וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הגיעה לישראל: המלך החדש של רכבי הפנאי-שטח המשפחתיים

15.4.2018 / 8:20

הוא גרף מאז 2016 לא פחות מ-38 פרסים בינלאומיים, ב-2017 הוא הוכתר ל"רכב השנה באירופה" ורשם שיא מכירות חדש עם מאות אלפי מכוניות. עכשיו הוא כאן, ומסתער על השוק הישראלי. אחרי השקה חגיגית ומוצלחת ב-100 מדינות, זה הזמן להכיר את פיג'ו SUV 3008

פיג'ו 3008 SUV. יחצ,
פיג'ו 3008 SUV זוכה 38 פרסים בינלאומיים וביניהם רכב השנה באירופה/יחצ

הפריחה העולמית של המותג פיג'ו מגיעה לשיא חדש, עם שלל השקות חדשות כמו גם טכנולוגיות מתקדמות. תחילת הסיפור בסוף 2016. רכב הפנאי-שטח החדש פיג'ו 3008 SUV מושק ברחבי הגלובוס ומפתיע את כולם עם יצירה ייחודית שלא דומה לשום דבר שהכרתם עד היום בקטגוריה, עם חדשנות כמעט בכל פרמטר.

מאז נמכרו כבר למעלה מ-500,000 מכוניות מה-SUV המשפחתי המהפכני, ששובר שיאי מכירות ומציב רף חדש לפריצה לשוק, כאשר בדרך הוא קטף - שימו לב - לא פחות מ-38 פרסים ותארים ברחבי העולם, ביניהם רכב השנה באירופה 2017, רכב השנה בצרפת, מכונית השנה בדנמרק, ה-SUV של השנה באנגליה, פרס החדשנות בספרד והוא כובש גם את ישראל, כאשר הוכתר בתואר מכונית השנה בבחירת 41 עיתונאים מובילים בארץ.

הישראלים הערניים, שיודעים לזהות הצלחות מוטוריות, מיישרים קו עם העולם ומקבלים את הרכב החדש והחדשני בהתלהבות גורפת, ולמעשה מכתירים אותו בתואר "המלך החדש" של קטגוריית רכבי הפנאי-שטח משפחתיים.

פיג'ו 3008 SUV. יחצ,
חדשנות טכנולוגית וחוויית נהיגה אחרת/יחצ

המלך החדש יותר חזק, יותר חכם ויותר מפנק

פיג'ו 3008 חדר בתנופה יוצאת דופן לזירה הלוהטת והתחרותית ביותר בעולם הרכב - פנאי-שטח/קרוסאובר משפחתיות. זהו התחום הצומח ביותר בישראל, כמו בכל העולם, כאשר יותר ויותר משפחות עוברות לרכב פנאי-שטח משפחתי מתקדם.

לנוכח הדרישות הגבוהות שמאפיינות את לקוחות הקטגוריה הפופולרית, תעשיית הרכב נפעמת מן ההצלחה וההישגים שלו, כשהוא כובש את כבישי העולם בעוצמה ובסטייל חסרי תקדים.

ה-SUV החדש של פיג'ו מציע שלושה מנועים מתקדמים - טורבו בנזין 1.6L THP 165 HP, או מנועי טורבו דיזל 1.6/2.0L Blue-HDI HP 120/180 - המעניקים ביצועים מרשימים בכל תנאי דרך. החדשנות הטכנולוגית באה לידי ביטוי כמעט בכל מכלולי הרכב, ש"ארוזים" במרכב מרווח מאוד ומאובזר מאוד, כולל פינוקים דיגיטליים, עם תא נוסעים מפנק בטכנולוגיית i-Cockpit עטור הפרסים, שהופכת את מלאכת הנהיגה לחוויה של ממש.

כמו שמשפחות בכל העולם צריכות וכמו שהישראלים אוהבים. כחלק מפילוסופיית הi -Cockpit פיג'ו יצרה מעין "מתגי פסנתר" דינאמיים, מעוצבים מתחת למסך המגע (8 אינץ') שבמרכז הדשבורד. מתגים אלה משמשים קיצור דרך לתפעול קליל של המערכות השונות בלי צורך להסיט את המבט מהכביש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
פיג'ו 3008 במבחן דרכים. רמי גלבוע, ניר בן טובים
פיג'ו 3008 חדר בתנופה יוצאת דופן לזירה הלוהטת והתחרותית ביותר בעולם הרכב - פנאי-שטח/קרוסאובר משפחתיות/ניר בן טובים, רמי גלבוע

המלך החדש שומר עליכם טוב יותר

מפרט הבטיחות של פיג'ו 3008 SUV כולל את כל המערכות המתקדמות ביותר לבטיחות פאסיבית ואקטיבית: החל בהגנה היקפית של 6 כריות אוויר, דרך כל "האותיות" - ESP לבקרת יציבות, ABS למניעת נעילת גלגלים בבלימה, EBA לתגבור בבלימת חירום, ASR לבקרת משיכה, EBD לחלוקת עוצמת בלימה ו-AEBS למניעת פגיעה בהולכי רגל ובמכוניות.

ה-SUV החדש של פיג'ו כולל מערכת בלימה אקטיבית, שיוט אדפטיבית המאפשרת שמירת מרחק קבוע מהרכב מלפנים תוך-כדי בקרת שיוט במהירות מוגדרת, מערכת למניעת סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח מת ומערכת זיהוי תמרורי מהירות. הנוחות המשפחתית וחוויית הנהיגה מעולם לא היו בטוחות יותר.

אינפוגרפיקה פיג'ו 3008. מערכת וואלה!
אינפוגרפיקה פיג'ו 3008/מערכת וואלה!

המלך החדש נראה ספורטיבי ובנוי לריגושים

אחד מן הפרסים בהם זכה פיג'ו 3008 הוא 'פרס העיצוב האופנתי' שהוענק לו בצרפת, בירת האופנה והעיצוב הבינלאומית. ואכן, מכל החידושים שהביאו לו את התהילה, הראשון שבולט לעין הוא העיצוב המסחרר של ה-3008 - שפה חדשה בעיצוב רכבי פנאי-שטח, עם שילוב דרמטי של ספורטיביות והידור, כוח ואלגנטיות, ריגושים ויציבות. רכב עם הרבה נוכחות, שמעורר כבוד רב לשמו.

תג המחיר של פיג'ו 3008 גם הוא מותאם לצרכן הישראלי. החל מ-147,900 שקלים לרכב פנאי-שטח ככל הנראה המתקדם מסוגו, הוא מחיר שיהיה קשה לעמוד בפניו. פיג'ו 3008 הוא לא רק בחירה מלהיבה ומשתלמת למשפחות - הוא גם הכי חכם בקטגוריית רכבי פנאי-שטח.

לפרטים נוספים על פיג'ו 3008 הקליקו כאן

כתבה פרסומית
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully