וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקנות את מכונית החלומות באינטרנט זו כבר המציאות

14.3.2018 / 8:02

פעם היה נראה לנו דמיוני להיכנס לרשת ולקנות חולצות וגאדג'טים, היום זה כבר נראה לנו טבעי, כך שגם את הפנטזיה לרכוש את המכונית שתמיד רצינו אפשר לממש. כך עושים זאת דרך CARBAY

זוג עושה שופינג אונליין. ShutterStock
כיום שופינג ברשת כולל גם מכוניות/ShutterStock

CARBAY היא סופרמקרט של מכונית. יש באתר מכוניות מכל סוג. ממסחריות תכליתיות, דרך טנדרים, רכבי פנאי משפחתיות ומכוניות מיני קטנות וחסכוניות המתאימות לכל כיס. תהליך הקנייה באתר הוא אינטואיטיבי וקל, ותמיד אפשר להיעזר ביועץ אנושי שישמח לעזור לבחור את כלי הרכב המתאים ביותר, זה שייתן את התמורה הטובה ביותר ויענה על הצורך בדרך הכי נכונה. ואם איתרע המזל ואין בין עשרות מותגי הרכב ומאות דגמי המכוניות מכונית אחת שהיא רק שלכם - תמיד אפשר להזמין מראש. תגידו לנו מה אתם מחפשים - ואנחנו נגרום לזה להפוך למציאות.

ואם אתם מאלה שאוהבים מכוניות שרירים, אבל נרתעים מלהתמודד עם הקשיים של ייבוא אישי או שסיפורי אימה על מקרים שקרו עוצרים אתכם מלגהץ מאות אלפים על מכונית שקיימת רק בצילומים מטושטשים מקנדה - CARBAY מביאה את כל הביטחון העוטף של רכישת רכב בישראל - כמו מיבואן - עם כל המשמעות הצרכנית שמגיעה עם זה.

ואחרי כל זה אפשר לומר: "ברוכים הבאים לעולם החלומות של פורד": פורד נחשבה מאז ומתמיד ליצרנית רכב עממית, אחרי הכול, הנרי פורד הוא אביה של המכונית המודרנית. אך עם השנים למדו בפורד עובדה חשובה: ללא ביצועים מסעירים, אין לקוחות.

פורד מוסטאנג בוליט. יצרן, אתר יצרן
פורד מוסטאנג בוליט/אתר יצרן, יצרן

לדהור במוסטאנג מ-0 ל-100 בפחות משש שניות

המכונית הראשונה של פורד שנועדה באמת להסעיר הייתה פורד מוסטאנג, "מכונית הפוני" המקורית שהסעירה את ארצות הברית עוד משנת 1965. לאור הצלחתה המפתיעה של המוסטאנג הוחלט להמשיך ולייצר את הדגם מאז 1965, כאשר מדי מספר שנים מוצעת גרסה חדשה, אך המפרט הבסיסי לא באמת השתנה: הנעה אחורית, מנוע רב עוצמה וכמובן עיצוב שמהווה מחווה לפורד מוסטאנג הקלאסית.

הדור הנוכחי של המוסטאנג, השישי במספר, אינו שונה מקודמיו ברמת העיקרון: עיצוב מרהיב, הנעה אחורית ומנוע חזק, אך שונה מאוד ברמת התכנון: ראשית פורד מוסטאנג הנוכחית מצוידת במנוע הטורבו של פורד, שבחברה מכנים "אקובוסט" על שום היותו חסכוני ועוצמתי. מנוע האקובוסט מפיק המון כוח 314 כוחות סוס שמזניקים את המוסטאנג ל-100 קמ"ש תוך פחות משש שניות. למי שמעוניין במנוע אמריקאי מסורתי, גדול וחזק ישנה גם גרסה בעלת שישה צילינדרים בנפח 3.7 ליטר אשר מפיקה 304 כוחות סוס ונשמעת מעולה.

לצידן, לנהגים שמעוניינים באמת לנסות את גבולותיה של מעטפת הביצועים ישנה גם גרסת GT, שם שהוצג גם במוסטאנג המקורית ורומז מאז על פוטנציאל הביצועים. גרסתGT אשר מיועדת לנהגים מיומנים מצוידת במנוע שמונה צילינדרים בנפח 5.0 ליטרים אשר מפעיק 435 כוחות סוס, מספיק כדי להזניק את המוסטאנג הקיצונית ל-100 קמ"ש תוך 4.4 שניות.

אנשי הלייף סטייל יכולים ליהנות מהגרסה בעלת הגג הנפתח - אולי הביטוי הכי אמריקאי לחופש המגובה במנוע כה חזק שרק מהתאוצה שלו לא תוכלו להפסיק לחייך שבועיים. ומוסטאנג כמו מוסטאנג מצוידת באיבזור פרימיום - מערכת שמע חזקה באיכות HD, יש מערכות בטיחות אקטיביות, יש ארבעה מצבי ניהול מנוע - שעון עצר ואפילו מד G לדעת כמה חזק אתם לוקחים את הפניה, מאיצים או בולמים.

אבל כל זה רק מילים. כנסו היום ל-CARBAY והגשימו את החלום בלחיצת עכבר.

וואלה! NEWS בשיתוף CARBAY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully