וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב מחודד: הצצה ראשונה ליונדאי סנטה פה החדש

6.2.2018 / 12:09

יונדאי סנטה פה 2018 יוצג רשמית בתערוכת הרכב בניו יורק שתפתח ב-30 מרץ. השינויים גדולים, מבפנים ומבחוץ. בישראל בתחילת השנה הבאה

יונדאי סנטה-פה 2018. יצרן, אתר יצרן
בהשראת קונא, יונדאי סנטה פה החדש/אתר יצרן, יצרן

חטיבת יונדאי בדרום קוריאה הפיצה שתי תמונות ראשונות של יונדאי סנטה פה החדש שייחשף רשמית במסגרת תערוכת הרכב בניו-יורק, שעתידה להפתח בסוף חודש מרץ הקרוב. הסנטה פה 2018 מיישר קו עם רוב דגמי יונדאי החדשים תוך אימוץ מראה מודרני, מנועים יעילים יותר ובטיחות מתקדמת.

הסנטה פה (כאן בגרסתו האמריקנית המאובזרת) פותח על פי הנוסח החיצוני של הקרוסאובר יונדאי קונא, שהגיע לאחרונה לישראל כאמור. לא ידוע אם תתרחש כאן גדילה אקוטית במידות אך הוא צפוי להציע תחושה מרווחת למדיי כפי שהקפיד לעשות זאת מאז יומו הראשון.

יונדאי סנטה-פה 2018. יצרן, אתר יצרן
יונדאי סנטה-פה 2018/אתר יצרן, יצרן

חלל הפנים זכה לרפורמה מקצה לקצה עם שימוש בחומרים באיכות גבוהה יותר ושילוב מערכות מתקדמות, הן בצד הבטיחותי והן בצד הבידורי. יונדאי החליפו לחלוטין את מבנה הקונסולה הקודם והתקינו בקומה העליונה צג גדול יותר ("מרחף") עם שליטה מלאה על הפונקציות מגלגל ההגה. לוח המחוונים, לפחות בגרסה זו נראה אנלוגי טיפוסי עם מחשב דרך במרכזו.

בארה"ב ימשיכו כנראה לנצל מנועי ששה צילינדרים, אבל באירופה ובישראל הסנטה פה יגיע עם מנוע 2.0 ל' טורבו בנזין, בחיבור אל תיבת 8 הילוכים אוטומטית.

אספקט נוסף בחידושו של הסנטה פה הוא סגל רחב של מערכות בטיחות חכמות; לקרוסאובר המשפחתי בקרת בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב עם תיקון אקטיבי, תאורה אדפטיבית למניעת סינוור, וכן 2 מערכות חדישות - Safe Exist Assist שמתריעה לנוסע שעומד לפתוח את הדלת על התנגשות ברכב שנמצא בנתיב זווית היציאה, וכן בקרת אזהרה מובנית שמתריעה על שכחת אנשים במושב האחורי.

עוד על הסנטה פה החדש, עם פתיחת שערי תערוכת ניו-יורק. מיבואנית יונדאי לישראל 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי הסנטה פה החדש יגיע לארץ בתחילת שנת 2019.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully