וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תערוכת הרכב הישראלית 'אוטומוטור 2018': דודג' וויפר קופצת לביקור

4.3.2018 / 11:52

תערוכת אוטומוטור תיערך בחול המועד פסח החל ב-1 באפריל בסימן 30 שנה להקמתה בישראל. בין הכוכבות: פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין, מרצדס GTC דודג' וייפר ומופעי ראווה מוטוריים

צלמים זמניים מורשים

(בסרטון: אוטומוטור 2016)

תערוכת אוטומוטור 2018 הוכרזה היום (ראשון) רשמית על ידי הגוף המארגן ('רבמוטור') לקראת פתיחת שעריה ב-1 באפריל, חול המועד פסח בגני התערוכה בתל-אביב. השנה, מציינים המארגנים 30 שנה להקמתה של תערוכת הרכב הישראלית שנפרשת על פני ארבעה ימים, ובה הושקעו קרוב ל-19 מיליון שקלים.

מלבד שורה של מופעים מוטורים, כמיטב המסורת, עם מפגני נהיגת דריפטים, אופנועי (פרי-סטייל) ונהיגה ספורטיבית, תגענה השנה כמה כוכבות בולטות; בין המעניינות שבהן היא הדודג' וויפר ASR, מרצדס GTC (שעלותה כ-1.9 מיליון שקלים) וכן דגמי פרארי, למבורגיני, אסטון מרטין וגרסאות משופרות של רכבי ספורט מגוונים.

מנכ"ל התערוכה דורון גילר: "בשונה משנים קודמות השנה נציג כמה כוכבות תערוכה ולא אחת כמו בעבר. אנחנו גאים לומר שהתאמנו את התערוכה הענקית הזו גם לחובבי רכב מושבעים וגם למשפחות המחפשות ריגוש אמיתי לכל הגילאים למספר שעות. אנחנו יודעים שהקהל ידע להעריך את המאמץ כי הוא יקבל תמורה וחוויה שאין דומה לה בישראל".

כמובן שנציגות תהיה גם לצה"ל עם טנקים וציוד מתקדם, כולל ה-איתן (הנגמש החדש עם 750 כוחות סוס), סימולטורים לנהיגה, דוכנים רבים מענף הרכב, מיצגים של רכבת ישראל ועוד. עוד במתחם יבואנים שונים מענף השטח, האבזור ההיקפי ועוד.

המחירים השנה יחלו ב-85 שקלים בוועדים השונים, או 339 שקלים למשפחה בת 4 נפשות (שני מבוגרים ושני ילדים). בלאומי קארד, אפשר לרכוש כרטיס אחד פלוס 1 ב-109 שקלים. ימי התערוכה: 1-4 באפריל בין השעות 9:30 ועד 20:00 בערב. כרטיסים ניתן לרכוש מעתה באתר איוונטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully