וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות פולקסווגן: מתיחת פנים לסקודה פביה. הטוארג החדש מתקרב

11.2.2018 / 10:40

סקודה פביה המחודשת תוצג בתערוכת ז'נבה בתום מקצה עדכונים טכנולוגי שעיקרו במערכות הבטיחות האקטיביות. טיזר ראשון לפולקסווגן טוארג הבא

סקודה פביה 2018. יצרן, אתר יצרן
סקודה פביה המחודשת/אתר יצרן, יצרן

סקודה תמתין עם הפלטפורמה המודולארית של איביזה ושות' לדור הבא של פביה, ובינתיים תחשוף במסגרת תערוכת הרכב בז'נבה בחודש מרץ הקרוב את מתיחת הפנים של הדור הנוכחי, כליטוש קוסמטי-טכנולוגי של אמצע החיים עם כמה שיפורים חשובים.

מבחינה חיצונית מדברים סקודה על התאמה חלקית למראה העכשווי של דגמי המותג, עם שינויים קלים בלבד. זה בעיקר נוגע להתאמת נורות LED בתיחום התחתון של הפנסים האחורייים ותאורת LED מלאה עבור הפנסים הקדמיים. פרט לכך, תוספת של חישוקי 18 אינטש (כנראה בדגמים הבכירים) תוצע למי שבכל זאת רוצה לאתגר את עמוד השדרה שלו בשכונה.

מבפנים יש צג מחודש בגודל 6.5 אינטש עם תאימות משופרת לכל הטלפונים החכמים בטכנולוגיית סמארט-לינק למערכות הפעלה של אנדרויד ו-אפל וכן בקרת מירור-לינק להקרנת האינפורמציה בצג הסלולרי על גבי הצג הראשי.

בהיצע של הפביה לא יהיו יותר מנועי דיזל לאירופה, וכל הגרסאות תהיינה מונעות בנזין; החל ב-1.0 ל' עם 60 כ"ס, 75 כ"ס וצמד מנועי טורבו עם הספק מרבי של 95 ו-110 כ"ס, בחיבור אל תיבה ידנית או תיבת הילוכים דו-מצמדית שבע מהירויות.

אבל אולי הפרט החשוב ביותר בכל הצהרות המותג, נוגע להתקנתן של מערכות בטיחות אקטיביות חכמות, כסטנדרט. הפביה מקבלת ב-2018 מערכת התרעה על תנועה צולבת מאחור משולבת עם בקרת פיקוח על שטחים "מתים" במראות הצד, שאמורה לספק לנהג אזהרות גם כשהוא בהילוך אחורי. עוד תוספת מעניינת היא מערכת תאורה אדפטיבית - Light Assist, שפשוט מונעת סינוורו של רכב שמגיע מהנתיב הנגדי.

עוד ברשימת האבזור ניתן (כאופציה) לרכוש את הפביה עם יציאות USB ליושבים מאחור, ריפודים בגוון כפול ועוד נגיעות קטנות בחלל הפנים.

המכירות של הדגם מתוכננות למחצית השניה של 2018. מהיבואנית צ'מפיון מוטורס נמסר לוואלה! רכב כי הפביה המחודשת תשווק בארץ ברבעון האחרון של השנה הנוכחית.

הטוארג החדש בדרך

פולקסווגן טוארג. יצרן, אתר יצרן
טיזר מאוייר. הטוארג החדש בהכנות לחשיפה בעוד חודש/אתר יצרן, יצרן

את הדור השלישי של הטוארג תחשוף פולקסווגן דווקא בתערוכת הרכב בסין, ב-23 במרץ, בין היתר משום שהוא חונך מרחב פנים דיגטילי מהפכני מהגדולים מסוגו, כך לפחות אומרים בקונצרן הרכב הגרמני. עוד מבטיחים בפולקסווגן שהטוארג החדש יצור הרבה עניין סביבו בזכות עיצוב חיצוני מרהיב, איכויות פנים גבוהות ורשימת אבזור מרשימה.

אמירות נוספות שיוצאות מ-VW מדברות על שיפור משמעותי ביכולת הדינמית, עם שימוש במתלי אוויר כאופציה, היגוי-אחורי ובקרות ייצוב חכמות. "הטוארג הוכיח את הביצועים שלו והכוח שאצור בתכונותיו הדינמיות באופן יוצא דופן, במשך למעלה מעשר שנים ועם יותר ממיליון יחידות שנמכרו עד עכשיו", כך אומרים במותג הגרמני.

הטוארג הבא יחלוק את רוב מכלוליו עם אודי Q7, בנטלי בנטיאגה ו-פורשה קאיין. ב-VW מקווים לבלום את הירידה במכירותיו שכן בשנה הקודמת צלל ב-20% בשוק האירופי ל-14,000 יחידות בלבד, כך פרסמה חברת Jato דיינמיקס. בשנה הקודמת הסתכמו מכירותיו בישראל ב-18 כלי רכב בלבד.

טרם ידוע מתי יגיע הדור החדש לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • סקודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully