וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספינת הפאר הטכנולוגית: החל שיווקה של אודי A8 החדשה בישראל

14.2.2018 / 12:03

ספינת הדגל החדשה של אודי נחתה בישראל. ה-A8 מצוידת במנוע היברידי רב עוצמה, שני מרכבים וטכנולוגיות בטיחות מתקדמות. המחירים, החל ב-750 אלף שקלים

ניר בן טובים

יבואנית דגמי אודי לישראל צ'מפיון מוטורס הודיעה היום (רביעי) על תחילת שיוווקה של אודי A8 החדשה, כמה חודשים לאחר שפגשנו אותה לראשונה בחשיפתה הרשמית באירופה. היבואנית תשווק אותה בישראל עם שני מרכבים (ארוך ו-סטנדרטי), מנוע היברידי ומגילה עמוסה של אבזור ומערכות בטיחות חכמות.

הדור הרביעי (D5) של ה-A8 פותח על בסיס הקונספט 'פרולוג' והוא משדר את שפת העיצוב הבאה של כל דגמי אודי, החל ב-2018 והלאה כולל תאורת לד מטריקס מלאה בחזית ואיתות דינמי. ה-A8 החדשה גדולה יותר מקודמתה והיא תמכר כאמור בגרסת בסיס גלגלים רגילה וגרסה ארוכה תחת כותר L; בסיס הגלגלים של הדגם הרגיל צמח ב-13 סנטימטרים ל-3 מטרים בעוד דגם ה-LONG כבר מגיע ל-3.12 מ'. הרוחב הוא כ-1.95 מ', הגובה 1.47 מ' ונפח תא המטען הוא בנפח של 505 ל'.

חלל הפנים של ה-A8 מורכב סביב תמת ה-Audi Virtual Cockpit עם צגים גדולים מול הנהג ובשלד הקונסולה הראשית; בסך הכול מותקנים ב-A8 ארבעה צגים עם שליטה דרך מערכת ה-MMI החדישה ביותר של המותג הגרמני בתאימות מלאה לכל הטלפונים עם כל האופציות שאפשר לדמיין. דגם ה-LONG כולל גם עיסוי במושבים האחוריים, הדום לרגליים,מיזוג פנימי ו-אוורור ועוד. מערכת השמע היא של 'באנג אנד אולפסון' עם 17 רמקולים.

בחזיתה של ה-A8 שוכן מנוע 3.0 ל' טורבו ששה צילינדרים (Mild Hybrid) עם יכולת שיוט במהירות שבין 65 ל-160 קמ"ש ללא מעורבות מנוע הבערה. התפוקה המרבית כאן היא 340 כ"ס ו-51 קג"מ מ-1.370 סל"ד בחיבור אל תיבת הילוכים טיפטרוניק עם שמונה הילוכים. התאוצה ל-100 קמ"ש נאמדת ב-5.6 שניות וצריכת הדלק המשולבת היא כ-12.5 ק"מ לליטר.

ל-A8 את כל מערכות הבטיחות האקטיביות הקיימות, החל בבלימה אוטנומית, תיקון סטיה מנתיב, מצלמות היקפיות, בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת זחילה אדפטיבית לנהיגה חצי אוטונומית בפקקים.

המחיר לאודי A8 החדשה בישראל יחל ב-750 אלף שקלים ועד 780 אלף שקלים לגרסת ה-LONG.

אודי A8. יואל שוורץ, ניר בן טובים
אודי A8/ניר בן טובים, יואל שוורץ
אודי A8. יואל שוורץ, ניר בן טובים
אודי A8/ניר בן טובים, יואל שוורץ
אודי A8. יצרן, Audi, אתר יצרן
אודי A8/אתר יצרן, יצרן, Audi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully