וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף לאפליה בביטוח מכוניות 0 ק"מ: לקבל פיצוי גם כשהרכב טוטאל לוס

27.2.2018 / 8:30

בעבר נתקלו חברות הביטוח בבעיה בבואם לשפות את הלקוחות במקרה של תאונה, אך מהפכת הביטוח של Carbay סיפקה להם ולכם את האפשרות לצאת עם מכונית חדשה בכל מצב - גם כשהיא טוטאל לוס

תאונת דרכים. ShutterStock
קניתם רכב 0 קילומטר? יש פתרון ביטוחי במקרה של תאונה/ShutterStock

תופעת מכירת מכוניות "יד ראשונה אפס קילומטר" הגיעה בשנת 2017 לממדי שיא חסרי תקדים. יותר ויותר לקוחות מבינים שלא חובה לרכוש מכונית חדשה במחיר מלא מיבואני הרכב, כאשר ניתן לרכוש אותה בהנחות משמעותיות. אלו הנחות שמביאות את כוח הקנייה של חברות ליסינג גדולות לציבור הרחב, ומסוגלות להגיע להנחה של עשרות אחוזים ממחירה של מכונית חדשה.

מטבע הדברים, עם התפשטות התופעה נדרשו גורמים רבים במשק להעניק מענה לצרכים החדשים שהתעוררו, ובראשם חברות הביטוח שנתקלו בתופעה חדשה: לקוחות שרוכשים מכונית חדשה מהניילון בהנחה משמעותית, מה שהעלה שאלה: כיצד ניתן בעצם לשפות את הלקוחות במקרה של תאונה? אחרי הכול, המכונית חדשה, זהה בכל לזו שנרכשה במחיר מלא מיבואן הרכב, אך המחיר הוא מחיר מוזל.

לשם כך החליטה Carbay לסייע ללקוחות לא רק ברכישה של מכונית זולה אלא גם בכל ההיבטים שמסביב, כלומר בעיקר הביטוח. כך, הבעיה העיקרית עמה צריכים לקוחות אחרים שרכשו מכונית "יד ראשונה אפס קילומטרים" במקרה של תאונת דרכים או גניבה, היא הצורך לשכנע את חברת הביטוח מהו ערכה של המכונית. למרבה הצער במקרים מסוימים מדובר בתהליך ארוך ושוחק מול חברת הביטוח שלעתים מסתיים כאשר הלקוח יוצא מופסד. Carbay השכילה, בשיתוף עם חברות הביטוח המובילות, לפתור את הבעיה וליצור פתרון ביטוחי זהה בדיוק כמו של רכב מיבואן.

תאונת דרכים. ShutterStock
לא צריך להמתין לפיצוי מחברת הביטוח ולהתווכח על גובה הסכום/ShutterStock

במקרה של אירוע ביטוחי, לקוחות Carbay מכוסים: קודם כל, בעוד שבמקרים אחרים, למשל של תאונה, שאינם קורים ללקוחות Carbay, הלקוח צריך להמתין לפיצוי מחברת הביטוח ולהתווכח על גובה הסכום. ב-Carbay, לקוחות שמכוניתם ניזוקה באופן חמור או נגנבה בתוך שנה מיום הרכישה מקבלים מכונית יד ראשונה 0 ק"מ, וזאת ללא הוספת כסף מצד הלקוח. וגם כאשר מדובר במכונית של מבוטח אשר נרכשה ב-Carbay שעברה יותר משנה מאז רכישתה ועד שנתיים אחרי הקנייה. יש פתרון: Carbay תמשיך לתת גב ללקוח ותספק לו רכב מאותו סוג ובאותה איכות כמו זה שהיה לו.

זהו הכיסוי הייחודי של Carbay, כיסוי שאינו מסתכם רק בחוויית קנייה, אלא גם במעטפת השירותים ההיקפיים, כדי שהלקוח לעולם לא יצטרך למצוא עצמו במצב של אי בהירות או דאגה, אפילו במקרה חירום. עוד נדבך של בטחון שלא היה קיים בעבר ללקוחות של מכוניות "0 ק"מ" - ועוד סיבה לחסוך אלפי שקלים בקניית רכב חדש.

לקבלת מידע ולמבצעים באתר CarBay הקליקו כאן

לקבלת הצעת הביטוח הכי משתלמת הקליקו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף Carbay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully