וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות רכב: התכנית המוטורית של ג'רמי קלארקסון תבוטל?

12.3.2018 / 11:24

לאיזה מותג הלקוחות נאמנים ביותר? ימי מכירות מיוחדים בב.מ.וו ומיני. קרסו מציעה "קנייה בטוחה" ברשת הטרייד אין שלה, מינויים בכירים ב"יוניון מוטורס" וגם: תוכנית הרכב "The Grand Tour" של כוכבי טופ גיר לשעבר מגיעה לסוף דרכה

מבזקי הרכב של השבוע. יצרן, ניר בן טובים
למי נאמנים הלקוחות? מבצעים, הנחות ומינויים חדשים בשוק הרכב/ניר בן טובים, יצרן

המסע עומד להיגמר?

אחרי שיצאה לדרך בעננת עשן צמיגים ויחסי ציבור, תוכנית 100 מיליון הליש"ט של ג'רמי קלארקסון, ריצ'ארד האמונד וג'יימס מאי ככל הנראה יורדת מהאוויר. ענקית האינטרנט אמזון שהפיקה את התוכנית לא הציעה עדיין לקלארקסון, הרוח החיה מאחורי המופע כל הצעה בנוגע לעונה הרביעית של הסדרה, אולם הוא עצמו, כך פורסם לאחרונה הולך להנחות את הגרסה הבריטית ל"מי רוצה להיות מיליונר" של חברת התקשורת ITV הבריטית.

"אנחנו מתמקדים כרגע בעונה השלישית" אומר אנדי ויליאם, המפיק של The Grand Tour גם הוא אקס-BBC שהגיע עם השלישיה מטופ גיר.

מבזקי הרכב של השבוע. יצרן, ניר בן טובים
השלישיה בימי טופ גיר העליזים/ניר בן טובים, יצרן

טויוטה, סובארו והונדה בראש דירוג הנאמנות

אתר הרכב האמריקני Edmunds פרסם את סקר נאמנות המותג שלו לשנת 2017. על פי הסקר שלוש היצרניות היפניות, טויוטה, סובארו והונדה נהנות מנאמנות הלקוחות הגבוהה ביותר. טויוטה עם 63 אחוזים מהלקוחות שחזרו לקנות את אותו המותג, סובארו עם 61 אחוזים והונדה עם 60 אחוזים. לפי עורכי הסקר, שלוש החברות האלו נמצאות במגמת שיפור בעשור האחרון, כך עולה מניתוח של 13.9 מיליון העברות בעלות שבדק האתר בין השנים 2007 ו-2017.

בתחתית הרשימה נמצאות דודג' וסמארט, שתיהן עם 19 אחוזים וקרייזלר. עורכי הסקר מסבירים כי אחת הסיבות למיקום הנמוך של דודג' וקרייזלר נובע מהעזיבה שלהן שני סגמנטים חשובים, דודג' את קבוצת הקומפקטיות עם הדארט וקרייזלר את המשפחתיות הגדולות עם ה-200.

עוד ממצא מעניין מהסקר הוא שלא משנה מה המותג, הנאמנות הגבוהה ביותר היא לסגמנט. איזה? כמובן של-SUV. 75 אחוזים מבעלי רכבי השטח, קורסאוברים ודומיהם נותרים נאמנים לסוג כלי רכב אלו, ומן הצד השני, הולכת קבוצת מכוניות הנוסעים ומתכווצת ל-36 אחוזים שמחליפים מכונית נוסעים במכונית נוסעים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מבזקי הרכב של השבוע. יצרן, ניר בן טובים
הטבות לגרסה ההיברידית של ב.מ.וו סדרה 3/ניר בן טובים, יצרן

הטבות פרימיום

דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו ומיני לישראל מודיעה על ימי מכירה מיוחדים בין ה14 ל-16 במרץ. בימים אלו תעניק היבואנית הנחות ומחירים מיוחדים לדגמי ב.מ.וו, מיני ואופנועי ב.מ.וו.

על פי ההודעה לעיתונות, דוגמאות להנחות הן 160 אלף שקלים לסדרה 1 בגרסת ה-118 ברמת הגימור "ספורט" (במקום 185 אלף שקלים). סדרה 3 ההיברידית, ה-330e גם היא ברמת הגימור "ספורט" תימכר ב-250 אלף שקלים במקום 265 אלף שקלים.

במותג מיני יקבלו הלקוחות טרייד אין במחיר מחירון ואילו באגף האופנועים מציעה היבואנית הטבות בדמות אבזור לשני אופנועים ממשפחת ה-GS. ארגז אחורי בשווי 1,550 שקלים ושובר לרכישת אביזרים בשווי 5,000 שקלים לרוכשי ה-310GS וחבילת אבזור בשווי 17,000 שקלים לרוכשי ה-1200GS הכוללת מגיני מנוע, שלושה ארגזים ו-GPS.
כמו כן, עד 50 אחוזי הנחה על המוצרים בחנות הלייף סטייל של היבואנית במכירת סוף עונה.

מבזקי הרכב של השבוע. יצרן, ניר בן טובים
היסטוריית טיפולים, בדיקה ואחריות לשנתיים בטרייד אין של קרסו/ניר בן טובים, יצרן

טרייד אין בראש שקט

קרסו טרייד, זרוע הטרייד אין של יבואנית רנו, ניסאן ודאצ'יה לישראל משיקה את "שיטת הקניה הבטוחה". בבסיס המהלך ארבעה מרכיבים שבקרסו טרייד זיהו כפרמטרים החשובים ביותר לצרכן בקניית מכונית משומשת.

במסגרת המהלך יקבלו הלקוחות היסטוריית טיפולים מלאה של כלי הרכב שלפי הצהרת קרסו יש ל-90 אחוזים מהמכוניות במלאי. בדיקה יסודית במכון בדיקה מרשת קומפיוטסט או טכנוטסט, טיפולי 360 (טיפול השבחה חיצוני ומכאני לכל רכב), ושנתיים אחריות (מנוע, תיבת הילוכים, מערכת קירור, בלמים, דלק, חשמל, מיזוג אוויר ומערכת פליטה).

מינויים חדשים בקבוצת יוניון

רן דנאי, ששימש עד לאחרונה מנכ"ל טויוטה, ימונה למנכ"ל קבוצת יוניון ויהיה אחראי על כלל פעילות הרכב של הקבוצה. את דנאי יחליף אנדרו חורש, בנו של בעלי הקבוצה ג'ורג' חורש ואשר שימש עד כה יו"ר מאץ' ריטייל זכיינית רשת האופנה H&M בישראל.

תפקידו של דנאי בתור אחראי על פעילות הרכב של הקבוצה הינו חדש ונולד מתוך תפיסת החברה החדשה שבמסגרתה מרחיבה קבוצת יוניון (ממש כמו טויוטה בעולם כולו) את טווח העיסוק שלה ממכוניות לחברה שתעסוק גם בפתרונות תחבורה מתקדמים דוגמת אוטו-טק, תחבורה שיתופית ועוד, פעילויות שירוכזו תחת "יוניון מוביליטי" חברת תחבורה חדשה שמקימה היבואנית.

מבזקי הרכב של השבוע. יצרן, ניר בן טובים
הונדה CB500X, הנחה של 5,000 שקלים/ניר בן טובים, יצרן

מנקים לפסח בהונדה אופנועים

חברת "מאיר" יבואנית אופנועי הונדה לישראל מודיעה על ימי מכירות בין התאריכים 14-16 במרץ. במסגרת ימים אלו יוצעו תנאי טרייד אין, הנחות והצעות מימון על כל דגמי האופנועים של הונדה. לדוגמה, ה-CB500X יימכר בהנחה של 5,000 שקלים ומחירו יעמוד על 45 שקלים. הקטנוע VISION המחודש יוצע ב-12 אלף שקלים במקום 14 אלף שקלים וגם הקטנוע הגדול ה-X-ADV לו נוספה לאחרונה גם גרסה המתאימה לבעלי רישיון A1 יימכר בהנחה ומחירו יעמוד על 73 אלף שקלים במקום 79,400 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully