וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו בארץ: אלפא רומיאו ג'ולייטה בגרסת 'ספורט'

12.2.2018 / 10:34

סמל"ת החלה לשווק את אלפא רומיאו ג'ולייטה במהדורת ספורט עם מלתחה אגרסיבית ושני גרסאות מנועים בחיבור לתיבה ידנית או דו-מצמדית. המחיר, החל ב-165 אלף שקל

אלפא רומיאו ג'ולייטה ספורט. יצרן, ניר בן טובים
אלפא רומיאו ג'ולייטה בגרסת 'ספורט' בישראל/ניר בן טובים, יצרן

יבואנית דגמי אלפא רומיאו לישראל קבוצת סמל"ת פרסמה היום (שני) כי החלה לשווק את הג'ולייטה בגרסת 'ספורט' חדשה. מהדורה זו כוללת מארז קוסמטי אגרסיבי שהיה עד כה נחלתו הבלעדית של דגם הקצה (ולוצ'ה).

דניאל חן, מנהל מותג אלפא רומיאו בקבוצת סמל"ת:
"מותג אלפא רומיאו שבשנת 2017 הציג בישראל צמיחה של למעלה מ-40% והיה למותג הפרימיום הצומח ביותר באירופה, מציג גרסת SPORT חדשה ואטרקטיבית במיוחד לדגם הג'ולייטה. אני מזהה כי בישראל קיימים לקוחות רבים אשר יודעים להעריך רמת גימור ספורטיבית מיוחדת שכזו ולראיה כמות לקוחות הממתינים לגרסה זו".

גרסת הספורט תשווק עם מנוע ה-150 או ה-170 כ"ס בחיבור לתיבה ידנית או דו-מצמדית. אולם עיקר הבשורה מצוי באריזה החיצונית. זו מגיעה כעת עם רשימה ארוכה של תוספות:

פגוש קדמי ULTRA SPORT עם ליפ אדום, פגוש אחורי ULTRA SPORT עם ליפ אדום ודיופיוזר (מסיט זרימה) אחורי, אגזוז אחורי מוגדל, חישוקי 17" דגם SPRINT ייעודי לדגם זה בעל 5 פרסות חצאיות צד ספורטיביות, חלונות אחוריים כהים מראות צד בגוון כרום סאטן פנסי ערפל קדמיים. תא הנוסעים כולל במרכזו את מערכת יו-קונקט עם צג 5 אינטש, חיישני חניה היקפיים, בקרת שיוט ועוד.

המחיר לג'ולייטה ספורט 150 כ"ס עומד על 165 אלף שקלים, בעוד גרסת ה-170 כ"ס ספורט תמכר תמורת 175 אלף שקלים.

סמל"ת סכמה את שנת 2017 עם כ-720 מסירות: החברה מסרה 231 יחידות מסדרת ג'וליה, 321 דגמי ג'ולייטה, 96 דגמי מיטו ו-70 יחידות של הקרוסאובר אלפא רומיאו סטלביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully