וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרכוש משומשת בראש שקט: מהפכת השרות של אוטו סנטר

1.3.2018 / 12:41

חברת אוטו סנטר, יוצאת במיזם חדש במסגרתו תעניק ללקוחות שלה חבילת שירותים למכונית. בין השאר שירותי גרירה וחילוץ מהירים, החלפת צמיג או נורה וגם לקיחת הרכב לטיפול במוסך. השנה הראשונה לשירות בחינם

חבילת "שקט נפשי" באוטו סנטר. יח"צ אוטו סנטר, ניר בן טובים
מהחלפת נורה עד גרירה למוסך, חבילת "שקט נפשי" של אוטו סנטר/ניר בן טובים, יח"צ אוטו סנטר

לצד ההאטה שנרשמת בשוק המכוניות החדשות כפי שמצטיירת מנתוני השנה שעברה ועוד בטרם פורסמו נתונים של מסירות הרבעון הראשון של 2018, שוק היד השנייה של המכוניות בישראל לא עוצר לרגע, כמו שסיפרנו לכם בעבר.

על רקע הפעילות הענפה בתחום הזה, והתחרות על כל לקוח בין החברות העוסקות במכירת מכוניות יד שנייה בישראל כמו אלדן, אלבר, קל אוטו, טרייד מוביל ואחרות, מחפשות הקבוצות האלו את הדרך לפצח את הלקוח הישראלי ולהביא אותו אליהן.

חברת אוטו סנטר בחרה לגשת לעניין הזה מכיוון אחר לגמרי, על פי אבינועם בר מנכ"ל רשת אוטו סנטר, מסקרים שערכה החברה עולה כי תחום ה"שקט הנפשי" של רוכשי המכוניות המשומשות לאו מוצה ופתרונות כאלו ינטרלו משמעותית את החששות הטבעיים של הלקוחות בסוג כזה של רכישה.

במסגרת חבילת השירותים שנבנתה על פי ניתוח הצרכים החשובים ללקוחות ניתן למצוא רשימה ארוכה ומאוד מרשימה יש לציין. בין השאר: שירותי גרירת רכב, שינוע רכב ממוסך למוסך, חילוץ רכב מתאונה או כתוצאה מקלקול (האחרונים בשירות מהיר של עד 60 דקות), פריצת רכב, אספקת דלק (איסוף הלקוח, הסעה לתחנת הדלק והחזרה לרכב), החלפת נורות, החלפת גלגל, תיקון נקר בצמיגיות לבחירת הלקוח), שירות איסוף והחזרת הרכב למבחן רישוי שנתי, איסוף הרכב לטיפול במוסך (עם מגבלת מרחק של 20 ק"מ) והסעת הלקוח במונית למוסך בגמר הטיפול ועוד.

החבילה אינה מוגבלת לסוג המכונית או השנתון ותינתן במעמד הרכישה בכל סניפי הרשת. חבילת "שקט נפשי" ניתנת חינם למשך השנה הראשונה ולאחריה בתשלום. הסכום הסופי טרם נקבע, אך לשאלתנו נמסר כי עלות שירות דומה בחברת "שגריר" עולה 530 שקלים לשנה, והצפי הוא למחיר נמוך משמעותית מסכום זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully