וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הקילשונים: נהיגה בקו דגמי מזראטי בישראל

5.3.2018 / 15:03

כאשר זה מגיע למעמד, למכוניות מזראטי קטע מוזר, אף אחד לא יטעה לחשוב שאינן יוקרתיות, אבל הן גם לא מייצרות את תחושת הניכור שמביאות בריות מוטוריות מצפון ל-600 אלף שקלים. יצאנו ליום נהיגה בשלושה מתוך ארבעת דגמי המותג

ניר בן טובים

עופר אוגש, שמוביל את יום הנהיגה של מזראטי רק סיים את תדריך הנסיעה ואני כבר מדלג אל מפתחות הקוואטרופורטה. לפי הציר שהוא תכנן לנו אנחנו עכשיו עתידים להתנהל על גבי נתיבי איילון, כביש 1 וכביש 6 עד לירידה של קריית גת, בדיוק לסוג נסיעה כזו אנחנו צריכים קוואטרופורטה.

כבר בתמרון שלה החוצה מהחניון, אני מבין שזה אולי לא היה הרעיון הכי טוב. עם משאית לימיני, גדר אתר בניה לשמאלי ובאמצע אנחנו בספינה של קצת יותר מ-5.2 מטרים לאורך, 1.95 מטרים לרוחב וכמיליון שקלים בעו"ש. מנוע ה-V6 על 410 הסוסים שלו לא אוהב את ההתניידות העירונית הזו, הוא רוצה לרוץ גבוה, חזק ומהר. לא עובר יותר מדי זמן ואנחנו כבר בדרך החוצה מגוש דן ההגה עובר ליעקב, והקוואטרופורטה מתחילה לעשות מה שהיא אוהבת, למתוח רגליים למרחקים ארוכים.

נהיגה בדגמי מזראטי. רונן טופלברג, ניר בן טובים
קוואטרופורטה, הכי גדולה, שייטת אוטוסטרדות כמו מזראטי של פעם/ניר בן טובים, רונן טופלברג

עכשיו יש גם זמן להסתכל על תא הנוסעים. הגיל ניכר, לגמרי, המכונית הזו ילידת 2012 במקור, כאשר מסתכלים על תא הנוסעים שלה ועל תאי הנוסעים של מרצדס S קלאס או ב.מ.וו סדרה 7, לקסוס LS - הגיל הזה ניכר. היא עדיין מסוגננת ומוקפדת, אבל זה לא זה, הרזולוציה, החדות, והתפריטים במסך המולטימדיה, המסך בלוח המחוונים, הכפתורים מסביב - כאילו שהיא מעשור אחר. אבל יש דבר אחד שהיא עושה הרבה יותר טוב מהן, היא רוטטת תחת הנהג ורוטטת בקטע טוב. אני לא יודע כמה אחוזים מרוכשי מכוניות הפאר נוהגים בהן או עושים שימוש בשירותיו של נהג, אני כן יודע שבקרב הלקוחות של קוואטרופורטה האחוז הזה קטן יותר.

אני תוהה כמה פעמים יעקב עוד יעשה את הקטע הזה של להאט ואז להאיץ רק כדי לשמוע את הצליל של מנוע ה-V6 רץ במעלה הסל"ד עם צרידות מתגלגלת שגורמת לך לחפש את מכונית הספורט שעושה אותו, רק כדי להבין שהוא מגיע מהמכונית הגדולה והלבנה הזו.

המספרים:
מזראטי קוואטרופורטה S גראן לוסו
נפח: 2,979 סמ"ק, טורבו
הספק: 410 כ"ס
תאוצה 0-100: 5.1 שניות
מהירות מירבית: 286 קמ"ש
מחיר: החל מ-1,095,000 שקלים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
נהיגה בדגמי מזראטי. רונן טופלברג, ניר בן טובים
הלבנטה S הוא בחור קשוח על 430 הסוסים שלו, גרסה חזקה אף יותר בדרך/ניר בן טובים, רונן טופלברג

לבנטיני

מהמושבים של הקוואטרופורטה, מאבני היסוד ומהוותיקים בדגמי המותג, אנחנו מדלגים ללבנטה, המצטרף הטרי ביותר. הוא לא רק החדש ביותר הוא גם השונה ביותר. לא בעיצוב החיצוני, אתם תמצאו בו את כל הסממנים שזועקים מזראטי - הגריל הקעור, הקלשון, שלושת פתחי האוורור ומכסה המנוע עם הבליטה השרירית במרכזו - אבל הוא שונה מכל מה שהכרנו ממזראטי עד כה. מי שבנתה מכוניות GT ומכוניות פאר ראתה את פורשה מניחה בצד את העקרונות ומעיפה קאיינים במהירות שקצב הייצור כמעט לא מדביק והחליטה שגם היא רוצה, מאז כמובן גם יגואר הצטרפה לחגיגה וכמותן אחרות.

סיבוב בלבנטה דיזל הוא חוויה מבלבלת, מצד אחד אין משהו רחוק יותר ממזראטי מאשר SUV עם מנוע דיזל, מצד שני העסק פה לא עושה בושות לשם מזראטי וברגע שמתרגלים לזה שקצת יותר מ-2 טון מתנדנדים פה גבוה יחסית הוא נוסע לא רע בכלל. אפילו הדיזל, על 275 הסוסים שלו, שהופכים אותו למזראטי החלשה ביותר בהיצע לא נשמע כל כך רע. הגרסה שכן מכניסה פלפל לעסק היא הלבנטה S עם 430 כ"ס זו הגרסה החזקה ביותר (בינתיים, יש בקנה גם אחת עם 550 סוסים) לכביש-שטח של מזראטי, עם צמיגי ה-295 בחתך 45 והנעה שהיא אחורית בעיקרה הוא כבר מייצר קצב לא סוציאלי לחלוטין ועם פס קול הרבה הרבה יותר ראוי לשם מזראטי.

המספרים:
מזראטי לבנטה S גראן ספורט
נפח: 2,979 סמ"ק, טורבו
הספק: 430 כ"ס
תאוצה 0-100: 5.2 שניות
מהירות מירבית: 264 קמ"ש
מחיר: החל מ-865,000 שקלים

נהיגה בדגמי מזראטי. רונן טופלברג, ניר בן טובים
הגיבלי היא הרבה יותר "ספורט" מאשר "סאלון"/ניר בן טובים, רונן טופלברג

פרימה בלרינה

אחרונה חביבה ובדיוק בכביש הנכון בכניסה למעלה עקרבים אנחנו מגיעים לגיבלי, מכונית הספורט סאלון של מזראטי. למעשה היא הרבה יותר ספורט והרבה פחות סאלון, וזה ניכר מאוד. ה"פחות סאלון" ניכר ברמת החומרים שלה, זה ניכר במרווח במושב האחורי וגם בנוחות הנסיעה ביחס לקטגוריה. אבל זוכרים שהיא גם יותר ספורט? אז היא הרבה יותר ספורט מכל מכונית בקטגוריה שלה (לפני שמערבבים את גרסאות הספורט היעודיות לבית M, RS ו-AMG שעולות כמעט כפליים ממנה). היא קלילה, זריזה, מוזיקלית, מחוברת ומחברת. התגובות שלה חדות ומהירות - באופן שאתה לפעמים תוהה מה עבר להם שם בראש עם המכונית הזו. היא לגמרי הסמן הימני ביותר למי שרוצה מכונית סאלון לנהג. בינינו בסוף היום, היא גם המכונית שיעקב ואני הסכמנו שהיא הכי מזראטי מבחינתנו ואותה היינו שומרים לעצמנו מהיום הזה.

המספרים:
מזראטי גיבלי גראן ספורט
נפח: 2,979 סמ"ק, טורבו
הספק: 345 כ"ס
תאוצה 0-100: 5.5 שניות
מהירות מירבית: 267 קמ"ש
מחיר: החל מ-650,000 שקלים

נהיגה בדגמי מזראטי. רונן טופלברג, ניר בן טובים
מסוג המראות שגורמים לך לפנות את הנתיב השמאלי במהירות/ניר בן טובים, רונן טופלברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully