וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי הקלעים של קמפיין מאזדה 3 - ג'יפון נגד מכונית

13.3.2018 / 12:39

הקמפיין האנטי-ג'יפוני של מאזדה 3, הוא גם מרענן ומיוחד, אבל לא פחות מכך מסקרן באופן ההפקה שלו. קיבלנו הצצה לסט הצילומים

מאחורי הקלעים: קמפיין מאזדה 3. יח"צ, ניר בן טובים
ככה זה נראה מאחורי המצלמה/ניר בן טובים, יח"צ

בואו נדבר רגע על קמפיינים, לא, לא של הבחירות המתקרבות בכל זאת אנחנו מנסים לשמור פה על רמה נאותה. אלא על אלו של מכוניות חדשות.

פרסומות רכב נעות באופן כללי בין שלושה ז'אנרים מרכזיים. הראשון הוא של צילומי מכונית אפורה ושגרתית מפגינה ביצועים עוצרי נשימה מעל המסך בצילום בהילוך מהיר - עצירת הנשימה היחידה של המכונית הזו תהיה כשהיא תהרוג אותך משיעמום. הסוג השני הוא מאלו בהם רואים משפחה מאושרת ובה כולם מחייכים באופן חשוד יוצאת לטיול. כאן די ברור שיש שתי אופציות,או שזה צולם בעשרות המטרים הראשונים לנסיעה או שגז המזגן לא הולך ישירות למערכת בקרת האקלים אם אתם מבינים למה אני מתכוון. הסוג השלישי הוא המוזרות, משפטי זן עלומים, על רקע מוזיקת אווירה, נופים מסתוריים, לעיתים בצירוף בחורה עטופה בבד אוורירי ועד הרגע שרואים את המכונית או הלוגו, לא ברור לך אם באים למכור לך בושם או כלה אוקראינית.

ואז יש את אלו המעניינים באמת.

מאחורי הקלעים: קמפיין מאזדה 3. יח"צ, ניר בן טובים
הסוס יצא להפסקת חציר/ניר בן טובים, יח"צ

באים מלמטה

קשה היה להתעלם מהקמפיין של מאזדה בשבועות האחרונים. זה שמגחיך את רוכשי הג'יפונים שעבור ישיבה גבוהה מקריבים נוחות, ביצועים והתנהגות לעומת מאזדה 3. אני שם כרגע בצד את העובדה שמאזדה עצמה מוכרת, בהצלחה מוגבלת יש לציין, שני ג'יפונים CX5 המשפחתי ו-CX3 הקומפקטי, במאזדה טוענים שאין סתירה ושה-CX5 הוא "מכונית פרמיום שתג המחיר שלה עולה על רכבי הכביש-שטח הזולים" - מה שנקרא, חצי אמת בפרסום...

הקמפיין המיוחד שמציג נהגים על גבי טרקטור, כרכרה ואופניים בהחלט מיוחד ברמת המסר, אבל לא פחות מכך בשל העובדה שהוא מקומי לחלוטין. ביקשנו הצצה למאחורי הקלעים של צילומי הפרסומת בהפקת משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, תפארת הפקות ובבימוי יורם עבר-הדני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאחורי הקלעים: קמפיין מאזדה 3. יח"צ, ניר בן טובים
ה"צומת" על כל אביזרי התפאורה הוקמה לצורך הפרסומת/ניר בן טובים, יח"צ

"לצורך צילומי הקמפיין נסגר לוקיישן במתחם G עזריאלי בחולון במיוחד לצורך נסיעת הכלים המיוחדים המשתתפים בסרטונים" מספר יוגב וייס מנהל התקשורת השיווקית בדלק מוטורס.

מכיוון שכרכרה עם סוס, אופניים גבוהים או טרקטור, הם לא בדיוק כלי הרכב שאתה יכול פשוט להעלות על כביש, נבנתה סביב המיקום המדבר צומת של ממש, כולל רמזורים, שלטי רחובות ואפילו "מעבר חציה" שהוא למעשה יריעות לבנות שהונחו על הכביש.


אז האם הקמפיין הזה באמת ישנה את דפוסי הקנייה הישראליים שנוהרים לג'יפונים בהמוניהם? אני לא ממש חושב, אבל אגודל למעלה על הניסיון והמקוריות מגיע להם.

מאחורי הקלעים: קמפיין מאזדה 3. יח"צ, ניר בן טובים
אופנת החישוקים הגדולים - האופניים היו שם קודם/ניר בן טובים, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully