וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונדה רוצה לנפץ את שיא המהירות שקבעה, למכסחת דשא

19.3.2018 / 11:34

הונדה נערכת לרסק את שיא המהירות שקבעה בעצמה ב-2014 למכסחת דשא עם מנוע שמקורו באופנוע CBR. הפעם, עם לא פחות מ-190 כוחות סוס

אתר יצרן

הונדה מחזיקה במספר תארים יוקרתיים על מסלולי המירוצים, כמו למשל ההקפה המהירה ביותר למכונית עם הנעה קדמית בנורדשלייפה (טייפ R) ועוד תארים בפורמולה 1, אבל היא גם התפרסמה בזכות שיאי גינס מוזרים, בהם הו-ווילי הארוך ביותר לטרקטורון, התהלוכה הארוכה ביותר למכוניות מיצרן אחד ועוד.

ב-2014 היא רצתה להראות לעולם שנותר לה עוד משהו מאגף הביזאר - ולכן פנתה לענף הגינון. היא שלפה מנוע מאופנוע VTR פיירסטורם ותחבה אותו במכסחת דשא מתוצרתה - HF2620. המנוע הפיק 90 כוחות סוס והאיץ בחבילת הברזלים העירומה למהירות מרבית של 186.6 קמ"ש. הונדה לקחה את מכסחת הדשא למתחם הניסויים של ספר השיאים של גינס בברצלונה ומימשה את התואר.

מכסחת דשא שיא מהירות הונדה. יצרן, אתר יצרן
מכינים את המכסחת המרושעת/אתר יצרן, יצרן

הדור ה"החדש", ה-Mean Mower (המכסחת המרושעת, בתרגום חופשי), כבר זכאי להיקרא "מכסחת-על". דגם זה מושתל מנוע של CBR1000RR פיירבלייד שמספק למכסחת 190 כוחות סוס ו-12 קג"מ.

הונדה סוברים שהיא תרסק את השיא שקבעה בעצמה בהפרש משמעותי, ולכן שחררה בינתיים את סרטון הטיזר הזה שמלמד על ההכנות הרציניות שעומדות מאחורי המיזם. בהונדה מחויבים להשאיר את כל מערכת הכיסוח המקורית מורכבת במלואה בזמן התאוצה, כך שזו בהחלט תהיה המכסחת המרושעת ביותר שאי פעם יוצרה, בדשא או בכביש.

התאריך לקביעת השיא טרם נקבע, כמו גם קרקע הניסויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully