ את התיעוד המטורף הזה שנוגד את חוקי הפיזיקה

צילום מסך

מסתבר שכוח המשיכה לא תמיד מצליח לבוא לידי ביטוי, או שכך לפחות זה נראה בסרטון מדהים, בו ניתן לראות ג'יפ מטפס על קיר כמעט מאונך לחלוטין לקרקע. הסרטון צולם בפארק "סנד הולו" ביוטה ומציג את הרכב המפלצתי שמצליח לנסוע בזווית הקרובה ל-90 מעלות ואפילו עובר בבטחה את קצהו של הצוק.

עוד בנושא
איך תשרוד הסובארו נסיעה במסלול מזחלות שלג צר ומפותל?
נהגת המירוצים התחזתה לתלמידה ולקחה את המורים לסיבוב שלא יישכחו

ג'יפ ביוטה. צילום מסך
איך הוא עשה את זה?/צילום מסך

בג'יפ נהג צ'אק קונברס בן ה-35, שסיפר כי הצליח לעשות זאת הודות למשטח החול המחוספס בפאר, לרכב עצמו ולכישורים שלו מאחורי ההגה. "ממש לא פחדתי", אמר, "עשיתי את זה כבר כמה פעמים בעבר, למרות שזה נעשה בעייתי בגשם". לג'יפ, אות בנה מחדש לאחר שנהרס בתאונה, הוא קרא "טוטאל-לוס".

הסרטון זכה למאות אלפי צפיות בעמוד האינסטגרם של צ'אק, והגולשים בהחלט נדהמו מהנהיגה שלו ומיכולותיו של הרכב. "הג'יפ הזה מטורף OMG זה נראה כאילו היה שווה לשפץ אותו ולחכות לו", כתה אחד מהם, ואחר הוסיף: "זה קצת מצחיק. אני בטוח שזה מכשול לא פשוט אבל הוא גורם לזה להיראות קל". תגובות נוספות היו באותו סגנון, למשל: "זה פשוט אבסורד" ו"מה לעזאזל?".

  • עוד באותו נושא:
  • ג'יפ
  • יוטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully