וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העצמה נשית בלב המדבר: נסיעת שטח בסובארו XV

25.2.2018 / 13:10

סובארו על עקבים: שלחנו את הילה ציאון למסע שטח על סיפונו של סובארו XV החדש ובחברת מדריך השטח עופר אוגש ו-30 נשות עסקים - היה בוצי, מלוכלך ומהנה מאוד

צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: נועה לוי

(בווידאו: מסע העצמה נשית בנסיעת שטח בשדה בוקר)

נסיעות שטח מעולם לא היו "כוס התה שלי" (נסיעות מבחן על מכוניות יוקרה דווקא כן), אבל כשערוץ הרכב הציע לי להצטרף למסע העצמה נשית של "סובארו" בשדה בוקר - היה ברור לי שאשיב בחיוב. ידעתי שבמסגרת הטיול אפגוש 35 נשים מובילות במשק הישראלי, וכעורכת הכלכלית של וואלה! NEWS חשבתי שמדובר בהזדמנות מצוינת לנטוורקינג; אבל בעיקר קסמה לי העובדה שאוכל להקדיש את הכתבה הזאת לאבי ז"ל, שחוץ משהיה מורה לנהיגה - נהג אך ורק על סובארו כל חייו.

בשעה 06:30 בבוקר התייצבנו בנתיב המהיר ועברנו תדרוך מקיף על ידי עופר אוגש, מדריך הרכב שליווה אותנו לאורך כל הסיור שערכה קבוצת סמל"ת, יבואנית סובארו, בשיתוף אתר אונלייף. עלינו על הדגם XV החדש מסוג 4X4 - ויצאנו לדרך. "סובארו XV החדש הושק בישראל בינואר האחרון תחת האסטרטגיה LIVE MORE SUBARU", מסבירה לי רום אוקנין, מנהלת מותג סובארו, "ובמסגרת אירועי השקת הדגם נרקם המסע הנשי למדבר עם מובילות דעה במגוון תחומים. קראנו להן לצאת מאזור הנוחות, לעצור רגע את המרוץ היומיומי - ולצאת ליום שטח ייחודי".

במקום לתאר את המפרט של הרכב ולפרט על חוויית הנסיעה, החליטה רום אוקנין להמחיש למשתתפות דרך חוויה אישית את התחושה שבנהיגת שטח. לחלקן הייתה זו נסיעה ראשונה, אבל לרבות אחרות ממש לא. עם המשתתפות שקיפצו עם הרכב בין שלוליות וסלעים באלגנטיות ניתן למנות, בין היתר, את תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי; מהרטה ברוך, סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו; היזמית יאנה דרום; נגה קלינגר, מובילת רשת פמיניסטית וממנהיגות מחאת העגלות; השחקנית שרית וינו אלעד; העיתונאית מיקה אלמוג (נכדתו של שמעון פרס); מיכל מיכאלי, בעלת קרן הון סיכון שמשקיעה בנשים; מיכל שם טוב, סמנכ"לית השיווק של רדיו דרום, ואחרות.

רכב סובארו נשים הילה ציאון. אבי כהן
הסובארו של הצוות הגברי היחיד במסע מתחפרת בשלולית/אבי כהן

"זה בדיוק הזמן להפגין את כישורי הנהיגה"

"התחלנו את הנסיעה על הכביש המהיר, עם 4 נשים מדהימות, ולאט לאט נכנסו למדבר עם נוף מטורף, שקט, אין קליטה, והגענו לנווה מדבר קטן - תענוג גדול"

"בסובארו XV יש 2 חידושים מרכזיים", מסביר לנו כשאנחנו מגיעות לשטח המדריך אוגש, רגע לפני שדווקא הרכב בו נסע התחפר בשלולית בנחל צין - בעוד שאר הנשים נהגו בבטחה ולא הסתירו את החיוך. "מערכת בטיחות הכוללת 2 מצלמות מעל המראה המרכזית, פיצ'רים מעולמות הפרימיום כמו בקרת שיוט אדפטיבית עד עצירה מלאה, התנהלות בפקקים ובלימה באופן אוטונומי; לצד מערכת X-MODE ייעודית לשטח הניתנת לשליטה וויסות על ידי הנהג".

"אני נכנסתי לנהיגה בדיוק כשירדנו לשטח", מספרת דרום, יזמית בתחום סרטן השד שפתחה את רשת חנויות האופנה "יאנה פאשן" לטובת נשים שהבריאו מהמחלה וזקוקות לאופנה מתאימה, "עברתי את כל המכשולים וזה כזה כיף. כל כך הרבה אדרנלין ועוצמה, את מקבלת רכב ואומרים לך להשתולל - זה בדיוק הזמן להפגין את כישורי הנהיגה שלי. התחלנו את הנסיעה על הכביש המהיר, עם 4 נשים מדהימות, ולאט לאט נכנסנו למדבר עם נוף מטורף, שקט, אין קליטה, והגענו לעין זיק, נווה מדבר קטן - תענוג גדול".

"אני חושבת שזה רעיון נהדר לצאת יום אחד לטיול, להניח לרגע את כל הישיבות והטלפונים והדברים הדחופים ואת השגרה", משתפת בירו מאיגוד השיווק, "אני מגיעה מאיגוד שמאוד משקיע בהעצמת נשים, חשוב לנו שנשות השיווק בישראל יקבלו את הבולטות שמגיעה להן, זה גם מקצוע שהולך ונעשה יותר ויותר נשי".

"אני באופן אישי מאוד מועצמת מלהכיר ולפגוש ולשמוע טיפים מנשים שהתמודדו עם האתגרים העומדים בפניהן", אומרת מהרטה ברוך שנזכרת: "הרכב הראשון שנהגתי בו באופן עצמאי היה סובארו, וכמובן קצת נתתי לו מכה (צוחקת)". בירו מסכמת עם אנקדוטה משלה: "עברתי טסט שני כי בטסט הראשון חניתי ונכנסתי בעץ. אני חושבת שזאת סיבה טובה לא להעביר אותי בטסט הראשון (מחייכת)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully