וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב בעור כבש: סקודה אוקטביה RS245 בישראל

8.2.2018 / 11:08

צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את סקודה אוקטביה RS בגרסתה החזקה ביותר אי פעם, עם 245 כוחות סוס ותג מחיר של 220 אלף שקל

סקודה אוקטביה RS245 – נהיגה ראשונה. אתר יצרן
מכונת מסלול. סקודה אוקטביה RS245/אתר יצרן

אם 230 כוחות סוס במשפחתית לא הספיקו עד עכשיו, אז אפשר לשדרג למשהו קצת יותר רציני. צ'מפיון מוטורס החלה בימים אלו לשווק בישראל את האוקטביה החזקה ביותר בתולדות המותג, ה-RS245. מכונת הביצועים של סקודה תנסה להמשיך רצף מכירות נאה של קודמתה שהיקף מסירותיה בישראל הסתכם ב-200 יחידות בשנה הקודמת.

ה-RS מגיעה לארץ ומיישרת קו עם המראה המעודכן של האוקטביה הרגילה, כלומר עם פיצול בתי התאורה מלפנים ולא הרבה מעבר לכך, בצד הקוסמטי לפחות. מתחת למעטפת המאופקת תוכלו למצוא שלל בקרות בטיחות אקטיביות, כמו בלימה אוטונומית, בקרת סטיה מנתיב, זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית וכן פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד.

בתא הנוסעים הותקנה מערכת הסמארט-לינק של סקודה עם צג ראשי גדול, מערכת שמע 10 רמקולים תוצרת קנטון עם סאבוופר מובנה מאחור, מושבי ספורט מהודרים עוטי אלקנטרה, חיישני חניה היקפיים, מצלמה אחורית ועוד. מבחוץ חישוקי 19 אינטש מובחנים לסדרת ה-RS, גג פנורמי ולוגואים מוצנעים כמיטב המסורת.

גולת הכותרת באוקטביה RS היא יחידת הכוח שלה, שסוחטת מ-2.0 ל' טורבו הספק מרבי של 245 כ"ס (230) ו-37.7 קג"מ מ-1600 סל"ד. לראשונה, החיבור הוא לתיבת 7 הילוכים דו-מצמדית במקום שש מהירויות, שמאפשרת לה להאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.6 שניות ועד 250 קמ"ש מבוקרים אלקטרונית. יתמכו בביצועים מערכת מתלים אדפטיבית ו-דפרנציאל עם נעילה אלקטרו-מכאנית.

המחיר לסקודה אוקטביה RS 245 עומד בישראל על 220 אלף שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully