וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסאובר משפחתי בזול: MG-ZS החדש בישראל

28.2.2018 / 11:27

דוד לובינסקי החלה לשווק בישראל בהזמנה מוקדמת את הקרוסאובר MG-ZS, עם מנוע חסכוני ותיבת הילוכים אוטומטית. המחירים, החל ב-100 אלף שקלים

אתר יצרן

אחרי הפוגה בהשקת דגמים חדשים בשורות מותג MG הבריטי לשעבר (כיום בבעלות SAIC הסינית), הודיעה היום (רביעי) היבואנית לישראל דוד לובינסקי על פתיחת פנקס ההזמנות עבור הקרוסאובר המשפחתי החדש MG-ZS. זהו הקרוסאובר השני של MG בשלוש השנים האחרונות אחרי שחשפה ב-2015 את ה-MG-GS.

כותר ה-ZS התנוסס בעבר על דגמי רובר (45) וזו הפעם הראשונה ש-MG עושה שימוש בשורשים הבריטיים של המותג כדי לקדם את מוצריה. דגם זה נגזר מסגמנט ה-B של הקרוסאוברים הבינוניים, והוא מתחרה ישירות בדומים לו בהם סיאט ארונה, רנו קפצ'ר, שברולט טראקס, פיג'ו 2008 ועוד, על אף הוא שהוא מעט יותר גדול מהם.

במידותיו, מציע סביבת מחייה מרווחת עם בסיס גלגלים של 2.65 מ', אורך של 4.5 מ', רוחבו 1.85 מ' וגובהו 1.67 מ'. נפח תא המטען עומד על 448 ל' ועד 1,375 ל' עם קיפול השורה השנייה של המושבים. בארץ, יימכר בשתי מהדורות -NET ו-NET-UP. בדגם הבסיסי אפשר למצוא מסך ראשי 8 אינטש, 4 רמקולים, בלוטות', חישוקי סגסוגת 17 אינטש, תאורת DRL ועוד. בדגם הבכיר מצלמת נסיעה לאחור, ששה רמקולים, בקרת שיוט, גג-פנורמי, מושבי בציפוי דמוי עור ועוד. מפרט הבטיחות כולל בקרות יציבות, בלימה, שש כריות אוויר ו-מערכת התרעה של מובילאיי. לרכב אין בקרות בטיחות חכמות.

בחרטום של ה-MG-ZS מאוכלס מנוע 1.0 ל' טורבו שלושה צילינדרים בהספק של 111 כ"ס ב-5,200 סל"ד ו-16.3 קג"מ הזמינים מ-1800 סל"ד. החיבור הוא לתיבת הילוכים אוטומטית שש מהירויות תוצרת איסיין היפנית, כאשר ההאצה ל-100 קמ"ש אורכת 12.3 שניות וצריכת הדלק הממוצעת היא 15.9 ק"מ לליטר בתנאי יצרן.

המחירים ל-MG-ZS בישראל עומדים על 100 אלף שקלים תמורת גרסת הכניסה ו-105 אלף שקלים עבור הגרסה הבכירה. לרכב מסגרת אחריות מקיפה מטעם היצרן של 5 שנים או 150 אלף קילומטרים.

MG-ZS. יצרן, אתר יצרן
MG-ZS בישראל/אתר יצרן, יצרן
MG-ZS. יצרן, אתר יצרן
מרחב פנים נדיב/אתר יצרן, יצרן
MG-ZS. יצרן, אתר יצרן
448 ל' בתא המטען/אתר יצרן, יצרן
MG-ZS. יצרן, אתר יצרן
מסך 8 אינטש/אתר יצרן, יצרן
MG-ZS. יצרן, אתר יצרן
מנוע 3 צילינדרים טורבו/אתר יצרן, יצרן
MG-ZS. יצרן, אתר יצרן
עד חישוקי 17 אינטש/אתר יצרן, יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully