וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות מרצדס: C קלאס המחודשת, G קלאס בריון וגם עדכונים במייבאך

14.2.2018 / 15:04

מרצדס חושפת סוללה של חידושים לקראת תערוכת הרכב בז'נבה, בהם C קלאס מרועננת עם מערכות בטיחות חדשות, גרסת G קלאס שרירית וכן מהדורת מייבאך מתוחת פנים

אתר יצרן

(בסרטון: מרצדס A קלאס החדשה)

מרצדס חשפו בימים האחרונים שורה של חידושים בשורותיהם שייחשפו בתערוכת הרכב בז'נבה בחודש הבא: מרצדס C קלאס מחודשת, מייבאך שזכתה לעדכונים קלים וכמובן שאי אפשר לוותר את גרסת G קלאס כותשת אספלט עם הספק של מכונית-על אקזוטית.

ה-C קלאס הנוכחית היא דווקא בין הגרסאות היותר מוצלחות באבולוציה של הסדרה בעשור האחרון, והיא בהחלט מצאה קהל גדול יותר מול ב.מ.וו סדרה 3. האמון בנוסחה הזו הביא את מעצבי מרצדס לשנות את העיצוב החיצוני במידה מוגבלת מאוד, כך שגם בעלי המכונית כיום יתקשו להבחין בהם.

מתחת לפני השטח התחוללו קצת יותר מהפכות, אבל גם כאן רוב השדרוגים הם במערכות החכמות ולא במנועים או בתיבות (9 הילוכים אוטומטית על בסיס הנעה אחורית או כפולה 4 מאטיק). מרצדס הוסיפה ל-C קלאס אופציות תצוגה בקונסולה ובלוח המחוונים לשיפור המראה הפנימי, אבל אלו מערכות הבטיחות האקטיביות מה-E קלאס שמגלמות את הבשורה החשובה ב-2018 והלאה; הספורט-סדאן הגרמנית מקבלת בקרת בלימה אוטונומית משופרת, את ה-Mercedes' Distronic system האדפטיבית שמסוגלת ל"עקוב" אחר הרכב מלפנים במינימום מעורבות מצד הנהג וכן היא מסוגלת לבצע חמיקה מתאונה. כמו כן, ל-C קלאס מערכת תקשורת בין מכוניות V2V.

מרצדס מייבאך זכתה גם היא למתיחת פנים סמלית, שעיקרה בשבכה החדשה ובגוונים כפולים - מחווה למסורת הקלאסית של הסדרה המפוארת הזו שמנסה לחזור לשורשיה. מעריצי המותג בטח יצליחו לזהות את הגריל המורחב שעוצב בהשראת מכונית הקונספט מייבאך 6 שהוצגה בתערוכת פבל ביץ' קליפורניה לפני קרוב לשנתיים ובמרצדס אומרים שלבחירת הנהגים 9 גוונים מיוחדים. חלק מהצבעים הכהים נעטפים בעבודת יד במפעל על ידי מומחים.

המייבאך ארוכה מה-S קלאס בכמעט 20 סנטימטרים ובקרביים שלה שוכן מנוע 4.0 ל' טורבו שמונה צילינדרים בהספק של 465 כ"ס. גרסאות בכירות מצוידות ב-12 צילינדרים עם יותר מ-620 כ"ס. ההאצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-4.8 שניות בלבד. מאז השיקה מרצדס את "מייבאך" מחדש תחת סדרת ה-S קלאס לפני שנתיים, נמכרו מעל 25 אלף יחידות ואחת מתוך 10 S קלאס שנמכרו ב-2017, היו מהדורות מייבאך.

מרצדס G קלאס החדש נחשף ממש לאחרונה, והנה קצת לפני תערוכת ז'נבה שולפת מרצדס את התותחים הכבדים - G קלאס AMG63. דגם זה, שזוכה לביקושים גדולים בקרב סדנאות השיפורים, יוצא לדרך ב-2018 עם מנוע ה-4.4 ל' שמונה צילינדרים בחרטום שמשחרר לכל הגלגלים תפוקה מרבית של 580 כ"ס ו-87 קג"מ הזמינים מ-2,500 סל"ד.

התוצאה היא לבנה מפלדה שמאיצה ל-100 קמ"ש ב-4.4 שניות (5.3 שניות בדור הקודם) ועד 250 קמ"ש מרביים (בלי המגביל האלקטרוני). ב-AMG דאגו שרוב הכוח יעבור לסרן האחורי, וכן טיפלו עבורכם בתא הנוסעים שכולל הגה ייחודי של חטיבת הביצועים הגרמנית ועוד כמה לוגואים מובחנים.

רוב הדגמים יגיעו לארץ במהלך השנה הנוכחית.

מרצדס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס C קלאס המחודשת במרכב סטיישן/אתר יצרן, יצרן
מרצדס. יצרן, אתר יצרן
מזהים את ההבדלים?/אתר יצרן, יצרן
מרצדס. יצרן, אתר יצרן
שילוב של מערכות בטיחות חכמות ב-C קלאס, רובן תרומת ה-E קלאס/אתר יצרן, יצרן
מרצדס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס מייבאך. שבכה בהשראת הקונספט 6/אתר יצרן, יצרן
מרצדס. יצרן, אתר יצרן
אם חסר לכם משהו במייבאך גשו לבדוק את זה/אתר יצרן, יצרן
מרצדס. יצרן, אתר יצרן
מרצדס G קלאס AMG63. קוביה עם שרירים/אתר יצרן, יצרן
מרצדס. יצרן, אתר יצרן
תא הנוסעים של ה-G קלאס AMG זהה לדגמים הרגילים, אבל החטיבה הטביעה את חותמה בכמה נקודות קטנות/אתר יצרן, יצרן
  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully